הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך 10 אלף עוקבים ישפיעו על עמוד הטיקטוק שלכם?

TIK TOKהיא רשת חברתית של יותר ממיליארד משתמשים בכל העולם.

בדומה לרשתות אחרות היא מקדמת עסקים ואנשים פרטיים המעוניינים לפרסם ולהתפרסם באמצעות סרטונים. יש לכם TIK TOK? המאמר יפרט איך 10 אלף עוקבים ישפיעו על הפרופיל שלכם.

 

למה דווקא טיקטוק?

לטיקטוק יש סטיגמה שהפעילים בה הם ילדים שמפרסמים ריקודים, ליפסינג וסרטוני אתגרים שונים, אך לאט לאט מצטרפים אליה עוד ועוד מבוגרים ובארה"ב היא הפכה לרשת הפופולרית ביותר. גם בארץ הרשת גודלת והיא למעשה המקום לפנות הן לדור הצעיר והן למבוגרים. בשונה מרשתות חברתיות אחרות ניתן לפרסם בה רק סרטונים של 60 שניות באמצעות פילטרים, אפקטים ומוסיקה. את הסרטונים מתייגים בהאשטאג שמביא עוקבים המתעניינים בנושא שלהם. על פי ניתוחים של משווקים שונים בעולם, הגיעו למסקנה שפרסום בטיקטוק מביא לרווחים עצומים ולחשיפה גדולה עד כדי כך שניתן בקלות ובמהירות להפוך למשפיעני רשת. הקהל הנוכחי של המשתמשים בטיקטוק הוא בגילאים 13-24 שחלקם מפרסמים וחלקם צופים. בשל עובדה זו המותג אותו אתם מעוניינים לשווק יכול לצבור אלפי עוקבים ולשפר את קידום העסק באופן רווחי ופרסומי.

 

כיצד משווקים בטיקטוק?

ישנן כמה אפשרויות באמצעותן תוכלו לשווק את העסק שלכם ולצבור אלפי עוקבים לטיקטוק. ראשית יש להפיק סרטונים שיהיו רלוונטים לקהל היעד ולהשקיע בתכנים שלהם באופן יצירתי ואיכותי. שנית, לעשות שיתופי פעולה עם משפעני רשת שמספר העוקבים שלהם גבוה. שלישית, לפרסם ולממן את הפרסום כמו בכל רשת חברתית אחרת ורביעית לרכוש עוקבים בחברות המוכרות עוקבים, תגובות ולייקים איכותיים ואמיתיים של עוקבים מכל העולם ובפרט מישראל. ככל שתצברו יותר עוקבים, כך תהיו חשופים יותר ותמכרו יותר.

 

כיצד 10 אלף עוקבים ישפיעו על העמוד שלכם?

ככל שיש לכם יותר עוקבים בטיקטוק האלגוריתם של הפרופיל שלכם מושפע מאחוזי האינטראקציה. כלומר, כשמספר העוקבים עולה, גם האינטראקציה עולה ומשפיעה על הסרטון ועל הדירוג שלו וכך הוא יהיה חשוף יותר לעוקבים חדשים. ניקח לדוגמה זמר שרוצה להתפרסם. הזמר מעלה סרטון איכותי בשילוב אפקטים שונים ושר במשך 60 שניות. העוקבים שלו מגיבים וככל שיש יותר תגובות הדירוג שלו עולה ומגיעים גם עוקבים חדשים. כשהזמר יגיע ל-10 אלף עוקבים אפשר לומר שהוא מפורסם ומשפיע על הקהל העוקב אחריו, ומשם הדרך לתהילה סלולה. על מנת לקבל כמות כל כך גדולה של עוקבים צריך לעבוד קשה או פשוט לרכוש אותם.

 

כיצד להשיג עוקבים?

בראש ובראשונה התכנים שאתם מעלים חייבים להיות מקוריים ומרשימים. כאשר אתם מעלים את הסרטון חשוב לתייג אותו בהאשטאג כדי להגדיל את הצפיות וכך להרחיב את מעגל העוקבים. וכמו בשיווק עסקי, צרו שיתופי פעולה עם חשבונות אחרים. למשל, שני חברים היוצרים ביחד סרטון וכל אחד מהם מעלה אותו ומתייג את השני, יביא לחשיפה גדולה יותר ולהגדלת כמות העוקבים של שניהם.

 

לחצן עוקב

מה היה לנו עד עכשיו?