הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך ולמה כדאי לערוך השוואת מחירי הסעות?

מחפשים שירותי הסעות לכל עניין? בין אם זה הסעות עובדים לעבודה, הסעות תלמידים קבועות, טיולים חד פעמיים או אפילו הסעות לנתב"ג?  לפני שאתם סוגרים עם החברה הראשונה שאתם רואים שווה לערוך סקר שוק בו תשוו את מחירי ההסעות בחברות השונות, איך ולמה זה כדאי?

 

למה חשוב לערוך השוואת מחירים?

השוואת מחירים היא אחד מהכללים הבסיסיים בכל מי שמתעסק בהזמנת שירותים שונים, המטרה הראשונית של השוואת מחירים היא בדיקה של הסטנדרט הכללי – טווח מחירים ממוצע של אותו השירות שאתם מבקשים – למשל הסעה עבור פנסיונרים מנקודה אחת ליום טיול שלם. על מנת שתוכלו להבין את טווח המחירים הכללי תוכלו להסתכל על מחירון הסעות בטופ הסעות.

 

חיסכון בכסף

כשאנחנו מארגנים טיול, אירוע, שנת לימודים או כל דבר אחר אנחנו מחפשים את האיזון בין ההוצאות, בחלק מהפעמים נרצה לחסוך ככל האפשר בכל מה שמשלמים עליו אך בחלק מהפעמים נבחר את ההוצאות הגדולות ואת ההוצאות הזולות יותר. בכל הנוגע לתחבורה אם אינכם מחפשים הסעה יוקרתית שתהווה חלק מהעניין של האירוע עצמו כנראה תחפשו את המחיר הזול ביותר כמובן בתנאי שהחברה אמינה, ההסעה תקינה והנהג ראוי.

 

מה משפיע על עלות הסעות לעבודה?

על מנת להבין את השירות שאתם מקבלים ועל מה אתם משלמים ובאיזה אופן כדאי להכיר את הפרמטרים שמשפיעים על עלות ההסעה כמו: כמות הנוסעים – גודל ההסעה, מספר נקודות העצירה והמרחק של היעד הסופי מנקודת ההתחלה. במקרים כאלו של הסעות לעבודה, לימודים או מסגרת קבועה אחרת תוכלו לסגור חוזה ארוך טווח מול החברה מה שיכול להוזיל עלויות.

 

טווח מחירים של הסעת עובדים

לפניכם טווח של עלות ההסעה לעובדים, המחיר מתייחס להסעה יומית בהתחייבות של חודש אחד לפחות ולנסיעה של 20 '"מ מנקודת ההתחלה ועד היעד הסופי:

  • הסעה ל 10 עובדים – 150 – 250 שקלים
  • הסעה ל 20 עובדים – 200 -320 שקלים
  • הסעה ל 40 עובדים – 350 – 600 שקלים
  • הסעת באוטובוס של 55 עובדים – 350 – 500 שקלים

 

איך עושים השוואת מחירים

טופ הסעות מציעים לכם אתר נוח במיוחד להשוואת מחירים בו תוכלו להזין את נקודת המוצא והיעד שלכם בכל הארץ ולכל מטרה ותקבלו לפחות שלוש הצעות מחיר מחברות מקצועיות ואמינות. לאחר שתקבלו את הצעות המחיר תוכלו לבחור את זו שהכי מתאימה לכם על פי המחיר, אמינות, היכרות עם החברה. חשוב גם לבדוק וותק וניסיון של אותה החברה, סוגי הרכבים שיש לה להציע וכמובן את רישיון הפעלת חברת הסעים מטעם משרד התחבורה.

 

לסיכום,

השוואת מחירים עבור מחירי הסעות הינה חשובה כמו השוואת מחירים על כל שירות או מוצר שאתם מחפשים ורוצים לבצע רכישה או חוזה בצורה הטובה ביותר, עם מחיר הגון ושירות או מוצר ששווים לעלות שלהם.

שירותי הסעות

מה היה לנו עד עכשיו?