הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך להגיע לנתב"ג בקלות ומהירות?

את הטיול בחו"ל כבר ארגנתם לפרטי פרטים, קבעתם מלונות, ערכתם רשימת מקומות שחייבים לבקר בהם וקראתם את כל הבלוגים האפשריים, ואז יומיים לפני הטיסה נזכרתם לחשוב איך תגיעו לנתב"ג בצורה הנוחה ביותר בלי להסתבך, בשביל זה יש שירות מוניות לנתב"ג.

 

למה כדאי להגיע לנתב"ג במונית

שימוש בשירות מוניות לנתב"ג ייתן לכם ההגעה הנוחה ביותר ללא ספק, הגעה ברכב מחייבת אתכם לחנות אותו בחניון לטווח הארוך מה שעלול להיות יקר מאוד, בנוסף זמן מציאת החנייה והדרך ממנה אל דלפקי הצ'ק אין מאריכה לכם את הזמן בו אתם צריכים להיות בשדה לפני ההמראה ומסבכת אתכם בחזור כשתצטרכו למצוא את האוטו, לשלם את החנייה, להעמיס את המזוודות ורק אז לצאת כשבנסיעה עם מונית תוכלו לרדת על דלתות השדה וישר להיכנס לתור בדלפק בלי לחשוש למפתח הרכב, מה קורה איתו שם שבוע שלם שאתם מבלים ועוד ועוד.

 

מוניות גדולות

מתכננים טיול משפחתי גדול? תוכלו לשכור מוניות גדולות שיתאימו לכל הצרכים שלכם אם זה כיסאות לילדים ותינוקות. תוכלו למצוא מונית גדולה בין מוניות מנתב"ג שתוכל להכיל שישה אנשים ומעלה ברכב כך שתוכלו לחסוך בהוצאות אם תכננתם לנסוע בשני רכבים פרטיים. בנוסף תא המטען של המונית הגדול ענק ומתאים לכל הציוד שארזתם לטיול מבלי לחשוש שתצטרכו לנסוע עם המזוודה על הברכיים.

 

עלויות

העלויות כמובן ישתנו בהתאם למיקום ממנו אתם מגיעים אל השדה, לפניכם מחירון משוער של מחיר ממוצע עבור נסיעה לנתב"ג או מנתב"ג. התעריף יכול להשתנות על פי יעד כמובן, מספר נוסעים, כמות כבודה ושעה ביום:

  • נסיעה במונית מנתב"ג לאשדוד עולה בין 225 ל360 שקלים באופן ממוצע, תעריף לילה עבור אותה הנסיעה ינוע בין 430 ל 450 שקלים.
  • נסיעה מצפון הארץ – נסיעה במונית קריות/חיפה – נתב"ג תהיה בתעריף יום בין 520 ל 640 שקלים ובשעות הלילה דווקא העלות תהיה זולה יותר כיוון שהתנועה טובה יותר והיא תהיה בין 550 ל600 שקלים.
  • נסיעה באיזור המרכז – שירות מוניות מנתב"ג לתל אביב ואזור המרכז יעלה בין 130 ל 170 שקלים במהלך היום ו145 עד 170 בתעריף לילה.
  • נסיעה לבאר שבע – מונית עבור נסיעה של נתב"ג באר שבע תעלה בין 450 ל 600 שקלים בתעריף יום ו500 עד 600 בתעריך לילה.
  • נתב"ג ירושלים -מירושלים לנתב"ג או הפוך יעלה 240 עד 320 שקלים בממוצע במהלך היום בעוד שבמהלך הלילה התעריף יעלה ל 320 עד 370 שקלים.
  • נסיעה מטבריה לנתב"ג – נסיעה זו כמובן תהיה יקרה ביותר בין 720 ל850 שקלים במהלך היום ו1120 עד 1150 שקלים במהלך הלילה.

 

לסיכום

מוניות מנתב"ג או לנתב"ג הן שירות נוח מאוד עבור כל הנוסעים לחו"ל, מומלץ להזמין ולתאם עוד קודם מאשר להגיע לשדה ולחפש מכיוון שזה עלול להיות יקר יותר וגם פחות נוח להסתובב עם המזוודות ולחפש מונית.

שדה תעופה

מה היה לנו עד עכשיו?