הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אתה רוצה לעשות הסבה לנהג הסעות? אלו השלבים שאתה תצטרך לעבור

אחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל הם נהגים, בדגש על נהגי הסעות. במבט ראשון מדובר על עבודה קשה, אולם אם מסתכלים לעומק מגלים שיש לעבודה הזו מספר יתרונות. כאן נספר על הדרך שתצטרכו לעבור כדי להיות נהגים.

 

מה היתרונות של התפקיד

עוד לפני שנדבר על הסיבות לבצע לימוד נהיגה על אוטובוס, כדאי לדעת שבתור נהגי הסעות אתם יכולים להנות מכמה יתרונות. מדובר על עבודה שלא משנה היכן תהיו תוכלו לעבוד בה. בנוסף, העבודה מגוונת ותאפשר לכם לפגוש סוגי אוכלוסיות שונים ולהגיע לשלל מקומות ברחבי הארץ. אבל כדי שתוכלו להפוך להיות נהגי הסעות, הנה השלבים שאתם צריכים לעבור בדרך.

לנהוג באוטובוס

רישיון מתאים

הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג שיהיה לכם הוא רישיון נהיגה מתאים. רכבי הסעות הם רכבים גדולים יותר מאשר רכבים רגילים, וכדי לנהוג עליהם אתם צריכים רישיון מתאים. את הרישיונות ניתן לחלק לכמה סוגים, כאשר הרישיון הטוב ביותר הוא רישיון נהיגה על אוטובוס שיאפשר לכם לנהוג על רכב הסעות שתרצו. רישיונות אחרים יגבילו אתכם לנהיגה על רכבי הסעות מתחת למשקל מסוים.

 

אישור משטרתי

בתור מי שהולכים להיות נהגי הסעות, סביר להניח שגם תעבדו עם בתי ספר או אוכלוסיות צעירות אחרות. לאור זאת, עליכם להביא אישור מהמשטרה שאתם אכן כשירים לעבודה עם אותן אוכלוסיות. כל עוד העבר שלכם נקי לא אמורה להיות לכם בעיה להוציא את האישור הזה, אך כדאי להוציא אותו מספיק זמן מראש כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים רק בגלל עיכוב בהוצאת האישור הזה.

 

בדיקה תקופתית

עוד דבר שאתם צריכים לעשות בתור נהגי הסעות הוא בדיקה תקופתית. בניגוד לנהגים רגילים שרישיון הנהיגה שלהם יכול להיות תקף להרבה מאוד שנים קדימה, נהגים שעובדים בתור נהגי הסעות צריכים להיבדק מפעם לפעם כדי לשמור על ביטחון הנוסעים. הקפידו לבצע את הבדיקה הזו בזמנה כדי לא למצוא את עצמכם עם שלילת רישיון.

 

על מה חשוב להקפיד

כפי שהבנתם, מלבד הוצאת הרישיון יש כמה שלבים בירוקרטיים שחשוב לבצע כדי להפוך להיות נהגי הסעות מן המניין. השלבים הללו לא אמורים לקחת לכם יותר מידי זמן, אולם אי הביצוע שלהם עלול לפגוע בעבודה שלכם. הקפידו לבצע אותם בדיוק כפי שהחוק מורה, כדי שהדרך שלכם להיות נהגי הסעות תהיה סלולה. בכל מקרה של ספק מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע וותיק מהתחום.

 

לסיכום

אם נהיגה היא התחביב שלכם, אתם יכולים לקחת אותה צעד אחד קדימה ולהפוך להיות נהגים מקצועיים. המקצוע של נהג הסעות הוא מקצוע מבוקש, והוא מאפשר לכם להנות מעבודה בכל מקום בארץ. בתור נהגי הסעות העבודה שלכם הולכת להיות מגוונת, ואתם הולכים למצוא את עצמכם בהרבה מאוד מקומות. חשוב להחזיק ברישיונות המתאימים ולבצע בדיקות תקופתיות כנדרש.

נהג הסעות

מה היה לנו עד עכשיו?