הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך מחברים את האפל ווטש לטלפון?

חברת אפל, וזה לא סוד, נחשבת לאחת מיצרניות מוצרי האלקטרוניקה המובילות בעולם. חברת הענק האמריקאית הפכה כבר מזמן למותג בין לאומי שמסמל חדשנות טכנולוגית, לצד איכות חסרת פשרות והקפדה עם על עיצוב ונראות המוצרים.

אחד היתרונות הכי גדולים של חברת אפל, ומה שהופך את המוצרים שלה לכל כך פופולריים ואהובים, הוא הממשק המלא שיש בין כל המוצרים שלה. אוזניות האיירפודס מתחברות לאייפון, שמתחבר למחשב המק, וכל אלה מתחברים כמובן לשעון.

 

שעון אפל ווטש

כמו עוד הרבה מאוד חברות טכנולוגית, גם חברת אפל מציעה שעון חכם, המוכר בשם אפל ווטש. בהתאם למסורת של אפל השעון החכם מתממשק עם המכשירים האחרים באופן מלא. אז אם אתם לא מצליחים לחבר את האפל ווטש לטלפון שלכם או שאתם מסתבכים עם זה, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

הכנו בשבילכם מדריך קצר וברור שיסייע לכם לחבר את האפל ווטש לאייפון שלכם, צעד אחר צעד. קודם כל חשוב לדעת שאפל ווטש מתחבר למכשירי אייפון 6 ומעלה, שמערכת ההפעלה שלהם היא 16 IOS.

אפל ווטש

השלב הראשון – הפעלה והגדרה של השעון

ענוד את השעון על היד בצורה שתהיה נוחה ומתאימה, ולחץ והחזק את הכפתור שבצד השעון עד שיופיע הסמל של אפל. קרב את האייפון לשעון, וברגע שיופיע באייפון מסך קישור לשעון לחץ על המשך. ניתן גם לפתוח את אפליקציית אפל ווטש באייפון וללחוץ על 'קשר שעון חדש'.

הקש על 'הגדר לעצמי', והנח את האייפון בצורה כו שהשעון יופיע בעינית של אפליקציית אפל ווטש. בשלב האחרון הקש על הגדרת אפל ווטש, ומלא אחר ההוראות באייפון ובשעון כדי לסים את התהליך. זהו זה סיימנו עם הקישור.

 

איך להפעיל את השירות הסלולרי?

תוך כדי הגדרת השעון תוכלו להפעיל גם את השירות הסלולרי באפל ווטש, אך השירות הסלולרי של השעון ושל האייפון חייב להיות תחת אותו מפעיל סלולרי.

אפל ווטש

בעיות נפוצות

אם בזמן הניסיון לבצע את הקישור בין השעון לאייפון מופיע 'עיצוב שעון', זה אומר שהשעון והאייפון כבר מקושרים. אם המצלמה לא מריצה את תהליך הקישור, לחץ על 'קישור ידני', ועקוב אחר ההוראות שיופיעו על מסך האייפון.

 

איך לבטל את קישור האפל ווטש לאייפון?

במקרה שבו אתה רוצה לבטל את הקישור בין האייפון לאפל ווטש פתח את אפליקציית אפל ווטש באייפון. לחץ על 'השעון שלי', ואז לחץ על 'כל השעונים' בחלק העליון של המסך. לחץ על סימן הקריאה ליד השעון שאותו אתה רוצה לנתק, ואז לחץ על האופציה לביטול הקישור.

 

סיכום

אפל ווטש הוא שעון חכם נהדר, וללא ספק מדובר על אחד המוצרים הטובים בשוק השעונים החכמים. חשוב מאוד לחבר אותו לאייפון שלכם כמה שיותר מהר, וליצור את הממשק המלא, מכיוון שמדובר על מכפיל כוח שמשדרג את השעון משמעותית.

אפל ווטש

מה היה לנו עד עכשיו?