הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

טרקטורי משא: מדריך מקיף לבחירת הדגם המתאים לצרכים שלך

אם אתם מנהלים שטח תפעולי או חקלאי, אחד הכלים הכי חשובים הוא טרקטור משא. במקום להזיז משאות וציוד כבד ממקום למקום באמצעות רכבים רגילים, תוכלו לעשות את זה באמצעות כלי שנועד בדיוק למטרה הזו. טרקטור משא הוא כלי נהדר אם יודעים לבחור אותו בצורה נכונה שתתאים לצרכים שלכם. כדי שלא תישארו לבד, אנחנו כאן עם מדריך מקיף לבחירה הזו. 

 

טרקטור משא

טרקטור משא שעליו נספר לכם היום הוא רכב תפעולי ששונה מטרקטור הרגיל שאליו אתם רגילים. ראשית כל, מדובר על כלי הרבה יותר קטן, כזה שניתן לנהוג עליו גם בלי רישיון נהיגה. העבירות של הכלי הזה גבוהה יותר מאשר זו של הטרקטור הרגיל מה שהופך אותו לכזה שמתאים לשימוש גם בשטחים מורכבים יותר.

היתרון בשימוש בטרטור כזה הוא קודם כל במחיר שלו. תמורת כמה עשרות אלפי שקלים בלבד תוכלו להנות מכלי חדש ששייך לכם. בנוסף, עלות האחזקה של כלי כזה זולה יותר מאשר החזקה של רכב רגיל, בוודאי מאשר זו שאותה הייתם משלמים עבור טרקטור רגיל. לפני שאתם בוחרים טרקטור חדש, יש כמה נתונים שחשוב לבדוק.

טרקטור משא

עבירות

הנתון הראשון הוא העבירות של הכלי. אם אתם עובדים בדרכים לא סלולות, בשטחים חקלאיים או במקומות שבהם הכבישים משובשים כדי לבחור כלי בעל עבירות גבוהה יותר. בדרך כלל טרקטור כזה יהיה כבד יותר, אולם הכבדות הזו תעניק לו את היכולת לעבור בנקל את אותם מכשולים. מנגד, בשטחים סלולים יותר תוכלו להסתפק גם בכלי ברמת עבירות סבירה.

 

סוג הנעה

אחד ההבדלים המרכזיים בין טרקטורים רגילים לבין טרקטורי משא הוא בהנעה שלהם. אנחנו מאפשרים לכם להנות מטרקטורי משא שמונעים באמצעות חשמל, מה שאומר שאתם לא צריכים לשלם כלל על דלק. ייתכן שהטרקטורים הללו יהיו מעט יותר חלשים מאשר טרקטור שמונע באמצעות דלק, אולם אם הם מתאימים לצרכים שלכם לא כדאי לכם לוותר עליהם.

טרקטור משא

מחיר

נתון נוסף שאתם חייבים להתייחס אליו בבחירה של טרקטור משא הוא המחיר. אצלנו ניתן להנות מגוון רחב של כלים, כאשר אחד הנתונים שמבדיל ביניהם הוא המחיר שאותו תשלמו עבור כל אחד מהטרקטורים. מחיר גבוה יותר יאפשר לכם כמובן להנות מכלי איכותי יותר, אך זכרו, גם במחיר נמוך בהחלט תוכלו להנות מכלים איכותיים שיספקו לכם את הסחורה, רק חשוב לדעת לבחור כלי מתאים.

 

לסיכום

טרקטור משא הוא כלי שכפי שניתן להבין מהשם שלו נועד עבור נשיאה של משאות כבדים. המשאות שאותם תוכלו לסחוב באמצעות טרקטור המשא הם מגוונים, אבל לפני כן, חשוב שתדעו איך לבחור טרקטור כזה. סוג ההנעה של הטרקטור, המחיר שלו, חברת הייצור וכמובן יכולת העבירות שלו הם נתונים שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים טרקטור משא שמתאים לצרכים שלכם.

טרקטור משא

מה היה לנו עד עכשיו?