הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אילו תקלות נחשבות הכי שכיחות לקורקינט חשמלי?

קיימות שתי אסכולות בתחום כלי התחבורה החשמליים לשימוש אישי – הראשונה היא חובבי האופניים החשמליים והשנייה היא חובבי הקורקינטים החשמליים. לכל אסכולה יש את הסיבות שלה למה היא מעדיפה את הכלי שלה מפני האחר. מבחינת תקלות ובעיות מכניות, יש גם לאופניים וגם לקורקינטים. לרוב הבעיות די זהות כמו בלמים, סוללה וגלגלים אך אופן הטיפול משתנה בהתאם לבעיה שקיימת. גם חברת היצרן משפיעה מאוד כמו בכל כלי תחבורתי אחר.

 

חשוב להכיר

אם הנכם בעלי קורקינט חשמלי חשוב שתדעו שישנן תקלות ובעיות שונות שמאופיינות מאוד בקורקינטים החשמליים. חשוב לציין שתוצרת הקורקינט משפעיה בהחלט על אופן פתרון התקלות הייחודיות שקיימות אצל יצרן מסוים כמו שיאומי מול ניינבוט, אך בגדול אצל כולם יכולים לקרות בעיות זהות. דוגמא לכמה מהם:

  • בעיית תקשורת של בין פאנל הדלקה לבקר
  • בעיות שונות של הסוללה
  • מתח לא תקין של סוללה
  • בעיות טעינה
  • בעיות בהגדרות המערכת (שנובעות מסיבות שונות)
  • טמפרטורה גבוהה או נמוכה מהרצוי
  • בעיות במערכת הבלמים
  • פנצ'ר או בעיית גלגלים אחרת

פתרון תקלות אלו יכולות להיפתר בדרך כלל די במהירות ואפילו בשטח, אך לעיתים עולה הצורך בהחלפת חלקים או תיקון עמוק יותר שדורש ברור מעמיק יותר אך כאמור, רוב הבעיות נפתרות בקלות. חברת ביסיפיקס יודעת לשלוח את האיש המקצוען המיומן שייתן את המענה המהיר והיעיל ביותר ללקוחות שהזמינו שירותי דרך.

קורקינט חשמלי

ההמלצה מפי המומחים

רגע לפני שאתם רוכשים קורקינט חשמלי באלפי שקלים, חשוב שתכירו את המוצר עוד לפני שתשלמו עליו. חוץ מהמפרט הרגיל של משקל הכלי, צריכת הסוללה, מהירות, גלגלים ועוד, חשוב שתדעו גם אילו תקלות שכיחות בכלי שרכשתם. בנוסף לידיעת התקלות שעלולות להופיע, כדאי שתבדקו אם ישנן תקלות שתוכלו לפתור לבד או לחילופין, היכן נמצאים אזורי השירות הקרובים לביתכם במידה שיעלה הצורך.

הדוגמא הטובה ביותר לכך שצריך להכיר את הכלי רגע לפני שרוכשים אותו הוא הקורקינט מבית שיאומי. אמנם, מדובר בכלי נמכר ומוביל אך יש לו את העקב אכילס שלו והוא – הגלגלים. בגלל מחירו הנמוך, הגלגלים המקוריים אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן, נפגמים בקלות מכל מסמר, בורג או אבן על הכביש. לכן הפתרון המומלץ לבעיה זו היא התקנה של צמיגים מלאים שגם לא בהכרח יחזיקו מעמד.

 

לסיכום

הכנת שיעורי בית מלאים

לפני שאתם רוכשים את הכלי החשמלי הבא שלכם, חשוב שתכירו את כל הדברים הטובים שלו אך יחד עם זה גם את כל המגרעות שלו. תבדקו בעיקר את הדבר החשוב ביותר והוא תיקון קורקינט חשמלי שיש ברשותכם, עליות, חלקי חילוף, מרכזי שירות, ביטוח ועוד ורק לאחר שאתם עוברים על כל מה שיש לכלי להציע גם בדברים הטובים וגם בדברים הפחות טובים, תדעו אם שווה לכם לקנות אותו או לא.

קורקינט חשמלי

מה היה לנו עד עכשיו?