הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

 4 טיפים לעיצוב ביתנים לתערוכה

באנר, רול-אפ, סטנד, פופ-אפ, שמשונית וביתן- אם גם לכם המילים האלו נשמעות כמו סינית המשיכו לקרוא.

 

הקדמה-

בעולם עיצוב האקספו קיימים ביטויים שקשורים לעיצוב ביתנים לתערוכה. כל המושגים השונים מתייחסים לאמצעי מיתוג ועיצוב שאיתם החברה מייצגת את עצמה בירידים. במאמר הבא נפרט על המשמעות השונה של הפריטים וגם ניתן לכם 4 טיפים חשובים לעיצוב ביתן.

דוכני תערוכה

מה זה ביתן?

הביתן הוא השטח שלכם בתערוכה, בו כל חברה מציגה את עצמה ואת הרעיון שלה לצד חברות אחרות לקהל שעובר ביריד. קיימים ביתני פופ-אפ שהם ביתנים זמניים, קיימים דוכנים מעוצבים שהם כמו עמדה מתקפלת בתוך יריד וקיימים גם ביתנים קבועים בתוך קארוון או מכולה לדוגמא בכניסה לאתר בנייה חדש או בנקודת הסברה כזאת או אחרת. הביתנים מקושטים בסחורה ממותגת שמושכת את העוברים והשבים אל הדוכן לשמוע עוד על החברה. הביתן הוא השטח שלכם ביריד וכדי למשוך אליכם קהל שישמע על החברה הוא צריך להיות אטרקטיבי ומייצג. הנה 4 טיפים לעיצוב ביתן מוצלח באקספו הבא:

1- עיצוב מוצלח- עיצוב מוצלח בביתן תלוי בכמה גורמים, מעצב גרפי טוב, איכות ההדפסה והמוצרים והחלק שלכם בעניין- בחירת המסר. המסר שאתם מנסים להעביר הוא מהות החברה שלכם- והוא מה שיבדיל אותכם משאר החברות בתחום, לכן המסר חייב לעבור מהגרפיקה אל הקהל ובצורה אפקטיבית ומושכת.

2- צבעוניות- הצבעים שתבחרו לייצג את המותג שלכם הם אלו שיזכרו גם עם המסר וגם עם החברה, נסו לבחור צבעים שמצד אחד יבלטו, ייחדו, וימשכו צומת לב אל הביתן שלכם ומצד שני יתאימו למסר שאתם מנסים להעביר. הצבעוניות צריכה להיות הרמונית, להתאים ללוגו ולגרפיקות הקיימות שלכם ולמשוך צומת לב.

3- ״מרצ׳״- הmerchandise שלכם הוא הסחורה שאתם מחלקים לעוברים והשבים, כמובן שהסחורה צריכה להיות ממותגת אבל רצוי שהיא גם תהיה שווה. סחורה איכותית היא כזו שמשתמשים בה ביום יום, כזו שמתקשרת למסר ולרעיון של החברה וגם כזו שמשתלם לחלק למי שעובר. מי לא אוהב לקבל דברים בחינם? כך תדאגו שיחשבו עליכם כל האירוע.

4- וורסטליות- כשאתם חושבים על העיצוב של הביתן, כדאי לבחור באחד שתוכלו להשתמש בו שוב ושוב לירידים שונים, לא כזה שמותאם אך ורק לאירוע הספציפי. החשיבות של המוצרים הרב פעמיים היא היעילות במחיר, שלא תשלמו על ביתן חדש לכל יריד אך עדיין תתאימו למסר של אותו יריד ספציפי. לדוגמא חברת תרופות שיכולה ללכת לאקספו של תרופות מן הצומח- נסו שרק חלק מאמצעי השיווק יהיו ממוקדים לתרופות מן הצומח ושכל השאר יהיו על החברה באופן כללי כך שתוכלו להשתמש בהם שוב.

 

לסיכום-

הביתנים הם המקום שלכם להציג את החברה בירידים, תשקיעו בעיצוב אטרקטיבי, וורסטילי ומפציץ.

דוכני תערוכה

מה היה לנו עד עכשיו?