הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

למה שלא תהנו מאוכל טוב בשטח? הכירו את הגריל המתקפל הנמכר ביותר

כבר תקופה שאנחנו שומעים מחברים וקולגות שלנו על התסכול שהם חווים בעת הכנת בשרים בשטח. אתם בטח יודעים למה אנחנו מתכוונים, הסחיבה של הגריל החד פעמי שהשקית המאולתרת שמכסה אותו תמיד נקרעת וכל האוטו מתלכלך ומה לא. אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיע ליהנות מאוכל טוב בשטח, לכן, החלטנו להציג בפניכם את הגריל המתקפל והנמכר ביותר שיקל עליכם ויגרום לכם לרצות להכין על האש בשטח בכל יום. 

 

רגע לפני שנציג בפניכם את הגריל המיוחד – החלטנו להציג בפניכם 3 סיבות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים אותו

אנחנו מצאנו 3 סיבות עיקריות שגרמו לנו להתחדש בגריל הזה ממש לאחרונה, להלן פירוט מקוצר אודותיהן:

 

המחיר

אנחנו חשבנו שנצטרך לשלם סכום גבוה על גריל שכזה, אבל גילינו שמדובר במחיר שווה לכל נפש۔

 

האיכות

למרות שמדובר בגריל מתקפל, האיכות שלו גבוהה ביותר ואפשר לומר שהיא אפילו משתווה לגריל רגיל۔

 

הנוחות

לא צריך להרחיב פה יותר מידי, זה הרי ברור שקנייה של גריל כזה עושה את החיים קלים הרבה יותר והופכת כל יציאה לטבע לארוחת גורמה איכותית۔

 

תכירו אותו – גריל פחמים PERFORMER מדף מתקפל

הגענו סוף סוף  לרגע המיוחל, רגע ההיכרות עם הגריל שישנה לכם את החיים מקצה לקצה. זהו כמובן הגריל של חברת וובר האיכותית. מעבר לעובדה שמדובר בגריל מתקפל ונוח לנשיאה, מדובר פה גם בגריל שמגיע עם 10 שנות אחריות (זה רק מראה כמה מדובר בגריל איכותי). שטח הצלייה שלו רחב, כ-57 ס"מ. תוכלו למצוא בגריל את הפונקציות הבאות:

  • שולחן עבודה מתקפל
  • מתכת משוכללת שאוספת את העפר
  • מתלה מיוחד שמאפשר החזקה של המכסה פתוח בעת ההכנה
  • מקום ייעודי להנחת כלי העבודה
  • גלגלים
  • פתחי אוורור שמאפשרים לשלוט על רמת החום

על האש בשטח מעולם לא היה איכותי כל כך, ואנחנו אומרים זאת מניסיון. אם תרצו לקרוא פרטים נוספים אודות הגריל, אתם צריכים להקליק על הכתובת הבאה: https://www.weber.co.il/performer-original.

 

איך אפשר לקנות את הגריל?

את הגריל המתקפל אפשר לקנות דרך האתר של חברת WEBER. שם תוכלו למצוא גם אביזרים נלווים להכנה של בשרים אם אתם צריכים. לחילופין, אתם יכולים לכתוב את השם של החברה בגוגל, להיכנס אל האתר ולכתוב בשורת החיפוש "גריל מתקפל". אם אתם כמונו, מעדיפים שיעשו לכם את החיים קלים, אתם יכולים פשוט ללחוץ על הקישור שמופיע בפסקה הקודמת, כך תקושרו מיד אל הגריל המדובר. אלו היו כל הפרטים שחשוב שתדעו על קנייה של גריל מתקפל. אם אתם עדיין מתלבטים, תדעו שאתם תמיד יכולים להראות לחברים, קולגות או קרובי משפחה את הדגם ולהתייעץ איתם לגבי קנייה של גריל מסוג זה.

איש מכין נקניקיות על גריל

מה היה לנו עד עכשיו?