הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הקו המהיר לחו"ל – טיסה פרטית לאנגליה

מולדת הכדורגל ואחת האימפריות הגדולות בהיסטוריה, היא לא רק יעד מושלם לחופשה של קניות, תרבות ופיש אנד צ׳יפס, אלא גם אחד המקומות האטרקטיביים ביותר עבור השקעה בנדל״ן. אז אם גם אתם רוצים למצוא את עצמכם על הקו לאנגליה, אספנו עבורכם כמה המלצות להשקעה בנדל״ן באי הבריטי.

 

נדל״ן באנגליה – מה חשוב לדעת?

אנגליה, בהיותה אחת המדינות המובילות באירופה, היא יעד אטרקטיבי ביותר להשקעה. מדובר במדינה המושכת אליה עשרות מיליוני תיירים בשנה, וכן מהווה מוקד מרכזי להגירה באירופה, בין אם לצורך לימודים או לצורך עבודה. בהיותה כזו, אנגליה היא מדינה בה הביקוש לנדל״ן הוא תמיד גבוה ועל כן השקעות נדל"ן באנגליה יספקו תשואה טובה. כמו כן, ממשלת אנגליה הכריזה לאחרונה על פרויקט של פיתוח נדל״ן מחוץ ללונדון, כך שגם אם ההשקעה בלונדון היא יקרה מדי עבורכם, ניתן למצוא הזדמנויות השקעה טובות בערים הצפוניות כמו ליברפול ומנצ׳סטר.

 

איך הברקזיט הולך להשפיע על שוק הנדל״ן?

קשה להתנבא במקרים כאלו מורכבים, אך נראה כרגע שהברקזיט בעיקר תורם להיחלשות המטבע האנגלי ולירידת ערך של הפאונד מול השקל. הדבר כמובן מוביל להגדלה של כוח הקנייה הישראלי ולפתיחה של אפשרויות נוספות עבור המשקיע הישראלי. עם זאת, הצפי הוא שלאחר השלמת התהליך, אנגליה תחווה התאוששות והפאונד ישוב לעלות. אם כך, התקופה הקרובה היא הזדמנות מצוינת לביצוע השקעה באנגליה – השקעות במחיר נמוך ורווחים שצפויים לטפס לאורך השנים.

 

חוקי הנדל״ן באנגליה – מיטיבים עם המשקיע הישראלי

השקעה בנדל״ן בחו״ל נשמעת בדרך כלל כמו אפשרות טובה, אך גם כזו שעלולה להפוך לפחות רווחית עקב קשיים בירוקרטיים שונים. דווקא אנגליה מעודדת השקעות זרות בה, ועל כן חוקקה מספר חוקים שהפכו את ההשקעות בה למשתלמות. אחד מהם הוא חוק מס הרכישה – באנגליה הרוכש דירה ראשונה פטור ממס רכישה. חוק נוסף המקל על המשקיע הישראלי הוא ביטול של כפל מיסים. אם לדוגמה רכשתם דירה באנגליה ומכרתם אותה ברווח, מס השבח ישולם רק בסך המגיע למס הגבוה מבין המדינות. כמו כן, במידה וההכנסות משכירות יהיו נמוכות מ-12,500 פאונד בשנה, תהיו זכאים לפטור ממס מהכנסות אלו.

 

אז איפה משקיעים בנדל״ן באנגליה?

היום קיימות לא מעט הזדמנויות מניבות עבור המשקיע הישראלי. הביקוש לדיור מוגן לדוגמה צומח מאוד בשנים האחרונות, והשקעה ביחידת מגורים כזו יכולה להניב רווחים של 10 אחוז בשנה. כמו כן, גם השקעה בדיור לסטודנטים תהיה משתלמת, שכן קיים מחסור באנגליה בדירות כאלו והביקוש רק הולך ועולה. בנוסף השקעה ביחידות דיור לסטודנטים היא מצוינת כהשקעה שנייה או שלישית, שכן יחידות הסטודנטים פטורות ממס רכישה. עוד אפשרות משתלמת היא השקעה בערי הצפון ובעיקר בליברפול, אשר חווה עלייה בביקוש בשנים האחרונות, ומתקיימים בה פרויקטים יזמיים רבים.

 

שדה תעופה

מה היה לנו עד עכשיו?