הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

נוסעים לחופשה בחו"ל? כך תתחילו אותה בנוחות

כולנו מחכים בציפייה לטיסות וחופשות בחו״ל, בין אם עם כל המשפחה, עם בן או בת הזוג, או עם חברים וחברות. אך הימים שקודמים לטיסה יכולים להיות מעט מלחיצים – ובמאמר זה איגדנו עבורכם את הדרכים להתכונן מראש ולהתחיל את החופשה שלכם בצורה הכי שלווה ונוחה שיש. 

 

איך תוכלו להתחיל את החופשה שלכם במקסימום נוחות?

ישנה חופשה או נסיעה משחמת שבאה עליכם לטובה? איזה כיף לכם. איך מתחילים אותה בכיף, בשלווה, בנוח וברוגע? איגדנו עבורכם את הטיפים הכי חשובים עבור חופשה שמתחילה בנוחות:

 

הקפידו לארוז מראש

תכלס, הדבר הכי לחיץ בנסיעה הוא שלב האריזה – מה לארוז? האם ארזנו מספיק? האם ארזנו יותר מידי? מהו משקל הזוודות והאם חרגנו במשקל שלהן? אם תקפידו להתכונן מראש ולארוז את המזוודות שלכם יומיים – שלושה לפני הטיסה, תראו איך אתם מגיעים אל השדה נינוחים יותר ומוכנים להרפתקה שלכם.

איך תוכלו להתחיל את החופשה שלכם במקסימום נוחות

סגרו הסעה לנתב״ג מבעוד מועד

ההגעה לנתב״ג היא חלק משמעותי מאוד מהטיול שלכם, בשל העובדה כי הרוב המוחלט של הטיסות מישראל יוצאות מנתב״ג, ולהגיע אליו בשעות הלילה או עם מספר רב של מזוודות יכול להיות סיפור מורכב ומתסכל – אם לא מזמינים מראש הסעה מהימנה כמו מוניות הדר לשדה התעופה בן גוריון.

בעזרת ההסעה המאורגנת מראש תוכלו לנשום לרווחה ולדעת כי לא תאחרו את הטיסה, וכי לא משנה מכ המזוודות הבאתם איתכם- הן ישבו להן בטוחות ומשורות בתא המטען של המונית, ירדו איתכם בכניסה לטרמינל, ושם דבר לא יקרה להן בדרך למטוס. כשסוגרים הסעה לנתב״ג מבעוד מועד, עם שירות מוניות מהימן ומקצועי – אתם יכולים להיות בטוחים שתתחילו את החופשה לכם ברגל ימין, הכי רגועים ושלווים שיש.

 

בדקו את מזג האוויר והתכוננו בהתאם

כנראה שלא הייתם קובעים טיול טבע הררי באמצע חודשי החורף – אבל בדיקה של מזג האוויר ביעד שאליו אתם טסים היא רעיון חשוב שיכול לעזור לכם להיות רגועים ושלווים, ולא להיתפס בלי הציוד המתאים למזג האוויר שתפס אתכם בהפתעה במדינת היעד.

בדקו באינטרנט מהו מזג האוויר הצפוי וכן מהם הטמפרטורות וכמויות הגשם הממוצעות לחודש בו אתם טסים, בכדי שתוכלו להתארגן בהתאם ולהביא איתכם מגוון של בגדים וציוד רלוונטי שינעים עליכם את השהייה.

בדקו את מזג האוויר והתכוננו בהתאם

התחילו להירגע עוד לפני העלייה למטוס

אין כמו הימים והשעות שלפני טיסה מרגשת או חופשה שציפינו לה הרבה זמן – ההתרגשות, התכנונים, הלו״ז שאנחנו מארגנים לטיול, איפה נאכל, מה נלך לראות, איפה נטייל – נצלו את הזמן הזה בכדי להיכנס למוד של חופשה, להירגע ולהיכנס למצב רוח טוב עוד לפני שאתם בכלל עולים על מונית ונוסעים לשדה. כך תגיעו במצב רוח של חופשה אל החופשה ותיהנו ממנה יותר.

 

לסיכום

חופשה או נסיעה לחו״ל הן אירוע כיפי ומרגש, ובכדי להתחיל אותו ברגל ימין להבטיח שיהיה לכם כיף לאורך כל הדרך – חשוב שתארזו מזוודות מראש, תזמינו הסעה לנתב״ג במונית מבעוד מועד, תבדקו את מזג האוויר תיכנסו למצב רוח של חופשה לפני היציאה מהבית.

נוסעים לחופשה בחול כך תתחילו אותה בנוחות

מה היה לנו עד עכשיו?