הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אז איזה בנק בוחרים?

גם אם אתם לא לקראת צעד משמעותי כמו לקיחת משכנתא, עדיין כדאי לבדוק אילו הטבות אתם מקבלים בבנק. במקרים רבים, אנשים בוחרים לעזוב בנק אחד ולעבור לאחר, וזאת בכדי להנות מהטבות שנועדו "לפתות" אותם אכן לבצע את המעבר.

בין אם אתם חיילים משוחררים או לא, חשוב לדעת כיצד לבחור את הבנק שלכם. בימינו, קיימת תחרותיות אפילו בין הבנקים, מה שגורם לבנקים לפעמים ממש "לריב" על לקוחות פוטנציאליים. לפעמים, אנשים עוברים בנק בכדי להנות מהלוואה בתנאים טובים (בד"כ בנקים מספקים הלוואות ללקוחות חדשים בתנאים משופרים). אם בעבר היה נהוג לקחת הלוואות מהבנק רק בכדי לקנות דירה או לשפץ בית, היום אנשים לוקחים הלוואות בכדי לרכוש מכוניות דרך ליסינג, עבור לימודים ועוד.

הלוואה

בוחרים נכון את הבנק!

לשאלה איזה בנק בוחרים, כדאי לענות תוך כדי שמתחשבים ומשקללים את הצרכים שלכם אל מול הבנקים השונים וההטבות שהם מציעים. לא פעם, אנשים בוחרים לקחת הלוואה בכדי לעבור קורסים שונים, כמו למשל קורס הסרת שיער בלייזר.

קורס להסרת שיער בלייזר מקנה לכם בעצם מקצוע שימושי ביותר, ויש לזכור שישנם בנקים רבים שיתנו לכם הלוואה עבור הירשמות לקורס הנחשק. הרי, בשורה התחתונה, מה מנהלי הבנקים מעוניינים לדעת כאשר הם מלווים לכם כסף? נכון, שתהיה באפשרותכם להחזיר את ההלוואה. במילים אחרות, הסרת שיער בלייזר זהו מקצוע שמאפשר לכם להיות מתוגמלים כלכלית (מקצוע רווחי), מה שעשוי לגרום לבנק לאשר לכם הלוואה. הרי, אם תלמדו מקצוע שיכניס לכם כסף בעתיד הקרוב, רוב הסיכויים שהבנק יתמוך בכם.

בנק לחיילים משוחררים, היכן כדאי לפתוח חשבון?

אז היכן כדאי לפתוח חשבון בנק לחיילים משוחררים ומדוע? ובכן, אם קיבלתם אי-אלו הצעות מעניינות ומפתות מהבנק הנוכחי שלכם (יכול להיות שהוא הציע לכם משהו בכדי לנסות להשאירכם לקוחותיו), קחו את ההצעות הללו ונסו להשוותן אל מול הבנקים האחרים.

לרוב, יהיה מדובר בהצעות של ריבית נמוכה יותר על הלוואות, ריבית נמוכה יותר על עסקאות שונות ועוד. בימינו, אנשים רבים בוחרים להתפרנס באמצעות מקצועות הדיגיטל השונים, מה שהולך יד ביד עם העברות בנקאיות מרובות. אם אתם מוצאים עצמכם במשבצת זו, קחו בחשבון שעל כל פעולה בנקאית אתם משלמים עמלה. כאשר אתם בוחרים בנק, וודאו שהעמלות על הפעולות השונות הן נמוכות. מעבר לכך, חלק מהבנקים אפילו יהיו מוכנים לוותר על עמלות שונות בכדי לגייסכם כלקוחותיהם.

בחירת בנק בהתאם לצרכים שלכם

תמיד מומלץ לקבל דבר עצה חכמה מבני המשפחה או ממכרים וקולגות. אם באפשרותכם לעשות זאת, מומלץ להתייעץ עם אנשים אחרים שעובדים אל מול בנקים שונים.

נושא השירות תופס חשיבות עליונה, אך גם נושא הפעולות הדיגיטליות שניתן לבצע דרך המכשיר הנייד. במילים אחרות, מעבר לשירות מעולה ואדיב, גם חשוב לוודא שתקבלו מהבנק שלכם שירות דיגיטלי לא פחות ממעולה. רוב הבנקים משתמשים באותן פלטפורמות דיגיטליות לניהול חשבונות הבנק של הלקוחות, אך בכל זאת מומלץ לוודא שהפלטפורמה הדיגיטלית של הבנק היא יעילה ולא קיימים בה באגים (תקלות).

מה היה לנו עד עכשיו?