הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

האם פטור ממס הכנסה מזכה אתכם ברכב המותאם לנכים

הרבה אנשים אינן מודעים למה יכול לזכות אותם בפטור ממס הכנסה, ומה עוד יכול להתלוות בין הזכאויות לאנשים במצבים שונים. אחוזי נכות, וכל התהליך סביב זה, מביא אתכם להכרה במצבכם ובהתאמה לקבלה של כל מיני הטבות, בין ההטבות גם פטור ממס הכנסה יכול להיות מה שמגיע לכם.

רכב מותאם לנכים זה אולי נשמע מופרך, אבל לאלו שלא יודעים, צריך לעשות סדר בדברים, בואו להבין גם אתם למה תוכלו להיות זכאים במצב של נכות, איך כל הדבר הזה עובד ומה תוכלו לעשות כדי לקבל את מה שמגיע לכם.

 

מהו פטור ממס הכנסה לנכים

כאשר נקבע לאדם שיעור אחוזי נכות, דרך המוסדות המוסמכים לכך, ישנו סיכוי גבוה שהוא יהיה גם זכאי לקבלת פטור מתשלומי מס הכנסה. החוק מפרט בצורה ברורה באילו מצבים בדיוק מגיע לאדם לקבל פטור ממס הכנסה, וקודם כל זה דורש ממנו לקבל אחוזי נכות רפואיים שיקבעו בצורה מסודרת דרך ועדה רפואית מותאמת. לאחר קבלת אחוזי הנכות, תהיו רשאים להגיש בקשה לפטור ממס הכנסה.

 

תהליך מורכב

יכול להיות שבמצבים מסוימים יהיה מדובר בתהליך מורכב, מצבים בהם חסר תיעוד על המצב הרפואי, או מסמכים לא הוגשו בצורה ברורה ומסודרת. כדי להקל על התהליך שלפניכם, לקבל את שיעור הנכות המגיע לכם והפטור ממס הכנסה, תצטרכו לדאוג שאתם אוספים ומתעדים את כל הדברים החשובים בצורה יסודית. כשתעמדו מול הועדה הרפואית תידרשו להציג את המקרה שלכם, וכמה שיותר פרטים ודיוק, יבואו לטובתכם.

 

רכב מותאם לנכים

פטור ממס הכנסה זה לא דלת לקבלת דברים נוספים, אך כן יש לצפות שלאחר קביעת אחוזי הנכות תהיו זכאים להרבה הטבות, הקלות ודברים דומים כאלו מכל מיני מוסדות שונים. במידה וכבר נקבעו לכם אחוזי נכות, תוכלו לברר לגבי הטבות בנוגע לרכישת רכב מותאם לנכים, יכול מאוד להיות שיינתנו לכם עזרים מסוימים שיאפשרו לכם לרכוש את הרכב המותאם הרבה יותר בקלות ובנוחות.

 

שלבים בדרך

בדרך לקבלת הפטור ממס הכנסה, שימו לב שיש כמה דרכים שתצטרכו לעבור, קודם כל תצטרכו לפנות לביטוח לאומי בכדי שיוכלו לקבוע לכם שיעור אחוזי נכות, לשם כך תצטרכו למלא טפסים רלוונטיים ולאסוף מסמכים המפרטים את המקרה הרפואי שלכם ביקורי רופא, תרופות ועוד. לאחר מכן, תוזמנו לעמוד בפני הוועדה הרפואית, שם תציגו את המקרה שכלם וידונו בהחלטה בנוגע לשיעור אחוזי הנכות שלכם, ורק אז תוכלו להגיש בקשה לפטור.

 

לסיכום

שימו לב שאם אתם מתקשים לעבור את התהליך הזה בעצמכם ועדיין יש המון שאלות ללא מענה, ישנם מרכזי סיוע רבים שתוכלו לקבל את שירותיהם. מדובר באנשים ומרכזים שנועדו בדיוק למקרים האלו, לסיוע בתהליך הפנייה לביטוח לאומי ולמס הכנסה, זאת בכדי לוודא שכל הזכויות שלכם ימומשו, פטור ממס הכנסה זה רק אחד מהרבה דברים שתוכלו לקבל.

רכב המותאם לנכים

מה היה לנו עד עכשיו?