הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הסעות לטיולים במעלה אדומים

* ההסעות הן לקבוצות החל מ-16 אנשים – לא לבודדים *

 

טיולים נחשבים בין התחביבים האהובים על בני האדם, והם מתפרשים על קשת רחבה של סוגים. אנשים יוצאים לטיולים בחו"ל או בארץ מסיבות רבות, לדוגמה סיבות של נופש והתאווררות, סיבות דתיות, סיבות משפחתיות, סיבות דיפלומטיות ועוד. כשאנו יוצאים לטיול, לעתים נוכל להשתמש ברכבנו הפרטי, ולעתים נעדיף דווקא שירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים. מתי יהיה צורך בשירותי הסעות לטיולים, ומה עלינו לדעת לגביהם? במאמר הבא.

 

יוצאים לטיול!

כשאנו מתכננים לצאת לטיול, הלב מתמלא שמחה, התרגשות ותחושה של חופש. ייתכן ואנו יוצאים לטיול הליכה בטבע, אולי אנו מתארחים בבית מלון, ואולי אנו מבקרים בחו"ל! טיול מהווה אירוע משמח שמאפשר לנו "למלא מצברים", ולהעניק לעצמנו מנוחה מבורכת משגרת היום יום.

 

הסעות לטיולים במעלה אדומים

בעוד חלקנו מעדיפים לצאת לטיול עם רכבנו הפרטי – אין זה תמיד מתאפשר או מומלץ מסיבות שונות. באילו מצבים נעדיף דווקא לבחור בשירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים?

טיולים לחו"ל

כשאנו טסים לחו"ל, לעתים נעדיף להשתמש בשירותי הסעות לנמל התעופה, מכיוון שזה יחסוך לנו התעסקות רבה ומיותרת. הגעה עם רכב פרטי לשדה התעופה דורשת תשלום כסף עבור חניונים הממוקמים בשדה התעופה – מה שלעתים מסתכם בסכומי כסף משמעותיים. מעבר לכך, וויתור על שימוש ברכבנו הפרטי מונע מאיתנו את הצורך בנהיגה הלוך וחזור, התמודדות עם פקקים, וחיפושי חניה – בעת שראשנו גם ככה עמוס בענייני הטיסה. שימוש בשירותי הסעות לשדה התעופה – עוזר לנו להיכנס ל"מוד" של טיול כבר בעת הנסיעה לשדה התעופה!

טיולים גדולים

טיולים הכוללים כמויות גדולות של אנשים או ילדים, לעתים יצריכו שירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים. שימוש בשירותי הסעה מאפשר הגעה של הקבוצה יחד אל אתר הטיול, מונע איחורים ובלת"מים, וחוסך לנו הוצאות דלק וזיהום סביבתי – המאפיינים הגעה עצמאית עם רכבים פרטיים. שירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים הם יעילים עבור טיולי בית ספר שנתיים, טיולי משלחות גדולות מחו"ל ועוד.

טיולי בר מצווה

בעוד בעבר אירועי בר מצווה היו נחגגים לרוב באולם, היום ישנה מגמה הולכת וגוברת של טיולים מיוחדים לציון האירוע המרגש. ארגונים רבים מציעים טיולים מרתקים ובעלי אופי משתנה לבחירה, המגבשים את המשפחה והחברים יחד בחוויה בלתי נשכחת. טיולי בר מצווה הם נפוצים בכותל, במדבר, במצדה, ובאתרים נוספים בארצנו. טיולים שכאלו לרוב כוללים כמה עשרות אנשים, ולכן שימוש בשירותי הסעות במעלה אדומים הוא נפוץ במצבים אלו. אנו יכולים לתאם עם ההסעה מקום מסוים שבו היא תאסוף את כל האורחים, או שנדאג לאיסוף ממספר נקודות – ע"פ הסיטואציה.

טיולי עובדים

על אף שחברות רבות מעניקות רכבי חברה לעובדיהן, לעתים הנהלת החברה תעדיף דווקא להשתמש בשירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים. הסעות לטיולי עובדים מונעות איחורים של העובדים, מקטינות את הסיכוי לבלת"מים שונים, ולעתים אף מתבררות כחסכוניות הרבה יותר עבור החברה. ברוב המקרים העובדים יתבקשו להגיע למקום העבודה הרגיל, ומשם יאסוף אותם אוטובוס או מיניבוס – בהתאם לכמות האנשים.

 

מדוע הסעות לטיולים במעלה אדומים?

לעתים הסיבה לבחירה בשירותי הסעות היא ברורה, למשל כשמדובר במשלחת גדולה מחו"ל, טיולי תלמידים וכו'. ובכל זאת – ישנם מצבים שבהם אנו עלולים להתלבט. אילו סיבות גורמות לנו להעדיף שימוש בשירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים?

חיסכון כלכלי

בעת  שאנו מוציאים רכב פרטי לטיול, לעתים נבצע חישוב ונגלה שהרבה יותר משתלם לנו לבחור בשירותי הסעות – וזה קורה במיוחד כשאנו מדברים על כמות גדולה של אנשים. זו הסיבה שחברות רבות בוחרות בשירותי הסעה לטיולי עובדים, למרות שאלו מחזיקים רכבי חברה פעמים רבות.

חיסכון בזמן

שימוש בשירותי הסעות במעלה אדומים, מאפשר לקבוצה של אנשים להגיע באותו זמן אל היעד, מבלי הצורך בהתמודדות עם איחורים, היתקעות של רכבים, פקקים ועוד. בעידן שבו אנשים רבים נוטים לאחר מסיבות שונות, נהוג להשתמש בשירותי הסעות האוספים את כולם מנקודה אחת – וכך מאפשרים הגעה בזמן של כל המטיילים, בין אם מדובר בעובדים, תלמידים, או בני משפחה.

נוחות

שירותי הסעות לטיולים במעלה אדומים מסירים מאיתנו דאגות רבות, ולכן מהווים אופציה נבחרת לטיולים מכל הסוגים. כשאנו משתמשים בהסעה – אין לנו צורך להתעסק עם הסדרי חניה, תדלוק, ניווט ועוד. הסרת כל הטרדות האלה מאפשרות לנו להיות רגועים, וליהנות ממצב רוח המתאים לטיול כבר בתוך רכב ההסעה! הדבר נכון במיוחד כשאנו יוצרים אווירה מגבשת בתוך רכב ההסעה – באמצעות שירים, חידות במיקרופון, הסברים על אתרים מעניינים בדרך ועוד.

 

סוגי רכבי הסעות לטיולים במעלה אדומים

חברות הסעות מקצועיות מציעות מגוון של רכבים, וזה מאפשר להן להיות זמינות לצרכים שונים של לקוחותיהן. סוג הרכב לטיול ייבחר ע"פ כמות האנשים, מרחק הנסיעה, מטרת הטיול ועוד. אילו סוגי רכבים ניתן למצוא אצל חברות הסעות במעלה אדומים?

מיניבוס

מיניבוס מיועד להסעה של בין 12 ל- 20 אנשים, והוא מעניק לנו חוויית נסיעה נעימה ומגבשת. הישיבה במיניבוס יוצרת אווירה של קרבה בין הנוסעים והנהג, ולכן היא מושלמת עבור קבוצה קטנה יחסית – היוצאת לטיול משותף.

מידיבוס

מידיבוס הוא גדול יותר ממיניבוס, והוא מתאים להסעת בין 20 ל- 35 אנשים. המידיבוס מאפשר לנו הסעה של קבוצות בגודל בינוני שמיניבוס הוא קטן מדי עבורן, אך מהצד השני – אוטובוס יישאר חצי ריק אם נשכור אותו לטובתן. המידיבוס הוא מעולה לטיולים של משלחות או משרדים קטנים ובינוניים, והוא מאפשר אווירה של קרבה וגיבוש.

אוטובוס

האוטובוס הוא רכב ההסעה המוכר ביותר, והוא מהווה פתרון יעיל כשיוצאים לטיולים גדולים של כיתה או מספר כיתות, משרדי חברות גדולות, מפעלים, משלחות גדולות של תיירים ועוד. הסעות גדולות במיוחד, כמו בטיולים שכבתיים למשל – יצריכו לעתים מספר אוטובוסים.

 

מחירי הסעות לטיולים במעלה אדומים

ממה מושפעים מחירי הסעות לטיולים במעלה אדומים? ובכן, כל חברת הסעות עובדת בצורה מעט שונה מבחינת המחיר, אך לרוב ישנם פרמטרים משותפים שעל פיהם נקבע המחיר הסופי:

מרחק הנסיעה

באופן טבעי, ככל שמרחק הנסיעה יהיה גדול יותר – כך הדבר יצריך הוצאות דלק גבוהות יותר מצד חברת ההסעות. לכן, ככל שנגמע קילומטרים רבים יותר – כך יעלה מחירה הסופי של ההסעה.

גודל הרכב

גודל הרכב יצריך הוצאות דלק גבוהות יותר מצד חברת ההסעות, וכמו כן – ידרוש ממנה להקצות נהג מנוסה יותר במקרים רבים. לכן יש לבצע שיקול ע"פ כמות הנוסעים, על מנת לא להגיע למצב בו רכב ההסעות יהיה ריק בחלקו. ככל שנסתפק ברכב קטן יותר – כך מחיר ההסעה יהיה זול יותר.

מספר העצירות

לעתים יש צורך במספר עצירות במהלך הנסיעה, אם על מנת לאסוף מטיילים נוספים, ואם כדי לבקר באתרים שונים כחלק מהטיול שלנו. רוב חברות ההסעה, גובות מחיר נוסף ע"פ כמות העצירות המבוקשות במהלך השירות.

זמן השירות

אורך זמן השירות לא תמיד יצביע על גמיעת קילומטרים רבים. ישנם מצבים שנהג ממתין לקבוצת מטיילים עד שיסיימו את מסלול ההליכה, או את הביקור באתר ספציפי – וזה נהוג בהחלט. כמו כן, ישנם מצבים שבהם נהג מלווה קבוצה במשך כמה ימים של טיול. לכן, זמן השירות שבו הנהג והרכב עומדים לרשות הלקוח – ישפיע ישירות על מחיר ההסעה הסופי.

מה היה לנו עד עכשיו?