הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך לשנע מדפי זכוכית בלי שיישברו בדרך?

שינוע מדפי זכוכית מחייב שימוש בציוד מיוחד והקפדה על כללי בטיחות מחמירים.

אבל לאור היתרונות הבולטים של מדפים מן הסוג הזה לעומת חומרי הגלם הרגילים, בהחלט שווה להשקיע בתהליך.

במאמר הבא נסביר כיצד מבצעים אותו ואיך מסיימים את השינוע בשלום.

מדפי זכוכית הם כיום חלק בלתי נפרד מעיצוב חלל הפנים של דירות, בתים פרטיים, משרדים, בתי עסק וחנויות. בנוסף, אפשר למצוא סוגים שונים של מדפים כאלה גם באולמות תצוגה ואפילו במחסנים או במפעלים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל סוגי הזכוכיות שבהן משתמשים כדי לייצר את המדפים האלה הם שבירים. מצד שני, גם מדפי הזכוכית העבים משיגים את המראה האסתטי המרשים והמודרני.

 

טיפים לשינוע של מדפי זכוכית

מדפי זכוכית מחייבים הקפדה על תהליך שינוע מאוד ספציפי. מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו מעבירים מדפים כאלה ממקום למקום לבין הדרך שבה עושים את זה עם מדפי מתכת, מדפי עץ או מדפי נירוסטה. אז נכון שחלק מהזכוכיות שבהן משתמשים הן חזקות יותר מהזכוכיות הרגילות, אבל עדיין מאוד חשוב להקפיד על כללי הבטיחות.

 

כללי בטיחות בשינוע מדפי זכוכית

הכלל החשוב ביותר הוא לשנע מדפי זכוכית ממקום למקום עם רכבים שמתאימים לזה. למעט מקרים ספציפיים שבהם רוצים להעביר משטחי זכוכית קטנים שנכנסים בחלק האחורי של מכונית פרטית, הפתרון היחיד יהיה להעמיס אותם על משאית או לפחות טנדר. במקרים של שינוע מדפים כאלה על גבי משאיות או טנדרים, יהיה מספיק מקום לכסות את הזכוכית ולמנוע ממנה להישבר בדרך.

 

העמסה ופריקה של מדפי זכוכית

הטעות הנפוצה היא לייחס חשיבות רק לדרך שבה מעבירים את מדפי הזכוכית ממקום למקום. כמובן שהמדפים עלולים להישבר בדרך, אבל באותה מידה הם גם עלולים להישרט או להישבר כאשר מעמיסים אותם על הרכב או אפילו כאשר פורקים אותם ביעד. בשביל למנוע מצבים מתסכלים כאלה, צריך להשתמש בכפפות ובציוד מגן שעוטף את המדפים ומגן עליהם. באמצעות הגנה על המדפים במהלך העמסה ופריקה שלהם, יש פחות סיכוי שהם יישברו.

 

הכנת מדפי זכוכית להובלה

המדפים שאותם תולים על הקיר לא נראים כמו המדפים שאותם צריך לשנע ממקום למקום. ברוב המקרים, המדפים מגיעים מפורקים והזכוכית למשל נארזת בנפרד מאביזרי הפרזול או מאביזרי התמיכה. כפועל יוצא מכך, יש להכין את המדפים ואת כל הקונסטרוקציה לקראת האריזה.

אם רוצים, אפשר בשלב הזה להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל מהם המלצות. במקרים אחרים, ניתן להיעזר בתמונות ובסרטוני וידאו של העברת מדפי זכוכית באתרי אינטרנט. לאחר מכן, יש להכניס אל מערכת השיקולים את הביטחון האישי ולהימנע מהעברת זכוכית יחד עם חומרי גלם אחרים. אם מרחיקים את הזכוכית ושומרים עליה, היא אפילו לא תיסדק.

 

מחשב

מה היה לנו עד עכשיו?