הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

פקל כיסים מושלם לצבא

פקל כיסים מושלם לצבא הוא פקל כיסים שמותאם בצורה הטובה ביותר לחייל או לחיילת אשר להם הוא שייך. הצרכים של חיילת קרבית לעומת חייל עורפי הם שונים באופן מהותי, בגלל הזמינות של חפצים שונים, ובגלל הצרכים המבצעיים המשתנים. במאמר זה נפרט על פריטים שחשוב מאוד לכלול בפקל כיסים.

 

תכשירים לטיפוח ומוצרי יופי

חיילות היום לוקחות חלק בכל פעילות שמבצע צבא ההגנה לישראל, בין אם מדובר על הגנה על הגבולות, מודיעין, או פעילות עורפית. חלק מהקושי של חיילות רבות בצבא, הוא התחושה שהן מתקשות לשמור על ההיגיינה האישית ורמת טיפוח כפי שהיו רגילות אליה לפני השירות. לכן, פקל כיסים מושלם לחיילת, בין אם מדובר על חיילת קרבית או חיילת המשרתת ביחידה עורפית, צריך לכלול מוצרי טיפוח איכותיים. מוצרי הטיפוח לא משמשים רק לטובת המראה החיצוני, אלא כדי לתת לחיילת הרגשה של בית, של ניקיון ושל שגרה. הטיפוח האישי והקבוצתי של החיילות מייצר גיבוש, ומשפר את מצב הרוח והיכולת להתמודד עם הקשיים של היום יום.

 

אולר המכיל פותחן קופסאות וסכין

פקל כיסים מעולה יכיל גם אולר שוויצרי או אחר. האולר הוא מוצר נהדר, מאחר והוא מכיל מספר גדול של כלים, אשר יוכלו לשמש את החייל או החיילת בשגרת היום יום. משקלו של האולר קל במיוחד, והוא קומפקטי ומתאים לכל כיס. אולר איכותי לפקל הכיסים צריך להכיל בין השאר פותחן קופסאות בשביל מנות הקרב, סכין בשביל שיפצורים ואכילה, ובמידת האפשר פונקציות נוספות כמו פלאייר ועוד.

 

תיעוד אישי מטופל ומנוילן

פקל כיסים צבאי חייב להכיל את המסמכים הרלוונטיים לחייל. מסמכים אלו הם חיוניים בשביל השירות הצבאי, והחיילים והחיילות הקרביים עשויים לקבל עונש אם הם לא ימצאו ברשותם. מסמכים כמו תעודת שבי, חייבים להיכלל בכל פקל כיסים, ולעבור טיפול הכולל עטיפה שלהם בניילון מגן. הניילון שומר על התיעוד האישי מפני בלייה ורטיבות, ושומר עליו במצב מקורי לאורך כל ימי השירות.

 

חטיפים ואוכל קל לדרך

הצבא כמובן מספק לחייליו את כל הדרוש להם מבחינת תזונה, אך עדיין לחיילים שונים יש צרכים שונים ורמות רעב שונות לאורך היום. חלק מהחיילים יכולים בהחלט להתמודד עם לוח הזמנים של הארוחות הצבאיות, וחלקם יחושו רעב בין לבין. לכן, כדאי מאוד לשקול לכלול בפקל כיסים גם מעט חטיפים ואוכל קל לדרך. חשוב שהאוכל יהיה ארוז, לא יתפזר וילכלך את הכיסים, ויהיה בעל חיי מדף ארוכים ככל האפשר. שימור האוכל במצב טוב יאפשר שימוש בו גם זמן רב לאחר הרכישה.

 

עט ופנקס

חיילים עורפיים ומפקדים ביחידות קרביות עשויים בהחלט להידרש לזכור וליישם כמות גדולה של משימות. לשם כך, יש צורך שכל פקל כיסים יכלול עט ופנקס אשר יאפשרו רישום מסודר של המשימות, ומעקב אחר ביצוען.

אולר

מה היה לנו עד עכשיו?