הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

כמה זמן לוקח להטעין טסלה?

הפופולריות הרבה של הרכבים החשמליים ברחבי העולם לא פסחה גם על מדינת ישראל. יותר ויותר ישראלים עוברים לרכבים חשמליים ומאפשרים לעצמכם להנות מעלות נסיעה נמוכה יותר, וכמובן הפחתה משמעותית בזיהום האוויר. אם גם אתם מעוניינים לעבור לרכב כזה, אחד הדברים שחשוב להבין הוא כמה זמן לוקחת הטעינה של הרכב, ואנחנו כאן כדי לענות על זה. 

 

טעינת טסלה

רכב הטסלה פועל בעזרת סוללה חשמלית, שעל מנת להטעין אותה יש צורך לחבר את הרכב לחשמל. טעינה של הרכב היא בדיוק כמו התדלוק שאליו אתם רגילים, אך הזמן שהיא לוקחת יהיה ארוך יותר. רכבי הטסלה אמנם מתחלקים למספר סוגים, אך באופן כללי זמן הטעינה שלהם הוא בערך חצי שעה, על מנת להגיע לסוללה מלאה. כדי ללמוד עוד פרטים על סוללת הטסלה כנסו לאתר: telkon.co.il.

טעינת טסלה

עמדת טעינה ציבורית

זמן הטעינה אותו הזכרנו הוא זה שייקח לכם להטעין בעמדות טעינה ציבוריות, אלו שפרוסות ברחבי הארץ. גם בתוך העמדות השונות יש  הבדלים שנוגעים לרמת המתח החשמלי שיש בעמדה. עמדות מהירות יותר יכולות להטעין את הרכב גם ב20 דקות, ואילו בעמדות אחרות הטעינה יכולה לקחת גם 40 דקות ויותר.

העמדות המהירות יותר הן אלו שנקראות עמדות תלת פאזי, כאשר המשמעות של זה היא שהזרם החשמלי שיש בעמדה הוא חזק יותר.

עמדת טעינה ציבורית

עמדת טעינה פרטית

המחיר של עמדות הטעינה הללו עלול להרתיע במבט ראשון, ואכן, המחיר שלהן אינו זול. עם זאת, עליכם לזכור שהמטרה של העמדות הללו היא להחליף את תחנת הדלק המסורתית, כלומר לאפשר לנו באמצע נסיעה לקבל או מצבור אנרגיה ולהמשיך. עמדת טעינה ביתית היא כזו שמוצבת אצלכם בבית, ונועדה לאפשר לכם להטעין את הרכב בסיומו של יום עבודה.

הרכב יוכל להיות מחובר לעמדה הזו ללא כל הפרעה, מה שאומר שאנחנו יכולים להסתפק גם בעוצמת מתח נמוכה הרבה יותר. לא יפתיע אתכם לגלות שהמחיר של עמדה כזו הוא כמה אלפי שקלים בלבד. חברת תלקון תוכל לדאוג גם לכם לעמדת טעינה ביתית תוך זמן קצר מרגע שתפנו אליה.

 

שקע וכבל מתאימים

הסיבה שבגינה אנחנו צריכים להתקין עמדת טעינה מיוחדת בבית נוגעת לכך ששקע חשמלי רגיל לא יוכל להטעין את הרכב שלנו בזמן סביר. כאשר אתם מתקינים את העמדה אל תתפשרו על המקצועיות של ההתקנה או האביזרים, כדי שתוכלו להפיק ממנה את המירב. הקפידו גם על תקינות הכבלים והבטיחות בסביבתה של עמדת הטעינה.

 

לסיכום

בדיוק כמו התדלוק ברכב רגיל, טעינת הרכב החשמלי היא מה שמאפשרת לו לנסוע. הרכב עובד על סוללה חשמלית, וחיבור של שלה לשקע חשמלי יעניק לה את האנרגיה הנדרשת. עמדות הטעינה לרכבים הללו נבדלות זו מזו בעוצמת המתח אותו העמדה מספקת. בהתקנה של עמדה ביתית ניתן להסתפק בעמדה בעל מתח נמוך לאור העובדה שהרכב יוכל להיות מחובר אליה לאורך כל הלילה.

כמה זמן לוקח להטעין טסלה

מה היה לנו עד עכשיו?