הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

ההבדל בין ליסינג לבין השכרה של משאיות: איזו אפשרות מתאימה לך?

תחום ההשכרה וליסינג של משאיות נמצא בפריחה בשנים האחרונות. בעלי עסקים ונהגים פרטיים רבים גילו שאפשרויות אלו עדיפות להם מאשר לקנות משאית חדשה. יצאנו לבדוק את העניין, כדי להבין מה ההבדל בין שתי האפשרויות הנפוצות: ליסינג והשכרת משאיות. הישארו כאן ותגלו במה מדובר ולמה השוק הזה נמצא בצמיחה מתמדת.

 

משך השירות

ההבדל הראשון שבא לידי ביטוי בין שתי האפשרויות הנפוצות הוא משך השירות שניתן לכם. שכן, התשלום שיועבר לחברה הנבחרת יספק לכם משאית מתוחזקת לתקופה שתוגדר מראש על ידיכם. אפשר לומר בעצם שהשכרת משאית תאפשר לכם להשתמש בה לתקופת זמן קצרה יחסית. ליסינג, לעומת זאת, יאפשר לכם להשתמש במשאית לזמן ממושך, תוך קבלת שירותים מקיפים, כמו למשל תחזוקה תדירה של המשאית, ביצוע תיקונים בעת הצורך ועוד.

משאיות

בחירה בליסינג מאפשרת לכם לקנות את המשאית

שמענו לא פעם על לקוחותיה של חברת גטליס שמספקת שירותי ליסינג של משאיות. אלה בחרו לקנות את המשאית בסיום הליסינג. מדובר בהליך שנפוץ מאוד עבור מי שמשתמשים בשירות מסוג זה. שכן, יש מי שנקשרים למשאית ורואים את היתרונות שלה, כך שהם מעדיפים להמשיך לנהוג בה ולא לרכוש משאית אחרת. נציין כי אפשרות זו לא תמיד מתאפשרת בעת השכרה של משאית, לכן כאן טמון ההבדל.

 

קבלת משאית חדשה מהניילון לעומת משאית משומשת שהושכרה

בחירה בשירותי ליסינג תאפשר לכם לקבל משאית חדשה שנבחרה עבורכם באופן אישי. אתם וודאי מבינים בשלב זה כי מדובר בבחירה נוחה ביותר עבור מי שרוצים לבחור באפשרות שתקנה להם ראש שקט. מי שיעדיפו להשכיר משאית, יוכלו לקבל את אחת המשאיות הקיימות במלאי, אך במרבית המקרים, לא יתאפשר להם לבחור בזו שמתאימה לצרכים שלהם באופן מלא. חשוב להכיר בעובדות אלה, כדי לבחור בסופו של דבר את המשאית הנכונה. שימו לב, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה אם אתם מרגישים מבולבלים בשלב זה ואינכם יודעים מהי האפשרות הנכונה לכם.

משאיות

כך תבחרו את המודל המתאים לכם ביותר

בחירת המודל המתאים ביותר עבורכם (ליסינג או השכרת משאיות), אינה עניין של מה בכך. מדובר בהחלטה שצריכה להתבצע לאחר שבוחנים את העניין לעומק. אם אתם תוהים בהקשר זה, כדאי שתדעו כי עליכם לבחון תחילה את הצרכים של העסק שברשותכם. כך שאם נניח, הפעילות השוטפת שלכם מצריכה נסיעות קבועות בתדירות קבועה, עליכם לבחור בליסינג. שכן, אפשרות זו תקנה לכם את התנאים האופטימליים.

 

מילים אחרונות לסיום

יש כמה הבדלים מהותיים שבאים לידי ביטוי בין השכרה של משאית לבין ליסינג. בשלב זה אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחון עם עצמכם ולהחליט מהי הדרך הנכונה ביותר עבורכם. נאחל שתבחרו נכון ותנהגו על הכביש בזהירות.

משאיות

מה היה לנו עד עכשיו?