הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך להתקין מתלה כביסה מתקפל בצורה נכונה

אם גם אתם תולים את הכביסה שלכם ביד, מתלה כביסה איכותי הוא פריט שאסור לכם לוותר עליו. גם אחרי שקניתם את המתלה עליכם להתקין אותו בצורה שתאפשר לכביסה שלכם להתייבש בצורה מהירה ולכם לתלות אותה באופן שיהיה נוח. גם אם כבר תליתם בעבר מתלה כביסה, יש כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להתקין בצורה נכונה את מתלה הכביסה החדש.

 

למה דווקא מתלה כביסה

הסיבה המרכזית שבגינה היינו ממליצים לכם לבחור במתלה כביסה היא שמירה על הבגדים שלכם. מייבשי כביסה קיימים כבר עשרות שנים, אך לא לחינם יש מי שבוחרים להימנע משימוש בהם. החום הגבוה והעוצמה הרבה שבה פועלים אותם מייבשים עלולה לגרום נזק לבגדים, במיוחד אם מדובר על בגדים שעשויים מחומרים רגישים. זו הסיבה שכדאי לכם להחזיק בבית מתלה כביסה.

יש מי שחוששים שמתלה כביסה יפריע להם בגלל המקום שהוא תופס. עבור אותם אנשים מיועד מתלה כביסה מתקפל שמאפשר לכם לקפל אותו מיד בסוף השימוש וכך הוא לא יתפוס מקום מיותר אפילו לרגע אחד. בעת התקנה של מתלה כביסה יש כמה דברים שעליהם חשוב להקפיד.

למה דווקא מתלה כביסה

מיקום מבחינת שמש

הדבר הראשון הוא המיקום של מתלה הכביסה מבחינת השמש. הדבר הטוב ביותר לבגדים בייבוש זוהי שמש. במידה ואתם תולים את המתלה בחלק החיצוני של הבית או בגינה שלכם נסו למקום אותו בזווית שבה יש כמות גדולה יותר של שמש. אם אתם תולים כביסה בשעות מסוימות תוכלו להתקין את המתקן במקום שבו השמש נמצאת באותן שעות.

 

נוחות התלייה

הנוחות שלכם גם היא דבר חשוב והמתלים באמת בנויים בצורה שתאפשר לכם תלייה נכונה, אך גם בעת ההתקנה עליכם לוודא את הדבר הזה. ככל שהמתלה יהיה במקום גבוה יותר כך ייבוש הבגדים יקרה בקצב מהיר יותר, אולם אל תתלו את המתלה בנקודה שבה יהיה לכם קשה להגיע אליו.

 

התרחקות ממוקדי לכלוך

כביסה שלא התייבשה היא דבר שרגיש מאוד ללכלוך כיון שכל דבר יכול להידבק אליה בקלות. אם אתם תולים את המתקן מחוץ לבית הקפידו להרחיק אותו ממוקדי לכלוך או מקומות שבהם יש באופן קבוע ריח לא נעים.

 

תלייה חזקה

הדבר האחרון שחשוב לעשות הוא לתלות את המתקן עצמו בצורה חזקה. כביסה רטובה היא כבדה יותר מאשר בגדים רגילים, כך שהעומס שהולך להיות מופעל על המתקן הזה הוא יחסית גבוהה. המתקנים עצמם מספיק חזקים, ולכם רק נותר לתלות אותם בצורה טובה.

 

לסיכום

תלייה נכונה של מתלה כביסה תעזור לכם לגרום לכביסה להתייבש מהר יותר, ותאפשר לכם לתלות אותה באופן נוח. הקפידו להתקין את המתלה בנקודה שבה יש כמות גדולה של שמש, ונסו להרחיק אותו עד כמה שאפשר ממוקדי לכלוך. הגובה של המתלה צריך להיות כזה שמאפשר לכם לתלות כביסה בנוחות.

תלייה חזקה

מה היה לנו עד עכשיו?