הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איזה מנעול הכי מומלץ לדלת?

בימים האחרונים אנו שומעים על עלייה משמעותית במספר הפריצות באזור המגורים שלנו. ראוי לציין כי מרבית הפריצות אירעה דרך דלתות הכניסה לבית. עובדה זו גרמה לנו לחששות ולהבנה כי עלינו לבדוק איזה מנעול הוא המומלץ ביותר לדלתות שלנו. אם אתם חווים מצב דומה, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולגלות איזה מנעול הוא המומלץ ביותר עבורכם.

 

תכירו קודם את סוגי המנעולים הבולטים ביותר בשוק

רגע לפני שנציג בפניכם את המנעול הטוב ביותר שקיים בשוק, עלינו לציין בפניכם כי יש כיום 2 סוגי מנעולים שבולטים בנוף:

  1. מנעול צילינדר "רגיל"
  2. מנעול חכם

המנעול הרגיל מוכר לכם. שכן, זה המנעול שנעשה בו שימוש תדיר בשנים האחרונות בבתי אב רבים ובמשרדים. לאחרונה נכנס לשוק מנעול חדש ומתקדם. זהו המנעול החכם שמאפשר לכל אחד להיכנס ולצאת מהבית או המשרד תוך שימוש באפליקציה ייעודית.

כן, כן, קראתם נכון, ללא שימוש במפתח. חשוב מאוד שתדעו כי הפעם יצאנו לבדוק מה הוא המנעול המומלץ ביותר לדלת מבין המנעולים ה"רגילים". כך שאם חיפשתם מידע אודות מנעולים חכמים, עליכם לפנות אל מדריכים ייעודיים שמתמקדים במנעולים החדישים הללו.

מנעולי דלת

איזה מנעול הוא המומלץ ביותר לדלת שלכם?

שוחחנו עם 14 מתקיני מנעולים שונים וביקשנו לדעת מהו המנעול הכי טוב לדעתם. רובם ענו שהמנעול המנצח הוא צילינדר MTL800. לדבריהם, רבים מהלקוחות שלהם מבקשים להתקין את המנעול הזה בגלל הסיבות הבאות:

  1. יש לצילינדר שלו פטנט ייחודי של החברה
  2. יש לו מערכת מסילות מפוצלת
  3. הוא מוגן מפני צריפה שקטה (כך שאתם יכולים להיות רגועים בכל הנוגע לניסיונות פריצה שכאלה)

אם לא די בכך, מסתבר שיש גם 4 שנות אחריות מטעם היצרן. כך שהבחירה בו היא באמת הבטוחה ביותר.

 

איפה אפשר להשיג את המנעול?

את המנעול ניתן להשיג בחנויות המנעולים המוכרות. כדאי שתדעו שמלבד החנויות הפיזיות שאתם מכירים, יש גם חנויות מקוונות. בחנויות אלו מתאפשר לא פעם לבצע רכישה עם משלוח, כך שהמפתח מגיע עד פתח הבית שלכם.

מנעולי דלת

חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום טרם הרכישה

במדריך הנוכחי המלצנו לכם על המנעול הטוב ביותר לדלת שלכם ובכל זאת, אנו רוצים לציין כי לפני כל רכישה של מנעול, עליכם להתייעץ עם מומחים בתחום. שכן, אתם צריכים לבדוק שהמנעול המדובר מתאים למבנה הדלת שלכם.

ההמלצה שלנו היא לשוחח עם יועצי המכירות של החנות ולבדוק עמם את כל הפרטים החשובים טרם הרכישה. סביר להניח שתקנו את הדגם שצוין לעיל, רק חשוב שתדעו מראש כי זו הבחירה המתאימה ביותר עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איזה מנעול הוא המומלץ ביותר לדלת שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק לבצע רכישה ולהתקין את המנעול שיאפשר לכם להיות בטוחים.

מנעולי דלת

מה היה לנו עד עכשיו?