הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הכירו: ביטוח יומי לרכב על תוספת נהג

כמעט ואין משפחה שלא מכירה את זה. גם אצלכם בבית יש בני משפחה צעירים? חיילים שחוזרים מהצבא בסופי שבוע? סטודנטים שגרים במעונות או נוסעים ללימודים באוטובוס?

הם לא משתמשים ברכב המשפחתי ביום יום, רק בשישי שבת; ובכל זאת אתם משלמים עבורם כיסוי לנהג צעיר. גם ככה, ביטוח לנהגים צעירים הוא הרבה יותר יקר, ועל אחת כמה וכמה, כשאתם משלמים עליו לשנה שלמה, בלי שום סיבה.

הורים רבים מתוסכלים מהמצב. מצד אחד, הם לא רוצים לקחת סיכונים, ובצדק. מצד שני, הבן החייל או הבת הסטודנטית, כמעט ולא נמצאים בבית. הם חוזרים מהבסיס או מהלימודים בסופי שבוע, לפעמים בתדירות נמוכה אפילו יותר.

אבל התשלומים? יורדים באופן קבוע. זה נכון תמיד – וזה נכון שבעתיים בתקופה כזו, בה מנסים לחתוך בכל הוצאה מיותרת. זה באמת אבסורדי. למה לשלם כל השנה על נהג צעיר שבכלל לא נמצא בבית ומשתמש ברכב רק בסופי שבוע?

 

 

הוספת נהג לביטוח

 

קבוצת הראל ממשיכה להציג פתרונות יצירתיים ופורצי דרך, כדי לעזור לכם לצמצם הוצאות – מבלי לוותר על הביטחון ועל הכיסוי הכי מקיף

והפעם – במקום ביטוח שנתי, בזבזני, יקר ומיותר – הכירו – ביטוח יומי לרכב. מוסיפים נהג לפוליסה שלכם באופן זמני. 

הביטוח היומי מאפשר לחיילים, סטודנטים, צעירים שכבר אינם גרים בבית, או כל בן משפחה אחר, להשתמש ברכב המשפחתי, כמו תמיד. אבל הפעם – אתם תשלמו רק על הזמן שבו הם באמת נוהגים, רק על הזמן שבו הם באמת משתמשים ברכב.

השימוש בפתרון המהפכני של הראל – הוספת נהג זמנית – הוא חכם, חסכוני ויעיל. מהיום, מפסיקים לשלם תעריפים יקרים לאורך כל השנה – ומשלמים רק עבור זמן השימוש האמיתי. וכאשר מדובר בנהגים צעירים – החיסכון גדול עוד יותר. חותכים את הביטוח השנתי היקר והמיותר – מוסיפים נהג לפוליסה לזמן קצר. 

אם יש לכם פוליסת ביטוח רכב (פרטי או מסחרי) של הראל, אתם יכולים להוסיף לפוליסה נהג שאינו משתמש קבוע ברכב (לרבות נהג צעיר), לתקופה של ארבעה ימים. המחיר אטרקטיבי ומשתלם – 88 ₪ בלבד. וההצטרפות? קלה ומהירה. 

חשוב להדגיש: אתם לא צריכים לבצע שום שינוי בביטוח החובה שלכם. הוספת נהג צעיר לא תשנה את פוליסת הביטוח השנתית שלכם ולא תייקר לכם את הפרמיה. 

אם אתם מבוטחים של הראל סוויץ' – האפשרויות שלכם מגוונות עוד יותר. תוכלו להוסיף נהג לפוליסה לתקופות משתנות לפי בחירתכם: יום אחד, יומיים או שלושה ימים, החל מ- 45 ₪ בלבד. 

ניתן לרכוש את הכיסוי כמה פעמים שאתם רוצים בכל שנה – ללא הגבלה. 

גם אנחנו לא מאמינים. לקוחות רבים שילמו 3,000 ₪ בשנה ואף יותר על ביטוח מיותר לגמרי – וכיום זה עולה להם כמה עשרות שקלים בלבד. בלתי נתפס.

 

אז איך מוסיפים נהג לביטוח הרכב שלכם? עם הראל – זה הכי פשוט שיש

הצטרפות קלה ומהירה – בכל זמן שתרצו – ואיך שנוח לכם: צ'אט באתר הראל, טלגרם הראל, ווטסאפ או מסרון (SMS) למספר: 055-7002220, בעזרת סוכן הביטוח או באפליקציית הראל סוויץ'.

למה לשלם על שנה שלמה? חותכים בהוצאות מיותרות. מוסיפים נהג לזמן קצוב – ומשלמים רק על הימים שרוצים.

מה היה לנו עד עכשיו?