הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איפה הכי מומלץ לקנות מחסנים לגינה?

אז גיליתם שנגמר המקום בבית. אם אתם מכניסים עוד ציוד כלשהו – ככל הנראה תצטרכו לפנות את אחד מבני הבית. אולי בעצם מה שחסר לכם, זה מקום לאחסן את מכונת הכביסה, שחלמתם עליה זמן רב אבל לא באמת היה לכם מקום בשבילה. ואולי, יש לכם ציוד עבודה, שאין שום סיבה בעולם שתעלו ותורידו כל יום מחדש.

מצב דומה מתקיים בכמות גדולה של בתי אב בארץ וכולם מחפשים אחר הפתרון המושלם. מה הפתרון אתם שואלים? אתם חושבים מחסן, אנחנו חושבים מחסן בגינה. איך בוחרים אחד כזה, האם מחסן בגינה מצריך היתר בנייה ואיפה המקום הכי נכון למצוא את מחסן הגינה הבא שלכם. רמז שלנו – id garden.

 

 מאיפה מתחילים?

בראש ובראשונה מהבנה מה המטרה העיקרית שלשמה אתם זקוקים למחסן גינה. ציוד ביתי רגיל? ציוד עבודה? סתם לאחסן את הדברים הישנים שאתם לא באמת צריכים אבל קשורים אליהם מדי מכדי לזרוק? ואולי המחסן הולך לשמש אותכם בתור חדר נוסף – אולי אף משרד קטן? ברגע שתבינו מה המטרה העיקרית שלשמה אתם צריכים לרכוש מחסן גינה, תוכלו גם להבין מה גודל המחסן שנחוץ לכם.

הַתחָלָה

 איפה תמקמו את מחסן הגינה שלכם?

אומנם התשובה המתבקשת היא בגינה, אך אין זה מספיק. איפה בדיוק בגינה? מתחת למרפסות, במקום שבו מחסן גינה שלכם לא יפריע לאף אחד או תנסו לתפוס איזה מקום בחנייה? רמז נוסף מאיתנו – לתפוס מקום בחנייה באמצעות מחסן גינה זה לא בדיוק חוקי. או מוסרי.

 

שלב החיפושים

אז מטרה הגדרתם, מה הלאה? הגיע שלב החיפושים. איך עושים זאת? ניגשים למומחים. אחרי שתספרו להם בדיוק מה המטרה שלשמה אתם זקוקים למחסן גינה, אחרי שתסבירו מה השטח שעומד לרשותכם וכמה יש קשר בין המחסן לבין אופי העבודה שלכם (אולי כן ואולי בכלל לא) – תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ המדויקים למקרה שלכם.

 

 האותיות הקטנות

מחסן בגינה יכול להיחשב כמבנה נוסף, מבנה המצריך היתר בנייה בעבורו. אבל רגע, אתם בכלל לא מתכננים שיהיה מדובר במחסן כה משמעותי. יופי, אז יש צורך להכיר מעט את החוק ולדעת מה הגישה שלו למחסני גינה.

 

 גישת החוק

החוק היבש קובע שמחסן שאינו דורש היתר זהו מחסן שעומד בקריטריונים של שטח והתקנה. מה הכוונה? בראשו בראשונה המחסן שלכם צריך להיות מחסן נייד – אחד כזה שיכול לעבור איתכם ואחריכם לכל מקום. במילים פשוטות יותר – להיות מחסן שלא מקובע עם יסודותיו באדמה.

בנוסף, על המחסן שלכם לעמוד בסטנדרט ברורה מאוד של גודל המחסן. מה אומר החוק? הוא טוען שכל מה שעולה על 6 מטרים רבועים – הוא כבר מחסן הדורש היתר בנייה.

 

 ולסיום, איפה קונים מחסן איכותי?

יש לנו המלצה פשוטה בשבילכם – id garden.

גינת מחסן

מה היה לנו עד עכשיו?