הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

קניתם טסלה? איזו עמדת טעינה כדאי להתקין ולמה חשוב שזה יבוצע ע"י חשמלאי מוסמך

רכישה של רכב מסוג טסלה זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם מאפייני הרכב ועמדת הטעינה שנלווית אליו. מדריך זה עולה לאתר כחלק מסדרת מדריכים שמרכזת את האינפורמציה שנוגעת לרכישה חכמה. הישארו כאן ותגלו הפעם איזו עמדה כדאי שתבחרו ומדוע כדאי לבצע את ההליך תוך הסתייעות בחשמלאי שהוסמך לדבר.

 

עמדת טעינה מהירה – SUPERCHARGERS

תכירו את עמדת הטעינה החשמלית המהירה ביותר שטסלה פיתחה. היא עוצבה במיוחד עבור רכבי טסלה, כך שמומלץ להשתמש בה. טעינה בעמדה זו תאפשר לנסוע למרחקים ארוכים במיוחד, משום שהיא מאפשרת טעינה מהירה של זרם ישר (DC). עובדה זו מקצרת באופן ניכר את זמני הטעינה של הרכב שמשתנים בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • דרישות האנרגיה
  • קיבולת הסוללה
  • קצב הטעינה

חשוב לציין שיש לעמדה זו 2 יתרונות בולטים:

  • מהירות הטענה: טעינה מלאה בעמדה מסוג זה עשויה לארוך בין 30 ל – 45 דקות בלבד
  • זמינות: ניתן למצוא את עמדות הטעינה לצד נתיבי נסיעה מרכזיים

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית עם חשמלאי מוסמך

מטעני יעד

מי שיחנו את הרכב בחניונים ציבוריים של מרכזי קניות, מסעדות ובתי מלון, צפויים לגלות שיש בהם מטעני יעד משלימים שמשתמשים בטכנולוגיית AC. מטעני יעד אלו זמינים בדרך כלל בתשלום סמלי או ללא תשלום (בהתאם למקום הצבתם).

הטעינה שלהם נחשבת לאיטית יותר בהשוואה לעמדה שהוצגה קודם לכן, כך שהיא מתאימה לשהייה ממושכת. אם אתם מתכננים להתקין את העמדה הזו או את קודמתה בביתכם, עליכם לדעת כי התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית עם חשמלאי מוסמך בלבד. בפסקה הבאה נסביר את החשיבות שבעניין זה.

 

החשיבות בפנייה לחשמלאי מוסמך

עליכם להסתייע בשירותיו של חשמלאי מוסמך משום שהוא יוכל לבצע התקנה נכונה ובטיחותית. הוא הרי בקיא בהליך ויוכל להעניק לכם תחושת ביטחון, משום שהתקנה מצדו תמנע תרחישים מסוכנים, כמו פגיעה ברכב או שריפה. בנוסף לכך, הוא מכיר מקרוב בתקנות שנוגעות לעמדת טעינה, כך שהוא יבטיח התקנה נכונה גם מבחינה משפטית.

 

כך תגיעו לחשמלאי שנחשב לטוב ביותר בתחום

תהיו בטוחים שתוכלו להגיע לחשמלאי שהוסמך להתקנת עמדות טעינה של טסלה. שכן, נציג את הדרך הטובה ביותר שתוביל אתכם לשקט הנפשי שלו אתם מייחלים. נסביר שתצטרכו לקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל אודות חשמלאים מתחום זה. אלה נכתבו על ידי לקוחות קודמים של מתקינים שונים, כך שתוכלו לקרוא אם הם ביצעו את עבודתם נאמנה או לא.

 

השורה התחתונה

רכישה של טסלה מצריכה היכרות מעמיקה עם מאפייני הרכב, אך לא רק. שכן, צריך להכיר בכל המידע העדכני אודות ההתקנה הנכונה של עמדת טעינה תואמת. מי שקראו את המדריך הנוכחי בעיון, יודעים מה עליהם לעשות ומבינים בחשיבות שבפנייה אל חשמלאי מוסמך.

עמדת טעינה לרכב

מה היה לנו עד עכשיו?