הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

השכרת אוטובוס בעמיקם

* ההסעות הן לקבוצות החל מ-16 אנשים – לא לבודדים *

אוטובוס נחשב לכלי הרכב השימושי ביותר, בעת שמדובר על שירותי הסעות למקומות שונים. כולנו בוודאי זוכרים את האוטובוס מהטיולים השנתיים שלנו בבית הספר, ומעבר לכך – הוא משמש גם ככלי רכב להסעות עובדים, משלחות, טיולים ובתחבורה הציבורית. מה הופך את האוטובוס לכלי רכב בעל יתרון משמעותי, ומה עלינו לדעת בעת שנחפש שירותי השכרת אוטובוס בעמיקם?

 

מתי נזדקק לשירותי השכרת אוטובוס בעמיקם?

בעוד חלק מהחברות מציעות רק שירותי הסעות נקודתיים, חברות אחרות מאפשרות גם שירותי השכרת אוטובוס בעמיקם. שירותים אלו עשויים להיות יעילים עבורנו במספר מצבים:

 

הסעות לימי עובדים

ימי גיבוש וכיף לעובדים, הפכו להיות פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. על אף שחברות רבות בימינו מעניקות רכב חברה לעובדיהן – אין זה תמיד הפתרון הטוב ביותר. הגעת עובדים למקומות שונים באמצעות רכב חברה, מזמינה איחורים ובלת"מים שרוב החברות מעדיפות להימנע מהם. השכרת אוטובוס לטובת יום גיבוש לעובדים היא יעילה הרבה יותר, ותתבצע ע"י איסוף העובדים ממקום העבודה הרגיל או מהדרך. מעבר למניעת איחורים ועיכובים שונים – השכרת אוטובוס בעמיקם מאפשרת במקרים רבים גם חיסכון כלכלי משמעותי עבור החברה.

 

הסעות לתלמידים

כשאנו מדמיינים בראשנו טיול שנתי של בית ספר, אחד הדברים הראשונים שנחשוב עליהם הוא כמובן האוטובוס. אוטובוס מוכר כחלק מהנוף בכל טיול שנתי, וזאת מכיוון שהוא מאפשר הסעת עשרות של תלמידים – וזה יעיל וחסכוני עבור מוסדות הלימוד. בעוד חלק מהמוסדות משתמשים בשירותי הסעות נקודתיים בעמיקם, אחרים מעדיפים לשכור אוטובוס ליום שלם – כך שהנהג והאוטובוס ילוו אותם במהלך כל היום בלי הגבלות. אוטובוס שעומד לרשות התלמידים במהלך כל הטיול, יכול להסיע אותם בבטחה בין המלון, אולמות המסיבות, מסלולי הטיול ועוד.

 

הסעות לטיולים

מדינת ישראל היא יפה, וטומנת בחובה פניני טבע רבות. טיולים הם נהדרים בשביל הבריאות הגופנית והנפשית, ומוסדות רבים דוגלים בהם. בעת שאנו מעוניינים לצאת לטיול יחד עם כמה עשרות של מטיילים – השכרת אוטובוס בעמיקם יכולה להוות פתרון נהדר! במידה ואנו דואגים למלא את האוטובוס, אין ספק שמדובר בחיסכון כלכלי על פני הגעה ברכבים נפרדים, ומעבר לכך – יש יתרון מבחינת זיהום סביבתי נמוך. יתרון נוסף הוא עניין הגיבוש, והרי כולנו מכירים את השירים, החידות, והמשחקים הנאמרים במיקרופון הסמוך לנהג – ויוצרים אווירת גיבוש כיפית במיוחד!

 

הסעות לתיירים

תיירים רבים מבקרים במדינת ישראל מדי שנה, מסיבות של נופש, דת, פוליטיקה ועוד. עבור משלחות תיירים גדולות – השכרת אוטובוס בעמיקם היא יעילה, ומאפשרת להם להגיע בקלות וביעילות ממקום למקום. אחת הדוגמאות המוכרות – היא טיולי התיירים של ארגון "תגלית", המאפשר לצעירים יהודיים מכל רחבי העולם לטייל בארץ הקודש באמצעות אוטובוסים ייעודיים. משלחות נוספות שיכולות להפיק תועלת מהשכרת אוטובוס בעמיקם, הן משלחות ספורט, משלחות צליינים דתיים, משלחות תלמידים ועוד.

 

הסעות למסיבות

כשאנו מעוניינים לבלות במסיבה מבלי לדאוג לעניין השתייה והנהיגה – השכרת אוטובוס בעמיקם בהחלט עשויה לבוא לקראתנו. במקרים רבים כשמתארגנת מסיבה גדולה או אירוע גדול, כמו למשל אירוע סוף שנה בבית הספר, או מסיבת ריקודים לרגל יום הולדת – הבליינים מעוניינים להשתחרר ולהיות מסוגלים לשתות כאוות נפשם מבלי לדאוג. שירותי הסעות מאפשרים להם לעשות זאת, מתוך הידיעה שיש מי שיסיע אותם הלוך וחזור בצורה בטוחה.

 

יתרונות השכרת אוטובוס בעמיקם

ניהול זמנים עצמאי

השכרת אוטובוס בעמיקם, בשונה מהשכרת שירותי הסעות – מאפשרת לנו ניהול זמנים עצמאי לחלוטין, וכך אנו יכולים לנהל את לוחות הזמנים שלנו באופן הנוח ביותר. בין אם אנו יוצאים לטיול ומעוניינים לעצור באתרים שונים בדרך, ובין אם אנו מארגנים יום גיבוש לעובדים – האוטובוס יעמוד לרשותנו בכל אשר נלך, וימתין לנו היכן שנצטרך ללא הגבלת זמן.

 

חיסכון כלכלי

כשאנו נוסעים למקומות רחוקים יחסית, השכרת אוטובוס יכולה להוות פתרון הרבה יותר כלכלי מאשר הוצאות הדלק והבלאי המצטבר. אוטובוס מסוגל להסיע כ- 55 נוסעים בקלות, ולכן נוכל לבצע חישוב של עלות ההשכרה המתחלקת בין כל הנוסעים. לעתים, שימוש בשירותי השכרת אוטובוס בעמיקם עשוי לחסוך לנו עשרות ומאות שקלים!

 

חופש אמיתי

גם כשאנו יוצאים לטיול, לעתים אין זהו תמיד נופש מושלם עבורנו – כיוון שמוטלת עלינו אחריות הנהיגה. כשאנו נוהגים אנו אחראיים לבטיחות הנוסעים, ועלינו להתמודד לעתים עם עייפות, הסחות דעת, או פשוט חוסר חשק לנהוג. השכרת אוטובוס בעמיקם מאפשרת לנו רוגע ונופש מוחלט, בידיעה שיחד עם האוטובוס – מגיע נהג מקצועי שמסיר מאיתנו את טרדות הנהיגה, ומאפשר לנו ליהנות בצורה מוחלטת מהטיול.

 

מחירי השכרת אוטובוס בעמיקם

מחירי השכרת אוטובוס עשויים להפתיע אתכם, והם מסתכמים ברוב המקרים בכמה אלפי שקלים בודדים – גם כשמדובר בנסיעות ארוכות במיוחד. כל חברת הסעות, עובדת באופן מעט שונה מבחינת מחירי השכרת אוטובוס בעמיקם, אך בכל זאת – ניתן למצוא מספר פרמטרים משותפים, שבאמצעותם חברות ההסעה קובעות את מחירי השכרת האוטובוס:

 

מרחק הנסיעה

מרחק הנסיעה משפיע ישירות על הוצאות הדלק של חברת ההסעות, ולכן גם על המחיר הסופי. רוב חברות ההסעות מנהלות מחירון מסודר – שיכול להראות לנו את טווחי המחירים בנסיעה למקומות שונים בארץ. לרוב המחירים יוצגו כטווח מחירים ולא כמחיר מדויק, וזאת מכיוון שיש פרמטרים נוספים שישפיעו על הצעת המחיר הסופית.

 

מספר עצירות

כשאנו משכירים אוטובוס בעמיקם, לרוב מדובר באירוע או טיול פרטי. במצבים אלו לרוב הלקוח ידרוש עצירות בדרך, אם לטובת איסוף נוסעים נוספים, ואם לצורך טיול באתרים מסוימים או אטרקציות אחרות. חברות הסעה רבות מאפשרות גמישות מרבית לטובת לקוחותיהן, ובהתאם – "תופרות" הצעת מחיר גם בהתחשב במספר העצירות המבוקש ע"י הלקוח.

 

זמן השירות הכולל

חלק מחברות ההסעה בעמיקם מאפשרות השכרת אוטובוס לפי שעה, יום או מספר ימים. זמן השירות הכולל אינו בהכרח מצביע על מספר הקילומטרים שההסעה עוברת, כיוון שיש מצבים שבהם הנהג ממתין לנוסעים בעת שהם מטיילים או מבקרים במקומות בדרך. הצעת המחיר תהיה מושפעת גם מזמן השירות הכולל, מכיוון שזהו זמן שבו הנהג והאוטובוס עומדים לרשות הלקוחות.

 

השכרת אוטובוס בעמיקם – שאלות ותשובות

האם ניתן להשכיר אוטובוס לנהיגה עצמית?

רוב החברות לא מאפשרות השכרת אוטובוס בלבד, אלא רק בצירוף נהג מקצועי של החברה. יחד עם זאת, עבור מי שמחזיק ברישיון נהיגה באוטובוס – ייתכן וחברות מסוימות כן תאפשרנה את השירות הזה.

 

מה ההבדל בין הסעות בעמיקם להשכרת אוטובוס בעמיקם?

הסעות לרוב מדברות על שירות נקודתי, בעת שהשכרת אוטובוס מדברת על שירות שבו האוטובוס עומד לרשות הלקוחות במהלך בילוי שלם, יום שלם או מספר ימים. השכרת אוטובוס בעמיקם מאפשרת גמישות מרבית מבחינת הפעילות שלנו, ומחירה נקבע מראש עבור כל תקופת השירות.

 

מה אם אין לנו מספיק נוסעים למלא אוטובוס?

אוטובוס סטנדרטי יכול להסיע כ- 55 נוסעים, וזוהי אכן כמות גדולה. במקרים שבהם מדובר במשלחות או קבוצות קטנות יותר – ישנם פתרונות נוספים שאותם מציעות חברות ההסעות השונות. בין הפתרונות הללו נוכל למצוא את המיניבוס – המיועד להסעה של בין 12 ל- 20 נוסעים, ואת המידיבוס – שיכול להסיע עד 35 נוסעים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?