הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איפה אפשר לקנות פתרונות אחסון למחסן?

ישנם מספר פתרונות אחסון במחסנים בחוץ, ולמרות שכמה מהם עשויים 'לעבוד' עבור המחסן שלכם, סביר להניח שיש אחד שהוא המועיל ביותר. זיהוי וניצול פתרון האחסון האידיאלי הזה יבטיח צפיפות וסלקטיביות אופטימאלית, הגדלת היעילות ובסופו של דבר רווחים גדולים יותר מהמחסן שלכם.

אז איכן ניתן לקנות את אותם פתרונות שיעזרו לכם ליעל את המחסן שלכם אל עבר האופטימאליות החיונית לניהול ותפעול העסק שלכם? התשובה היא פשוטה וקצרה. בחנות המקוונת של קומפקטוס תוכלו למצוא את הפתרונות הטובים לאחסון למחסן.

 

מגוון פתרונות אחסון למחסן

הצוות של קומפקטוס עמל רבות על מנת להנגיש לכם את פתרונות היעילים באחסון למחסן, אשר כוללים:

 

ארונות מתכת

הפתרון של ארונות מתכת למחסן, מאפשר לכם לאחסן מגוון רחב של סחורה בגדלים שונים. על גבי משטחי מתכת חזקים שיוכלו לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר בעוד שנים רבות.

רק עם ארונות מתכת שתוכננו בקפידה אתם תוכלו להקל על עבודת המחסן, וליהנות מארונות מתכת לעוד שנים רבות, ללא חשש לסבל מבלאי שעלול להוסיף לכם הוצאות רבות בעתיד על החלפת הארונות. ארונות הם הבסיס של כל מחסן ולכן חשוב לוודא לרכוש רק את האיכותיים ביותר.

 

אחסון לתעשייה והי טק

אחסון לתעשייה והי טק, מאפשר לכם ליהנות מפתרונות ייעודיים לתעשיית המחשבים. בליווי מערכות מתקדמות, מדפים וארונות שעוצבו במטרה לספק את פתרונות האחסון למחסן טכנולוגי. בליווי מערכות קירור, ובשילוב עם פתרונות אחסון שונים שמקלים על העבודה של מחסנים בתחום ההי טק.

 

אחסון סחורה כבדה

צריכים לאחסן חסורה כבדה במיוחד? אין שום בעיה. קומפקטוס פורשים לפניכם מספר פתרונות לאחסון בארונות ומדפים שתוכננו במיוחד לשאת בנטל של סחורות כבדות במיוחד.

 

מערכת מדפים חכמה

קומפקטוס גאים להציג מערכת מדפים חכמה ומתקדמת, שעושה שימוש בהנעה מסליתית לשטח אחסון אופטימאלי. במערכת מורכבת המאפשרת לסחורה לנוע על המסילות של המדפים, ולאפשר לכם את הגישה הנוחה ביותר לסחורה שעד כה הייתה קשה לניהול. בפטנט ייחודי של קומפקטוס שתוכנן במיוחד לתת מענה שיחסוך זמן ומאמץ רב עבור מחסנים שונים.

 

לסיכום

ניתן לרכוש פתרונות אחסון למחסן מידי מספר ספקים שונים, אך אלו שיוכלו לספק לכם את המעטפת האולטימטיבית של כל מה שקשור לפתרונות אחסון למחסן, הם רק המקצוענים של קומפקטוס עם אינספור פתרונות אחסון למחסן. מפתרונות פרזול עד פתרונות מידוף, קומפקטוס הם הכתובת והבית של פתרונות אחסון למחסנים בישראל.

בחברת קומפקטוס, אנו מתגאים בכך שאנו פשוטים, חכמים ואסטרטגיים בכל הנוגע לכל פתרון שאנו מספקים ללקוחותינו. מחומרי מחסן חדשים ומשומשים ועד פתרונות עיצוב והתקנה ועוד, קומקפטוס מתחייבת להיות שם בשבילכם מההתחלה ועד הסוף. חשוב למצוא שותף שתוכלו לסמוך עליו כדי להשלים את הפרויקטים שלכם בזמן ובתקציב, וחשוב לנו לספק פתרונות לכל מטר מרובע במחסן או מרכז ההפצה שלכם.

אִחסוּן

מה היה לנו עד עכשיו?