הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

4 שלבים להשגת מימון לרכב

הדרך לרכב חדש יכולה להיות ארוכה ומסורבלת.

בירוקרטיה, טופסולוגיה, בירורים מול כל כך הרבה סוכנויות רכב ויבואנים …

לא כיף ומרגש כמו שאמור להיות החיפוש אחרי רכב חדש! אז שתדעו, שאם אתם מחפשים באמצעות מימון, יש מספר שלבים שעליכם לעבור ולמלא.

למזלכם, הם לא מורכבים בכלל, רק מצריכים ריכוז.

וכמובן, ריכזנו לכם אותם במאמר שלפניכם. מתחילים

 

שלב 1 – בדק בית

השלב בראשון בדרך למציאת מימון לרכב חדש הוא לבצע הערכת מצב כלכלית אצלכם בחשבון הבנק. עליכם להבין באופן הכי ברור כמה הון אישי יעמוד לרשותכם במעמד הרכישה. לצורך העניין, רכישת הרכב לא חייבת להיות מיידית ואם תרצו, גם יצירת תכנית חיסכון והצבת סכום יעד יעבדו מצוין בתהליך.

 

שלב 2 – התאמת דגם הרכב

זה אמנם נשמע מאוד מובן מאליו, אבל בואו לא נשכח – אנחנו קונים את מה שאנחנו צריכים ואת מה שביכולתנו. אי אפשר להתחיל לברר על דגמי רכב חדשים לרכישה לפני שבכלל בדקתם כמה הון אישי עומד לרשותכם. נסו לחשוב קודם כל על הצרכים המרכזיים שלכם שאתם מצפים שהרכב ימלא ולאחר מכן הסתכלו על הדגמים שעונים על צרכים אלו.

 

שלב 3 – חיפוש אפשרויות מימון

שלב זה מצריך ריכוז רב וריאליות. ישנם אתרים רבים של חברות פרטיות שמציעות אחוזי מימון כאלו ואחרים עבור רכישת רכב. בזמן שאלו מציעים הצעות שמייצרות רווח אך ורק לחברה אתר "קאריזמה מוטורס" מחשב את כל הצעות המחיר למימון רכב חדש כך אתם הלקוחות תרוויחו מהעסקה. בזמן בירורי המחירים, העזרו במחשבוני מימון כדי לצפות את משך הזמן שתצטרכו לשלם בחזרה את מימון הרכב. שימו לב – מחיר התשלום החודשי משתנה בהתאם למסגרת הזמן שתבחרו לשלם בה.

 

שלב 4 – בחירת הרכב והזמנה

ברכות! מצאתם את האחד המיועד! טנדר, SUV משפחתי או רכב מיני לנסיעה בתוך העיר, הרכב שלכם הוזמן והוא בדרך. מה נשאר? לאחר הזמנת הרכב, ודאו שהוא מגיע עם אחריות מהיבואן. מעבר לבירורים קטנים כמו זה, כל מה שנשאר הוא להניע ולהנות מהרכישה החדשה!

 

למי מתאים לקחת מימון רכב?

מימון לרכב חדש לא בהכרח מתאים לכל אדם. מימון רכב ניתן לרכבים חדשים בעיקר, והדרישה להון עצמי הי דיי גבוהה, גם אם מדובר ב- 100% מימון. הסיבה לכך היא שבסופו של דבר, צריך לייצר לאורך זמן רב את ההחזר החודשי. לדוגמה – 1,000 ש"ח למשך 100 חודשים (8 שנים ו- 4 חודשים) הסכום עדיין צריך להיות ברשותכם. מה כן, זה בהחלט מקל על תהליך הרכישה. בעצם, מימון רכב מתאים לכל אדם שיש לו הכנסה חודשית קבועה. במידה וחסכתם סכום כסף מסוים – תוכלו לצרפו לתשלומי הרכב ולקצר את משך התשלום. העיקר הוא שתשקיעו נכון את הכסף.

 

שעון ומטבעות

מה היה לנו עד עכשיו?