הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

התקנת מזגן ליום חם בבסיס

מעבר בסיסי צהל לדרום הארץ, כולל עיר הבה"דים החדשה, גרם למשרתים רבים לסבול מטמפרטורות גבוהות במיוחד בימי הקיץ. כאשר מדובר בפעילות מבצעית, הצורך לעמוד בחום ברור, אך כאשר מדובר בעבודה משרדית, ניתן לפתור את הבעיה וכדאי לעשות זאת. במאמר זה, נסקור נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים אפשרות להתקנת מזגן ליום חם בבסיס.

 

כיצד לשכנע את הפיקוד בנחיצות המזגן?

עיר הבה"דים החדשה, מכילה כמות עצומה של קורסים הפועלים במקביל. בצבא, הנטייה הראשונית של הפיקוד, היא לתת למשרתים בקורסים השונים לעמוד בכמות לא מבוטלת של לחצים וקשיים, זאת כדי לגבש תמונה מלאה על כל חניך וחניך. מסיבה זו, לעיתים קשה לשכנע מפקדים להתקין מזגן חדש, גם אם החום מרקיע שחקים. הדרך הטובה ביותר להתחיל את מסע השכנוע של הפיקוד בהתקנת המזגן, היא בהשגת נתונים מדויקים. רשמו באופן מסודר את הטמפרטורות בחדר בו אתם רוצים להתקין את המזגן. לאחר מכן, נסו להעריך את הפגיעה בפעילות השוטפת עקב הטמפרטורות הגבוהות, אם ההכשרה מתעכבת למשל, נסו לתמחר את העלות של ימי ההכשרה האבודים. לאחר מכן, בדקו הצעות מחיר, ותגישו את כלל הנתונים לפיקוד באופן מסודר, שיבהיר את עמדתכם באופן מושלם.

 

איך למצוא בעל מקצוע?

כדי לקבל הצעת מחיר אמינה, עליכם למצוא מתקין מזגנים הפועל באזור. ניתן לחפש טכנאי מזגנים בבאר שבע ובסביבת הבה"ד על ידי קבלת מספרי טלפון מחברים או ממכרים, או אפילו דרך הספק המוכר לכם את המזגן. עם זאת, הדרך הטובה ביותר לאתר טכנאי מזגנים איכותי, היא באמצעות חיפוש אינטרנטי. החיפוש יאפשר לכם לאתר מאות טכנאי מזגנים הפועלים באזור, אך יקשה עליכם לדעת מי מהם מעניק שירות ברמה גבוהה. בשביל זה, תוכלו להציץ באתר שיפוצים פלוס. האתר מכיל רשימות של מתקיני מזגנים ובעלי מקצוע אחרים, ומאפשר חיפוש ממוקד לאזור המבוקש בארץ. כדי לוודא שבעל המקצוע שתבחרו הוא באיכות מעולה, האתר מפעיל מערכת בקרה מתקדמת, המבקשת אקטיבית חוות דעת מהלקוחות, ומגבשת רשימת דירוג לכל בעל מקצוע.

 

איך לוודא שהמזגן החדש יעמוד בדרישות?

הדבר הכי מדכא שיכול לקרות, הוא שתשקיעו שעות ארוכות בהכנת מצגת ומסמכים המבהירים את נחיצות המזגן, תריבו עם הפיקוד הישיר והגבוה, ולבסוף תקבלו מזגן אשר לא יעשה שינוי גדול בטמפרטורה. כדאי מאוד לוודא שהמזגן החדש שתרכשו יכול למלא את הצרכים שלכם. הצעד הראשון לעשות זאת, הוא על ידי מדידת החלל אשר על המזגן לקרר. גודל החלל, רמת האיטום שלו, והטמפרטורה הממוצעת, הם הפרמטרים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה במזגן. תוכלו לקבל ייעוץ ותמיכה לשם בחירה נכונה מהטכנאי שתבחרו להתקנת המזגן. לחלופין, אם אתם רוכשים מזגן מחברה גדולה, תוכלו לבקש סיוע בבחירה נכונה מהמוכרים עצמם.

שלט ומזגן

מה היה לנו עד עכשיו?