הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה היא מצלמה תרמית?

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה המעצבנת והשכיחה יחסית, של תקלה בצנרת הביתית, כתמי רטיבות בתקרה או בקיר הבית, או לחלופין ריח לא נעים שנודף מאחד ממקורות הניקוז. כל הבעיות הללו, ייפתרו בדרך כלל כאשר נזמין את האינסטלטור המומחה, שיאתר לנו את מקור הבעיה, ויסביר לנו את דרכי הפתרון השונות לאותה בעיה בצנרת או בניקוז.

 

הטיפול בבעיות בעבר

בעבר, על מנת לאתר את בעיית הצנרת או הניקוז, היה על האינסטלטור, שבדרך כלל לא היה יכול במבט ראשוני או סקירה מדוקדקת לאתר את הבעיה, לפרק את האזור בקיר בו חשד האינסטלטור שקיימת בעיה. לעיתים, הפירוק הראשוני לא היה מספיק והאינסטלטור היה צריך לפרק עוד ועוד חלקים מהקרה או הרצפה, דבר שהסב לדיירי הבית עוגמת נפש רבה.

מה היא מצלמה תרמית

הפתרון החדשני- מצלמה

בתקופה המודרנית, כחלק מהתפתחותה של הטכנולוגיה במגוון מישורים, פותח מכשיר חדש ומעניין, שמשמש את השרברב ביעילות רבה והוא, המצלמה התרמית. מצלמה זו, מביאה איתה בשורה חדשה לבעלי המקצוע ואודותיה נפרט בפניכם בהרחבה במאמר זה.

 

המצלמה התרמית

בשביל להבין את אופן פעולת המצלמה, נעבר בשלב הראשון על המנגנון על בסיסו עובדת המצלמה ובאמצעותו תוכלו להבין ביותר קלות את פריצת הדרך שהגיעה עם תחילת השימוש במצלמה זו.

מה היא מצלמה תרמית?

המנגנון

כל נזילה או מקור מים ורטיבות, משאיר אחריו מעין "חותמת" תרמית מסוימת בהתאם לטמפרטורה המתלווה למקור הלחות או הנזילה. את החותמת התרמית הזו, ניתן לראות רק באמצעות עדשות ונורות מיוחדות, הנמצאות במצלמה התרמית.

 

אופן הפעולה

המצלמה התרמית, מורכבת על בסיס מיוחד או מוט מיוחד, ובאמצעות מסך ייחודי המתלווה למצלמה ובו מביט השרברב, הוא יכול באמצעות חתימות הצבע אותן משאירה הנזילה או הלוחות, לזהות בדיוק את המקום ממנו נובעת הבעיה בקיר או בתקרה. לחלופין, ישנן מצלמות וחיישנים בהם משתמש השרברב, ובאמצעותם עוד לפני המגע בקיר או ברצפה, הוא יכול לאתר את מקור הנזילה, הסתימה או הדליפה.

 

יתרונות המצלמה

היתרן הראשון של מצלמה מסוג זה הוא, שכעת השרברב כבר לא נזקק להרוס ולפרק חלקים מהבית שלא לצורך, רק על מנת לאתר את מקור הבעיה. היתרון השני הוא, המהירות הגבוהה בה יכול האינסטלטור לאתר את מקור הבעיה בבית, ובנוסף באמצעות המצלמה והחיישנים הוא יכול לקבל ראייה מרחבית ומקיפה יותר על מערכות הניקוד והצנרת בבית. ראיה זו, תסייע לו להתאים את הפתרון הטוב ביותר עבור בעיית הניקוז או הלחות.

 

חברה מומלצת

ישנן מספר חברות מומלצות, המתמצאות בצורה המקצועית ביותר בשימוש במצלמות אלו, אחת מהן היא "מיסטר אינסטלטור", ואודותיה תוכלו לקרוא בהרחבה בקישור הבא: www.mrplumber.co.il

 

לסיכום

כעת, מובן לכם הרציונל של המצלמה התרמית ואנו בטוחים כי לא תהססו להזמין את שירותיו של מפעיל מצלמה כזו בעת הצורך.

מה היה לנו עד עכשיו?