הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

כיצד לבחור את קורס האנגלית המתאים ביותר עבורי?

בחירה בקורס אנגלית צריכה להתקיים תוך יישום של 3 פעולות חשובות. המדריך הנוכחי יציג באופן נרחב את הפעולות הללו, כדי שכל אחד יוכל להגיע לקורס המתאים עבורו ביותר. הישארו כאן ותגלו מהן הפעולות המדוברות ואיך תוכלו ליישם אותן.

 

הפעולה ה – 1: תבדקו את רמת האנגלית שלכם

הדבר הראשון שעליכם לעשות נקרא "מבדק רמה באנגלית". מדובר במבחן קצר שיאפשר לכם לגלות מהי רמת האנגלית שלכם. נציין שלא תצטרכו לנסוע רחוק כדי לקבל את המבחן. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר שמאפשר לגולשים לערוך את המבחן באופן מקוון ובחינם. מרבית מקומות הלימוד יבקשו לקבל את תוצאות המבחן, כדי לשבץ אתכם בכיתת הלימוד המתאימה לרמתכם. לכן, מומלץ לצלם את המסך בתום הבחינה.

אנגלית

הפעולה ה – 2: תבחרו בלימודים פרונטליים או מקוונים

יש היצע רחב של קורסי אנגלית, כך שכל אחד יכול לבחור את הקורס המתאים עבורו ביותר ולא רק מבחינת הרמה, אלא גם מבחינת אופן הלימוד. נסביר שתוכלו למצוא ברחבי הרשת קורס אנגלית שמתבצע באופן מקוון. דרך לימוד זו תאפשר לכם לבחור בין האפשרויות הבאות:

  • לימוד פרטני מול מורה און ליין
  • לימוד בקבוצה און ליין
  • לימוד מקוון של קורס מוקלט

מי שמעדיפים ללמוד באופן פרונטלי, יצטרכו לבדוק את מוסדות הלימודים שנמצאים בקרבת מקום המגורים שלהם.

 

הפעולה ה – 3: צרו קשר עם מוסד לימודים מוכר

עכשיו אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת שיאפשר לכם לראות אילו מוסדות לימודים מוכרים מציעים לימודי אנגלית למתחילים או מתקדמים (בהתאם לרמה שלכם) בקרבתכם. נדגיש שהבחירה צריכה להתקיים תוך בירור נרחב ככל הניתן, כדי שתוכלו להגיע למוסד שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל וותק רב בתחום
  • מעשיר את הידע של הלומדים
  • נכתבו עליו חוות דעת חיוביות ברחבי הרשת

 

טיפ לבחירה נכונה במוסד לימודים – תבקשו חוות דעת מהגולשים

הדרך הטובה ביותר לבחור בקורס אנגלית היא לבקש את דעתם של הגולשים. לכן, נמליץ לכם להחזיק ב – 2 שמות של מוסדות לימוד שנתפסו בעיניכם כטובים. לאחר מכן, תכתבו פוסט ברשת חברתית מוכרת ותבקשו לקבל תגובות לגבי מוסדות אלה ממי שלמדו במקום.

כך תוכלו לקבל תשובות עדכניות ואמינות שיאפשרו לכם לבצע את הבחירה שתתאים לכם ביותר. חשוב שתדעו שתוכלו להעלות את חוות דעתכם ללשונית הביקורות של גוגל לאחר שתסיימו את הלימודים. כך תאפשרו למתעניינים עתידיים להכיר במקום הלימוד ולהבין אם הוא מתאים עבורם או לא.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר לבחירת קורס אנגלית שיתאים לכם כמו כפפה ליד. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל שלב, כך שנותר לכם רק ליישם את 3 הפעולות שהוצגו לעיל ולהגיע תוך זמן קצר למוסד הלימודים שיאפשר לכם להכיר בשפה האנגלית במינימום מאמץ.

קורס אנגלית מתאים

מה היה לנו עד עכשיו?