הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה עדיף אוטובוס או מיניבוס לטיול משפחתי

כשזה מגיע לטיולי יום, הסעות לחתונה וסתם ימי כיף בקבוצות, הפתרון הנפוץ והנוח ביותר היום הוא להשכיר נהג עם רכב גדול שיוכל להסיע את כולם, ולאפשר לכל מי שרוצה ויכול לשתות אלכוהול, להנות מהיום מבלי הנטל של הנהיגה לאחר האירוע. כשזה מגיע לטיולים משפחתיים, במיוחד בישראל, תמיד עולים לבטים בין מיניבוס ואוטובוס.

למען הסדר הטוב, נתייחס ליתרונות של כל אחד מאמצעי התחבורה האלה ומתי הם מתאימים ביותר.

 

מיניבוס – לכל אירוע

מי מאיתנו לא היה בהסעה של מש]חה וחברים לחתונה? כנראה שכולנו. אין מה לעשות, מיניבוס הוא אמצעי תחבורה נוח למספר משתתפים מרובים והוא כל הרבה יותר נוח מאוטובוס. אז למה בכלל להשתמש בחברת הסעות מיניבוסים גם אם זה לטיול משפחתי?

  1. כל עוד הקבוצה המשפחתית לא גדולה יותר ממספר המושבים, אין שום סיבה שיהיה לכם צפוף או לא נוח.
  2. מיניבוס הוא אמצעי תחבורה זריז, קומפקטי ומגוון מאוטובוס. מה הכוונה? הרבה יותר קל למצוא איתו חנייה בתוך ערים, יש לו פתחי מזגן שהרבה יותר קרובים ונוחים מאלו של אוטובוס ומעבר לאלו – יש כיום מגוון ענק של סוגי מיניבוסים מאובזרים יותר ופחות, הכל בהתאם לתקציב.
  3. מיניבוס הוא כלי רכב להשכרה יותר זול מאוטובוס!

 

אוטובוס – כמה אחסון!

הסיבות לקחת מיניבוס לטיול משפחתי בהחלט טובות והגיוניות, אך אנחנו שוכחים שמשפחות בישראל כמו משפחות בישראל – תמיד יהיה שפע מוגזם של אוכל, תיקים, ציוד שטח… איפה כל זה ייכנס במיניבוס?

  1. אוטובוס מציע שטח אחסון עצום. תיקים גדולים, ציוד לקמפינג, אספקת מזון ומים – אין משהו שלא אפשרי להעמיס בתא המטען.
  2. באוטובוס יש הרבה יותר מקום לתיקים אישיים במדף העליון, בניגוד למיניבוס.
  3. בסופו של דבר, מיניבוס מציע מספר מוגבל של מקומות ואוטובוס הוא אפשרות שבאמצעותה אפשר לא להתפשר על כמות בני המשפחה שיצטרפו לטיול.

 

אז, מה עדיף?

מזיכרונות כותב מילים אלו, כשהיה נוסע עם נבחרת הכדוריד של התיכון שלו למשחקי חוץ, מיניבוס תמיד היה האופציה הכיפית יותר. הוא מציע יותר ממשק עם החברים לנסיעה, הוא נוח יותר, זריז יותר ובאופן אישי – עושה קצת פחות בחילות במהלך הנסיעה. העניין הוא, שמשפחה לא בוחרים והשבט יכול להיות גדול יותר לרמה שיצטרך אוטובוס.

עליכם לבחור את כלי התחבורה לפי כמות המשתתפים בסופו של דבר. לאוטובוס יש יתרונות ברורים על מיניבוס לא רק בגלל שטח האחסון, אלא גם יכולות העבירות שלו בתוואי שטח שונים יכולה להתעלות על מיניבוס.לכן, התשובה היא חד משמעית – תבחרו בין האופציות לפי כמות המשתתפים.

מעבר לזה שכיום ניתן למצוא גם אוטובוסים חדישים ונוחים בדיוק כמו מיניבוס?. משפחה היא לפני הכל ונבחר מה שצריך. טיול מהנה לכם!

מה עדיף אוטובוס או מיניבוס לטיול משפחתי

מה היה לנו עד עכשיו?