הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הסעות לבר מצווה

* ההסעות הן לקבוצות החל מ-16 אנשים – לא לבודדים *

✅ הסעות לבר מצווה

✅ הסעות נוחות ומרווחות

✅ מחירים הוגנים לכל נוסע

✅ הסעות לאירוע מיוחד

✅ זמנים מדויקים ללא איחורים

✅ בטיחות לפני הכל!

הסעות לבר מצווה במרכז

הסעות לבר מצווה בצפון

הסעות לבר מצווה בדרום

הסעות לבר מצווה בשרון

הסעות לבר מצווה בחיפה

הסעות לבר מצווה בירושלים

הסעות לבר מצווה ביהודה ושומרון

 

חגיגת בר מצווה איך שתרצו

בעוד ישנה הסכמה גורפת לכך שבנים חוגגים בר מצווה בגיל 13, ניתן לראות כיום בארץ ובכל העולם, מגוון ענק של חגיגות בר מצווה כך שכל אחד מרכיב לעצמו את החגיגה שהוא רוצה בהתאם לטעם האישי שלו.

בהתאם לסוג החגיגה שתבחרו, יהיו לכם הסעות לבר מצווה שלכם או של הבן שלכם, אשר עונות על הצרכים של האירוע שהרכבתם. לא משנה אם תהיה זאת חגיגה במועדון, באולם או אפילו בכותל, הסעות לבר מצווה יהיו חלק מהארגון של האירוע.

 

הסעות לבר מצווה בכותל

אופן חגיגה מאוד נפוץ בישראל הוא כמובן קיום בר מצווה בכותל, שהוא מקום מאוד קדוש ומאוד מרגש עבור יהודים בארץ ובעולם. עלייה לתורה בכותל עצמו הפכה מאוד נפוצה ובגלל שלא כולם גרים בירושלים, לא תמיד החגיגה נוחה לכל האורחים וללא ספק נדרשות הסעות לבר מצווה מסוג זה.

תוכלו לבחור כמה נקודות איסוף עיקריות עבור החברים ובני המשפחה, כך שאף אחד לא ימצא עצמו לא מגיע רק בגלל שאין לו איך לנסוע לאירוע.

 

הסעות לבר מצווה באולם או במועדון

בדומה לאירוע בכותל, הסעות לבר מצווה מתאימות גם לחגיגה אשר מתרחשת באולם או במועדון אליו מוזמנים החברים ובני המשפחה. סביר להניח כי לא כל האורחים יגורו בסמוך למקום החגיגה ויהיה נחמד ואחראי מצד משפחת חתן בר המצווה לארגן הסעה עבור האורחים, בייחוד אם הם ילדים או אפילו מבוגרים הגרים רחוק.

 

הסעות לבר מצווה במלון

ישנן משפחות אשר בוחרות לחגוג את בר המצווה באירוע מפואר בבית מלון, למקרה זה תוכלו לבחור אוטובוס צמוד לכל האורחים על מנת לנוע מהמלון למקומות אחרים וגם להחזיר מהמלון את האורחים.

 

הסעות לבר מצווה של ילדים

בהמשך לכך שחתן בר המצווה הוא ילד, כנראה שגם כל החברים שלו הם ילדים ועל כן, אין להם איך להגיע לאירוע ללא עזרת הוריהם. כאשר מארגנים הסעות לבר מצווה עבור הילדים, הם יכולים להגיע בקלות מבלי להטריד את הוריהם וכמובן שגם לחזור.

לאור העובדה שאין לילדים דרך אחרת, מצופה ומקובל בקרב הורי ילדים בכיתות ו' וז' לארגן הסעות לבר מצווה כאשר הכיתה מוזמנת והאירוע לא במרחק הליכה.

 

הסעות לבר מצווה לבני המשפחה

לא רק הילדים המוזמנים לבר מצווה יכולים להיתקל בקשיים מבחינת ההגעה לאירוע, גם בני המשפחה המבוגרים אשר כבר נוהגים יכולים למצוא את מקום האירוע רחוק, או מעוניינים לשמור על הזכות והיכולת לשתות ולהישאר עד שעה מאוחרת מבלי לדאוג לגבי נהיגה בדרך חזרה. חשבו על עצמכם כאשר אתם מוזמנים לאירוע מסוג זה, ודאי שתשמחו שמישהו יאסוף אתכם ויחזיר אתכם ללא צורך לדאוג לדלק או לערנות.

 

פתיחת האירוע בשעה מדויקת

כאשר אתם משתמשים בשירות הסעות לבר מצווה אתם מאפשרים לעצמכם לקבל ודאות מלאה לגבי הזמן שבו האירוע יתחיל, או יותר נכון הזמן שבו האורחים מגיעים ואפשר "להתניע".

הסעה מרוכזת עבור כל האורחים, או לפחות עבור רובם, מאפשרת לכם לדעת מתי האורחים יוצאים אך גם מתי בדיוק מגיעים אליכם. באופן הזה תוכלו לתכנן את שעות האוכל, האטרקציה ואפילו לתזמן את יציאת חתן בר המצווה אל האולם – כניסה מפוארת כמו שתמיד חלמתם.

 

הסעות לבר מצווה מאפשרות שינוי זמני האירוע

הסעות לבר מצווה נותנות לכם את היכולת להחליט מתי האורחים יגיעו, אך גם מתי האורחים יעזבו את מקום החגיגה. זאת גורם לכך שתוכלו לסיים את האירוע מוקדם יותר או אפילו מאוחר יותר, מבלי לעצבן את האורחים אשר התארגנו מראש על איסוף חזרה הביתה מיוחד ומתוזמן. תוכלו להחליט על שעה משוערת אך להזיז אותה בזמן אמת באם האנשים ירצו ללכת או שחתן בר המצווה יתעייף.

 

הסעות לבר מצווה צמודות

ישנן הרבה בר מצוות אשר מתחילות במקום מסוים ועוברות למקום אחר בעיקר לאור העובדה כי חתני בר מצווה עולים לתורה ועושים זאת בבית כנסת או אפילו בכותל כפי שצוין לעיל.

כאשר תזמינו הסעות לבר מצווה צמודות, תוכלו לשנע את האורחים למקום העלייה לתורה של חתן הבר המצווה ולאחר מכן, למקום האירוע כדוגמת אולם בו מוגש אוכל והאורחים מוזמנים לרקוד ומשם כמובן הביתה.

  1. איסוף האורחים – בחירת נקודת איסוף אשר מתאימה לרוב האורחים, ניתן גם לבחור נקודות עצירה כדי להתאים כמה שאפשר את ההסעה לכולם
  2. הגעה למקום העלייה לתורה – באם מדובר בבית כנסת בעיר שלכם או אפילו בירושלים עצמה, גם אם תבחרו מקום מיוחד ורחוק
  3. נסיעה למקום האירוע – איסוף מחדש של האורחים ונסיעה למקום בו האירוע מתקיים כלומר החגיגה עצמה (באם האירוע לא ממשיך בבית הכנסת)
  4. חזרה מהאירוע הביתה – בתום האירוע, מתי שתחליטו, יציאת ההסעה בחזרה לנקודת האיסוף הראשונית ופיזור האורחים לבתיהם

 

הסעות לבר מצווה המתאימות לילדים

באם יש צורך בשירות הסעות לבר מצווה של ילדים, יש הכרח כי כלי הרכב והנהג יהיו מוסמכים ומורשים להסיע ילדים. בגלל שמדובר בבר מצווה, כנראה שיוזמנו הרבה ילדים וחשוב לוודא כי ההסעה מותאמת עליהם על פי חוק.

כמובן שחברת הסעות תיתן לכם הסעות לבר מצווה אשר יתאימו לצורך זה וגם להסעה של מבוגרים כך שלא משנה מי קהל היעד שלכם, תוכלו לתת לו מענה בעזרת הסעות לבר מצווה מותאמות.

 

הסעה שמותאמת אליכם

מעבר לכך שתוכלו לבחור בהסעה צמודה, ונוסף על כך שההסעה מתאימה לילדים, באופן כללי הסעות לבר מצווה מתאימות עצמן אליכם, לסוג האירוע ולאנשים. תוכלו לבחור הסעות לבר מצווה עבור איזו כמות של אורחים שיש לכם ועבור כל נקודת איסוף או יעד שתצטרכו כולל עצירות בדרך.

 

מה לגבי בת מצווה?

למעט העלייה לתורה אשר מאפיינת בר מצווה, כל הכתוב לעיל על הסעות לבר מצווה כמובן שנכון גם עבור בת מצווה וכל אירוע אחר. הסעות אשר מתאימות לכל כמות אנשים שתצטרכו ובאם משולבים ילדים בקהל האורחים, מתאימות גם לכל החוקים אשר מתקשרים להסעות ילדים.

עבור חברות הסעות בר מצווה אין זה בהכרח משנה מה האירוע בכל מצב ידאגו לכם לשירות אדיב ומקצועי שימלא את כל הצרכים שלכם בהקשר הסעות לאירוע וחזרה ממנו.

מה היה לנו עד עכשיו?