הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך להוביל ציוד של אינסטלטור בצורה בטוחה

הובלות זה אף פעם לא עניין של מה בכך, הן אם מדובר בהובלת ציוד כבד, כגון מכונות ומכשירי חשמל כבדים, והן אם בהובלת חפצי בית קלילים. נזקי הובלות זה דבר שכיח, וחבל, כי ניתן להימנע ממנו.

 

הובלת ציוד – לא ככ פשוט

הובלות הוא תחום שרבים מקלים בו ראש, אך יש לזכור, מדובר בתחום רחב, אשר מתפרש החל מהובלת ציוד מכונאי כבד, עובר בהובלת דירות פשוטה, וכלה בהובלת ציוד של בעלי מקצוע, שלעיתים כבד, ולעיתים אינו כבד כלל. עלות הובלה של ציוד, תלויה במשתנים רבים.

  • האם העבודה מורכבת – במידה והמובילים נדרשים לעבור בדרך מורכבת ובעייתית, או שישנן מדרגות, בהובלה לדירה ללא מעלית, מוגדרת ההובלה כהובלה מורכבת יותר.
  • האם הציוד כבד – כמובן שיש הבדל בין הובלת ארגזים רגילים בגודל סטנדרטי, להובלת ציוד כבד, עליו יגבה המוביל יותר כסף.
  • צורת הציוד והיקפו  – משקל אינו הפרמטר היחיד, ביחס לנתונים הפיזיים. פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא צורת החפץ המובל, במקרים בהם מדובר בחפץ שאינו לגמרי סימטרי, או שהוא רחב מדי, ואינו מותאם למעבר במסדרון בניין סטנדרטי למשל, מחיר ההובלה יקפצו. בצורה דרסטית.

 

הובלת ציוד אינסטלטור

הובלת ציוד לאינסטלטור יכולה להיות עניין מורכב, משום שכרוך בה ציוד יקר ערך, שיש להיזהר בשימוש בו. על מנת להצליח להעביר את הציוד באופן יעיל, ובצורה בה הציוד עצמו לא ייהרס וגם לא הרכב המוביל עצמו, יש לבחור מוביל אמין ובטוח.

אינסטלטור טוב הוא אחד שיצליח להגיע לבית הלקוח עם כל הציוד מסודר וערוך על מנת להתחיל לבצע את העבודה במהירות. מציאת בעל מקצוע כזה יכולה לערוך זמן רב. מסופר על מקרה בו חיפשו, לצורך דחוף, אינסטלטור באשקלון 24 שעות, עד שמצאו אחד אמין ויסודי.

 

אז מהן ההמלצות החשובות להובלת ציוד אינסטלטור?

  • סדר וארגון – בכל הובלה, ובפרט כאשר מדובר בציוד מורכב של אינסטלטור, שלעיתים אינו חדיש במיוחד, או נקי במיוחד, יש לדאוג לשים את הכלים באופן מסודר ברכב המבצע את ההובלה.
  • תכנון וחשיבה לטווח ארוך – על בעל המקצוע לחשוב באיזה סדר ירצה להוציא את הכלים בבית הלקוח, על מנת שיוכל לסדר את הכלים בצורה נוחה לשליפה יעילה.
  • ריפוד ואבטוח – כדאי מאוד לדאוג לרפד את הציוד, בצורה שלא יינזק בעצמו, וגם לא יפגע בדפנות הרכב המוביל אותו.

לסיכום, הובלת ציוד של בעל מקצוע, ובמיוחד אינסטלטור יכולה להיות עניין פשוט אך גם להסתבך. על מנת שההובלה תהיה יעילה, וללא תקלות, מומלץ להקפיד על העקרונות. שמירה על סדר וארגון, תכנון ההובלה והפריקה לטווח ארוך, וריפוד ודאגה למיקום טוב לציוד, יעשו את ההבדל ויהפכו את ההובלה לאירוע זול, יעיל, ובעיקר ללא תקלות מיוחדות.

כלי עבודה לאינסטלטור

מה היה לנו עד עכשיו?