הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אילו רכבי אספנות אפשר להשכיר?

מחפשים רכב אספנות להשכרה, שילווה אתכם לאירוע הבא שלכם? מחפשים את הפריט המושלם שישדרג את תמונות החתונה שלכם? הגעתם למקום הנכון. פוטואוטו עושים הכול בשבילכם, עם המגוון הרחב ביותר של רכבי אספנות נדירים במיוחד.

 

פוטואוטו – הבית של חובבי רכבי האספנות בישראל

פוטואוטו הכינו במיוחד עבורכם את האתר הנוח ביותר להשכרת רכבי אספנות. באתר של photoauto תוכלו למצוא את המבחר העשיר ביותר של רכבי אספנות להשכרה. ממיטב השמות האמריקאיים בעולם המוטורי. הכוללים רכיב קאדילאק, דודג', פורד ועוד.

כל זאת על מנת להנגיש לקהל חובבי הרכב הישראלי את רכבי האספנות הפופולאריים והאיכותיים ביותר. רכבי אספנות שמתוחזקים כאילו רק אתמול הם יצאו מהמפעל, עם ניחוח של רכב אספנות כמו של פעם.

רכבי אספנות להשכרה

מגוון רכבי אספנות להשכרה

המבחר של פוטואוטו כולל מספר דגמים של רכבי האספנות האמריקאיים הפופולאריים ביותר מכל הזמנים. עם דגמים שהונצחו באינספור סרטים ונחקקו כסממן תרבות מערבית משמעותי. המבחר של פוטואוטו כולל את הרכבים:

 

רכב אספנות מרצדס קבריולט שנת ייצור 1972

רכב האספנות המפורסם ביותר של מרצדס, הופיע באינספור סרטים וסדרות במהלך שנות ה70 וה90 והפך לסממן תרבות, של יוקרה. רכב אספנות עם גג נפתח שהונצח בסרטו של ריצ'ארד גיר "ג'יגולו אמריקאי", הינו הבחירה המושלמת לעונת הקיץ.

 

קרייזלר לברון אימפריאל שנת ייצור 1961

אחד מרכבי האספנות הנדירים ביותר עם הדגם המרשים של קאדילק שמייצג את כל מה שטוב ברכב אמריקאי קלאסי. עם מושבי עור ועיצוב שלקוח מהאגדות, מדובר ברכב אספנות שמתאים במיוחד לחתונות ומושלם לימי צילום.

 

פורד תנדרבירד שנת ייצור 1966

רכב האספנות המפורסם מסרטי ג'ימס בונד מהתקופה ששון קונרי היה אחראי לדמות של המרגל המחוספס. מדובר ברכב מרשים במיוחד, עם רמת גימור בעבודת יד שאין דומה לה בעולם. בליווי מושבי עור לבנים ומנוע עצום של 7 ליטר של שרירים אמריקאיים.

רכבי אספנות להשכרה

קאדילק אל דורדו שנת ייצור 1976

האל דוראדו עם הגג הנפתח של קאדילק היא מכונית מרשימה במיוחד, והפכה למפורסמת בסצנת ההתנקשות בסרט "הסנדק", בכיכובו של מרלון ברנדו. אחד הרכבים הנדירים ביותר ברשימה הזאת המספקים חווית נהיגה שאין שנייה לה.

 

דודג׳ דה לוקס שנת ייצור 1947

המכונית הקלאסית ביותר ברשימה של פוטואוטו, דודג' דה לוקס היא מכונית שמספקת חווית נהיגה יוקרתית ונדירה. כל זאת בתוך היסטוריה על גלגלים, ובעיצוב של מכוניות כמו שאנחנו רגילים לראות בסרטים על התקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה, ומייצגת את העושר שלווה לניצחון האמריקאי, ולזינוק של תעשיית הרכבים האמריקאית שלאחר המלחמה.

 

לסיכום

השכרת רכב אספנות היא חוויה שכל חובב רכבים חייב לעצמו מידי פעם. זאת חוויה שמנגישה לכם רכבים אלמותיים, שמתוחזקים על ידי אנשים שבאמת אוהבים ומכורים לרכבי אספנות. כל זאת על מנת לספק לכם את הרכבים הטובים ביותר שיהפכו את היום שלכם למיוחד ביותר.

אז אם אתם רוצים להשכיר רכב אספנות לאירוע הבא שלכם, או סתם בשביל לשפר את המרגש, הצוות של פוטואוטו כאן עבורכם עם מגוון רכבי אספנות להשכרה, ממיטב יצרני הרכב האמריקאיים.

רכבי אספנות להשכרה

מה היה לנו עד עכשיו?