הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איפה תוכלו לטעון את הרכב החשמלי שלכם?

איכות הסביבה, היא נושא מדובר, מאז ומתמיד.

יום כדור הארץ, ימי מודעות, פרסומות וקמפיינים, הם רק חלק קטן, מכל הפעולות אותם נוקטים, על מנת לעודד את שיפור איכות הסביבה.

עם זאת, אנשים אינם מפסיקים להשתמש בכלים חד פעמיים, לנסוע במכוניות, לייצר פסולת, ולעודד את תעשיית הקניות וייצרות הבגדים, אשר מזהמות את האוויר.

עם כמה שאנשים מנסים, זיהום הים, האוויר, והקרקע, ממשיכים בכל הכוח.

עם זאת, ניתן לראות, כי אנשים רבים עברו לנהוג במכוניות חשמליות, אשר ידידותיות לסביבה. רוצים לדעת עוד עליהן? המשיכו לקרוא.

 

מכונית חשמלית, מה זה בכלל

ראשית, עליכם להכיר את הדור הבא של כלי הרכב, מכוניות חשמליות. רכב חשמל, הינו רכב אשר מונע על ידי מנוע חשמלי, אחד או יותר, תוך שימוש בסוללות נטענות בהם נשמרת אנרגיה המפעילה את הרכב. למעשה, המכוניות החשמליות הראשונות, נוצרו עוד בשנות ה-80. לעומת מכוניות רגילות, למכוניות חשמליות, יתרונות רבים. המכוניות החשמליות, מזהמות הרבה פחות את הסביבה, ומשתלמות יותר מבחינה כלכלית.

 

בשביל מה לי לקנות אחת כזאת

יתרון נוסף של מכוניות אלו, הוא שמכוניות חשמליות הן שקטות יותר, ומהירות יותר. כמו כן,  טעינת מכוניות חשמליות, מתבצעת בתחנות טעינה, אשר מפוזרות ברחבי הארץ, וכן, ניתן להתקין אותן גם מחוץ לבתי מגורים. על מנת לזהות, היכן תוכלו לטעון את המכונית שלכם, והאם יותר משתלם להטעין בבית או בחוץ, תוכלו להיכנס, ולבדוק מפת עמדות טעינה לרכב חשמלי, אשר נמצאת באתרי האינטרנט השונים, ולקבל שם את המידע המדויק, לפי אזור מגוריכם.

 

למי מתאים רכב חשמלי?

רכב מסוג זה, הינו רכב בעל יתרונות רבים. אחד עיקרי מהם, הינו חיסכון בכסף, אשר מתבזבז על דלק, וזאת כי במכונית חשמלית, אין צורך בדלק. עם זאת, אחד החסרונות המרכזיים ברכב זה, הוא זמן יכולת הנסיעה שלו, בין הטענה להטענה. אף על פי, כי מהירותו של רכב זה גבוהה מאוד, הזמן, אותו הרכב יכול לשאת בין הטענה אחת לאחרת, קצר מאוד. לכן, סוגי רכבים אלו, אינם מתאימים לאנשים, אשר מתכננים נסיעות ארוכות, וטיולי מחנאות ליליים. עם זאת, רכב זה הוא פתרון מעולה, לאנשים אשר מבצעים מסלולים קצרים בכל יום, ובכל ערב חוזרים הביתה, על מנת להטעין את הרכב.

 

קטגוריה אחת, והרבה סוגים

קטגוריית המכוניות החשמליות, הינה קטגוריה בעלת סוגי מכוניות רבים, אשר מתאימים כל אחד, לצרכים שונים של האדם. סוג המכוניות החשמליות הנפוץ ביותר, הינו מכונית היברידית נטענת. על אף, שמנגנון הפעולה שלהם, עובד על מצבר נטען, במכוניות אלו תוכלו למצוא גם מנוע חשמלי, אשר מופעל על סוללות חשמליות נטענות. בנוסף, קיים גם מנוע בנזין, למקרה בו יהיה צורך בייצור חשמל, על מנת להטעין את הסוללות או להניע את הרכב מחדש.

 

רכב מיני

מה היה לנו עד עכשיו?