הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך מבצעים איטום חכם ומקצועי למבנים?

כמו כל מוצר אחר שתבחרו מהמדף, וכמו כל שירות אחר שתקבלו, גם את שירות האיטום צריך לדעת לבחור. ואם נדייק את המילים שלנו קצת יותר, צריך לדעת לבחור נכון את חברת האיטום המקצועית שלכם. בעזרתה תוכלו להיות מוכנים הכי נכון לחורף. בואו נבין איך מבצעים איטום מקצועי.

חברת איטום, אנשי איטום, או איך שלא נכנה אותה – מבצעים איטום מבנים ומרפסות, מרתפים וקירות חיצוניים. כולנו יודעים עד כמה מבאס להגיע הביתה ולגלות נזילות מים. אמה-מה, במקרים מסוימים נזילת המים תוביל לצורך של איטום מחדש. בכל מקרה שבו אתם צריכים תיקון של נזילות מים, יהיה מומלץ לפנות לשרברב המומלץ שלכם.

 

מתי נצטרך איטום מבנים וכיצד נבצע אותו?

כשתסיימו את תיקון נזילת המים, במקרים מסוימים אתם תצטרכו איטום מבנים. למשל, במקרים של פיצוץ צינור מים פנימי בתוך קירות. המידע הבא בחסות צוות המומחים של איטום גגות. תוכלו למצוא מידע נוסף בכתובת https://www.k-h-azrad.co.il

רגע לפני שמדברים על איטום פנימי בתוך מבנים, בואו נדבר על איטום גגות של מבנים. איטום חכם הוא איטום שלוקח הכול בחשבון, כולל נושא חומרי הגלם שבהם משתמשים. חומרי האיטום מהווים את עיקר האפקט של האיטום כמובן, אבל אין ספק שצריך לדעת כיצד לעבוד עם החומרים האלו.

 

לעבוד עם חומרי האיטום הנכונים ובאופן הנכון

במקרים מסוימים אתם עולים לגג ומגלים למשל זפת איטום שפשוט נשחקה עם השנים ובגלל השמש. ובכן, במקרים אלו בדרך כלל יהיה מומלץ להסיר את הזפת השנה לפני זיפות מחדש. חשוב לציין, ישנה גם האפשרות לזפת מחדש על זפת ישנה, אבל לא תמיד זה יהיה אפשרי.

מאידך, אם יש לכם על גג המבנה יריעות ביטומניות ישנות, כמעט תמיד יהיה צורך להסיר אותן לפני התקנת יריעות ביטומניות חדשות. ומה לגבי חומרים אקריליים למיניהם? האם גם אותם צריך להסיר לפני מריחת חומרי אקריליים חדשים? בדרך כלל כן, אכן צריך להסיר איטום אקרילי לפני מריחת איטום אקרילי חדש. והבטחנו שנדבר גם על עניין האיטום הפנימי, אז הנה.

 

כיצד מבצעים איטום פנימי במבנים?

כמובן, איטום מבנים פנימי (כמו למשל במרפסות או במרתפים) לא יכלול שימוש ביריעות ביטומניות, או בזיפות. זיפות והתקנת יריעות ביטומניות נועדו אך ורק עבור איטום גגות במבנים. במקרים מסוימים, מומלץ מאוד לאטום עם חומרים אלו גם מרתפים.

אם אתם צריכים את השירות של איטום מבנים פנימי, יהיה מומלץ לקבלו מחברת איטום מקצועית שמשתמשת בחומרי האיטום הרלוונטיים. צריכים מידע נוסף ולא מוכנים להתפשר על עבודת האיטום שלכם? אתם לחלוטין צודקים. קודם כל, אנחנו ממליצים לכם לבצע השוואת מחירים בין חברות איטום שונות. לאחר מכן, קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית וצאו לדרך.

 

איטום

מה היה לנו עד עכשיו?