הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

רוצים לרענן את הבית? כך תוכלו לעשות זאת במינימום מאמץ

איזו הרגשה מדהימה זו להיכנס לדירה נקיה ומסודרת שמריחה טוב והכל נמצא במקום שלו. אנחנו לא חושבים שיש אושר גדול מזה, גם אם אנחנו מודים שאנחנו חולי ניקיון אמיתיים. אם אתם חולי ניקיון כמונו ואם אתם שונאים לגעת בסמרטוט הנה דבר אחד שאתם יכולים לעשות בשביל להגיד את ההרגשה הזאת ללא כל מאמץ: להתקשר לחברת ניקיון.

 

האם כדאי להשתמש בחברת ניקיון לפני מעבר דירה?

כאשר עוברים לדירה שהיא לא יד ראשונה, אנחנו מקבלים את הדירה במצב לא הכי מזהיר. ישנם אנשים שבגלל שזו דירה מושכרת מזלזלים בניקיון ולא אכפת להם מהלכלוך והחיידקים של דורות קודמים שבילו וחיו בדירה הזו לפניהם. לכן, לפני מעבר לדירה חדשה, אנחנו ממליצים לכם להזמין חברת ניקיון שתבריק לכם את הבית טרם העברתם לשם את החפצים שלכם.

היא תוכל לנקות ולצחצח לכם את האסלות, האמבטיה, הכיורים, ארונות, ריצפה, חלונות. בקיצור חלום! חברת ניקיון טופ יהלום כתבה לנו כמה דברים שחייבים לשים לב אליהם מבחינת לכלוך: מתגים, ידיות, הרצפות של האמבטיה, השירותים והמטבח.

 

האם מומלץ להשתמש בחומרים פעילים בניקיון דירות מגורים?

האתגר הכי גדול לדעתנו בניקיון לפני כניסה לדירה, או במהלך השהות בה, היא הסרת כתמי עובש וחיטוי הבית מחיידקים. בשביל לעשות זאת חברות ניקיון שמתמחות בניקוי דירות משתמשות בחומרים פעילים. הם יעילים מאוד נגד חיידקים אומנם בריכוז גבוה הם מסוכנים ולכן חשוב לעבוד עם מקצוענים שיודעים מה הריכוז הנכון לעבודה.
לדוגמא: חומצת מלח יכולה לסייע בהשמדת חיידקים ממשטחים שונים ולהשאיר מראה מבריק מיד עם סיום הניגוב אבל בטווח הארוך היא פוגעת מאוד ברצפה ובכלים סניטריים. לכן חברת הניקיון טופ יהלום ממליצה לנו להשתמש בתחליפי חומצה כמו למשל החומרים מחברת SAG.

 

התאמת חומרי הניקוי לדירה

עוד דבר חשוב כשמדובר בניקיון דירה הוא שמירה על החומרים מהם מורכבת הדירה. הרצפות, הקירות, אולי יש פרקט או חלון גדול מברזל שצובר עובש. למשל אם נשתמש בחומר מסיר שומנים על רצפה בציפוי פרקט אנחנו נגרום לבועות במשטח ונזק בלתי הפיך לרצפה. במידה ויש לכם פרקט עץ מומלץ להשתמש בשואבים מיוחדים וחומרים המותאמים לניקיון פרקט. רוב האנשים וחברות הניקיון יודעים מראש להתאים את סוג חומרי הניקיון והחברות השונות למשטח העבודה.

 

ניקיון מטבחים

מטבח הוא אזור שתמיד דורש המון תשומת לב בתהליך הניקיון. אנחנו בכל זאת מבשלים שם, מתעסקים עם אוכל לפחות פעמיים ביום, מלכלכים, מטגנים, אופים וכו'. ניקיון מטבח יכול להיות כזה שבו מוציאים את כל הדברים מהארונות, מנקים ומחזירים בחזרה, והוא יכול להיות חיצוני על כל המשטחים שמבחוץ: תנורים, מקררים, שולחנות, רצפה, כיור, שיש וכו'.

 

ניקיון הבית שלנו

גם אם אתם לא בעד מנקה פעם בשבוע, או לא בתקציב, מידי פעם באירועים מיוחדים (מעבר דירה, פסח, לפני אירוח) אפשר להתפנק ולהזמין חברת ניקיון מקצועית שתקל עלינו ותשמח אותנו עם העזרה שלה.

לרענן את הבית

מה היה לנו עד עכשיו?