הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הסעות עובדים בטירת יהודה

* ההסעות הן לקבוצות החל מ-16 אנשים – לא לבודדים *

בעלי מקצוע רבים מציעים שירותי הסעות עובדים בטירת יהודה, המשמשים למגוון של מצבים. על אף שחברות רבות מנהלות ציי רכבים עבור עובדיהן, ישנם מצבים שבהם החברה תעדיף להשתמש בשירותי הסעות, מכיוון שהדבר מונע איחורים, אירועים בלתי צפויים, ולעתים אף חוסך מבחינה כלכלית. תחום ההסעות הוא מגוון, וחלק מהחברות מתמחות ספציפית בתחום הסעות העובדים. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים הסעות עובדים בטירת יהודה?

 

מתי נצטרך הסעות עובדים בטירת יהודה?

ישנם מגוון של מצבים שבהם נדרשות הסעות עובדים, ובכל מצב – הצורך עשוי להיות מעט שונה. מתי נזדקק להסעות עובדים בטירת יהודה?

 

הסעות לכנסים

ברוב המקרים, חברות עורכות כנסים עסקיים או שנתיים גדולים במקום שונה ממקום העבודה הרגיל. מדוע זה כך? על מנת להקנות תחושה חגיגית ושונה, ולעתים על מנת לאפשר מקום לעובדים רבים יותר. לעתים כנסים כאלו מתקיימים בבתי מלון, או באולמות גדולים במוסדות שונים, ולכן יש צורך בהגעת העובדים לאותו מקום. חלק מהחברות אמנם דורשות מעובדיהן להגיע בצורה עצמאית, אך לעתים החברה מעדיפה לארגן הסעה מסודרת לכל העובדים. ברוב המקרים העובדים מתבקשים להגיע אל מקום העבודה הרגיל, ומשם אוסף אותם אוטובוס או מיניבוס אל מקום הכנס.

 

ימי גיבוש וכיף

ימי גיבוש לעובדים קיבלו הכרה מוגברת בשנים האחרונות, מתוך ההבנה שכל חברה צריכה לשמר את עובדיה – כיוון שהם מהווים את המשאב החשוב ביותר עבורה. כשאנו מדברים על ימי גיבוש וכיף – השמים הם הגבול, ואנו נתקלים ביצירתיות יתרה מצד המעסיקים המעוניינים לפנק את עובדיהם. לימי הגיבוש יש גם משמעות עמוקה מבחינת ההוואי החברתי, והם עשויים להביא לשיתוף פעולה טוב יותר בין העובדים. אילו סוגים של ימי גיבוש וכיף אפשריים עבור העובדים? ובכן, האופציות הנפוצות הן חדרי בריחה, סדנאות ריקוד ויצירה, סיורים מודרכים, סדנאות בישול והכנת מזון ועוד.

 

הסעות קבועות

מעבר לצורך הנקודתי בהסעות לעובדים עבור אירועים מסוימים, ישנן חברות שעושות שימוש בהסעות קבועות עבור העובדים שלהן, ובמסגרת הסעות אלה העובדים נאספים ומוחזרים אל נקודות קבועות הקרובות למגוריהם. שיטה זו חוסכת מהעובדים את הצורך ברכב פרטי או רכב חברה, ומאפשרת לחברה לגייס גם עובדים שאין ברשותם רכב או רישיון. כשמדובר בחברות גדולות – לרוב ישנו מכרז שעליו מתחרות מספר חברות היסעים, כשבסופו של דבר נחתם חוזה עם אחת מהן לתקופה של שנה או יותר.

 

מדוע הסעות עובדים בטירת יהודה?

כאמור, למרות שחברות מסוימות מעדיפות לדאוג לעובדיהן לרכב חברה, או מאפשרות להן להגיע ברכבים פרטיים לעבודה או לאירועים מיוחדים – הסעות עובדים עדיין מהוות אופציה עדיפה עבור רובן. מה הופך את שירותי הסעות העובדים לעדיפים ברוב המקרים?

 

מניעת איחורים

לא ניתן להכליל, אך בהחלט ניתן לומר שאנשים בימינו נוהגים לאחר הרבה יותר מפעם. חברות הסעות מקצועיות יודעות כיצד להתנהל עם זמנים בצורה הטובה ביותר, ולכן הסיכוי לאיחורים הוא נמוך במיוחד. בין אם מדובר בהסעה לאירוע חד פעמי ובין אם מדובר בהסעה קבועה למקום העבודה, חברות המשתמשות בשירותי הסעות עובדים – מקטינות למינימום את הסיכוי לאיחורים של העובדים.

 

הימנעות מבלת"מים

אירועים בלתי מתוכננים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, וכשאנו מדברים על הגעה למקומות באמצעות רכב פרטי או רכב חברה – לעתים  הדבר עלול ליצור בעיה עבור העובד והחברה גם יחד. שימוש בשירותי הסעות עובדים בטירת יהודה, מקטין משמעותית את הסיכוי להיקלעות לפקקים, בעיות טכניות ברכב ועוד. חברות ההסעות יודעות להתמודד עם אירועים כאלו מכיוון שזוהי עבודתם בשגרה, ולכן ברוב המקרים תמיד תהיה תכנית חלופית – בין אם מדובר ברכב חלופי או נהג מחליף.

 

חיסכון כלכלי

לעתים חברות עורכות חישוב שמבהיר להן, ששימוש בשירותי הסעות עובדים עשוי להיות חסכוני הרבה יותר מאופציות אחרות. כך למשל, במצבים שבהם מתקיים כנס בעיר רחוקה כמו אילת – יהיה משתלם יותר לחברה להוציא אוטובוס עם כמה עשרות עובדים, מאשר לבקש מהם להגיע עם רכבי חברה נפרדים. הדבר לעתים נכון גם כשמדובר בהסעות קבועות למקום העבודה, ולא רק במצבים של אירועים נקודתיים.

 

סוגי הסעות עובדים בטירת יהודה

ישנם מצבים שונים שבהם חברות או בתי עסק יזדקקו להסעות עובדים בטירת יהודה, וכל סיטואציה מביאה עמה צורך מעט שונה. אילו סוגי הסעות עובדים בטירת יהודה קיימים?

 

הסעה באוטובוס

הסעת עובדים באוטובוס מיועדת לכמה עשרות של עובדים, ולרוב היא לא תהיה משתלמת כשמדובר בכמות קטנה מכך. חשוב לזכור שככל שהרכב הוא גדול יותר – כך עלותו גבוהה יותר, הוא צורך יותר דלק, ודורש נהג מנוסה יותר. אוטובוס מהווה פתרון נהדר כשכמות העובדים היא גדולה יחסית, בין אם מדובר בהסעה קבועה אל מקום העבודה, ובין אם מדובר בהסעה לכנס, טיול או יום גיבוש.

 

הסעה במידיבוס

מידיבוס הוא רכב קטן יותר מאוטובוס, והוא מהווה פתרון הסעה יעיל עבור בין 20 ל- 35 אנשים. במצבים שבהם אין לנו מספיק עובדים כדי למלא אוטובוס שלם – המידיבוס מהווה פתרון זול יותר, ויוצר תחושה חברתית יותר מאשר באוטובוס חצי ריק.

 

הסעה במיניבוס

מיניבוס יכול להסיע בין 12 ל- 20 אנשים, ולכן הוא מהווה פתרון כשיש לנו קבוצה קטנה של עובדים, כמו למשל ביום גיבוש של צוות חברה. הסעה במיניבוס היא חוויה של ממש, וניתן לומר שהגיבוש מתחיל כבר בזמן הנסיעה!

 

הסעות ליחידים

מתוקף עבודתן, חברות הסעה לרוב מחזיקות צי מגוון של רכבים מסוגים שונים – וזה עוזר להן לתת מענה לכל סוגי הצרכים והלקוחות. לעתים נדרשת הסעה נקודתית לעובד יחיד או זוג עובדים, ולשם כך חברות הסעה מסוימות מחזיקות רכבים קטנים המתפקדים כמו מונית. מצבים כאלו יכולים להתרחש כשמדובר בנסיעה עסקית עבור אדם בכיר בחברה, או כשיש צורך בהסעה לשדה התעופה לקראת הטיסה.

 

מחירי הסעות עובדים בטירת יהודה

שאלת המחיר היא שאלה חשובה עבור רובנו, ולמעשה, המחיר בקרב רוב חברות ההסעה מושפע מאותם הפרמטרים, וזאת למרות שכל חברת הסעה עובדת בצורה מעט שונה. מהם הפקטורים שישפיעו על מחיר הסעות עובדים בטירת יהודה?

 

מרחק הנסיעה

מרחק הנסיעה ישפיע ישירות על הוצאות הדלק של חברת ההסעות, ולכן ככל שהמרחק יהיה גדול יותר – כך יעלה מחירה הסופי של ההסעה. חשוב לציין שמרחק הסעה גדול יותר, משמעותו גם השקעת זמן רב יותר מצד חברת ההסעות.

 

גודל הרכב

הקצאת רכב גדול יותר מצד חברת ההסעות תייקר את מחיר ההסעה הכולל, מכיוון שרכב גדול יותר דורש הוצאות דלק גבוהות יותר, ונהג מנוסה יותר.

 

זמן השירות

זמן השירות אינו בהכרח מדבר על זמן הנסיעה עצמה. ישנם מצבים שבהם נהג מלווה עובדים ביום גיבוש או בכנס חברה, ומתבקש להישאר ולהמתין עד סיום האירוע – על מנת להחזיר את העובדים בחזרה אל הבית או המשרד. במצבים כאלו, תהיה התחשבות בזמן הכולל שבו הנהג והרכב עומדים לרשות הלקוח, ולכן השירות יתומחר בהתאם.

 

מספר עצירות

מספר העצירות בדרך הוא רלוונטי מבחינת המחיר, בעיקר כשאנו מדברים על הסעות עובדים קבועות. חלק מחברות ההסעה מתמחרות את מחירי ההסעה גם ע"פ מספר עצירות מבוקש, ולעתים מנהלות מחירון ע"פ מספר מדרגות של כמות עצירות.

מה היה לנו עד עכשיו?