הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מכל קצוות הארץ: הכירו את הסדנה שמשגעת את כולם!

אם אתם מחפשים סדנה שמתאימה למגוון גילאים ויכולה לעזור לכם לפתח מיומנויות רבות, יש לנו סדנה בשבילכם. תיפוף על הגוף הוא תחום לא מאוד מוכר, אולם כל מי שהתוודע אליו מיד מבין את הקסם הרב שחבוי בו. מדובר על תחום עשיר שנחקר רבות בשנים האחרונות, ובמהלך הסדנה שעליה נספר לכם כאן תוכלו לטעום קצת מהעולם הנפלא של תיפוף על הגוף.

 

מהו תיפוף על הגוף

סדנאות תיפוף על הגוף הן סדנאות שבהן אנחנו משתמשים בכלי החזק ביותר שלנו – הגוף, כדי לעבוד יחד. הגוף שלנו מורכב מחלקים רבים ושונים זה מזה, כך שתיפוף עליהם ישמיע כמובן צלילים שונים. בדומה לסדנאות ריתמיות שנערכות בקרב ילדים, לתיפוף על הגוף יכולות להיות השפעות רבות, כאשר הדבר המופלא ביותר הוא שמדובר על סדנה שנעשית ללא אביזרים נוספים.

סדנאות תיפוף

מה נעשה בסדנה

ישנן מספר סוגי סדנאות, אך באופן כללי הסדנה מתחילה בהקדמה קצרה שבה אנחנו עורכים היכרות קצרה עם הגוף. לאחר מכן נתחיל לתרגל את תנועות התיפוף השונות, כאשר חלק מהן מוכרות לכולנו כמו מחיאת כף, אך חלק מהן יפגישו אותנו עם מנעד צלילים שלא היינו חושבים שיכול להיות מופק רק מהגוף שלנו.

 

מה המיומנויות שניתן לרכוש דרך הסדנה

תיפוף על הגוף זוכה לפופולריות רבה בשל העובדה שהוא נותן לנו הרבה מעבר לסדנת מוזיקה רגילה. במהלך התיפוף נעבוד על הקואורדינציה שלנו, נפתח מוטוריקה עדינה – דבר שחשוב במיוחד בקרב ילדים, וגם נבין איך להפוך את השמיעה המוזיקלית שלנו להיות טובה יותר. הסדנה גם יכולה לעזור לנו לפתי קשר בינאישי טוב יותר עם הסובבים אותנו, בדרך שכנראה לא ראיתם לפני כן.

תיפוף על הגוף

איפה ניתן לערוך את הסדנה

כאמור, הסדנה לא דורשת שום ציוד מיוחד, מה שאומר שאפשר לערוך אותה בכל מקום. ימי כיף לחברות, סדנאות למוסדות חינוך ויום גיבוש לעובדי המשרד יכולים להיות במה מצוינת לערוך את הסדנה. הדבר היחיד שצריך הוא לדאוג למקום שבו כל משתתפי הסדנה יוכלו לשהות יחד, וכמובן לראות ולשמוע את המנחה של הסדנה.

 

למי מיועדת הסדנה

היכרות עם צלילים וקצבים היא דבר שמתחיל כבר בגיל ינקות, המחקר מצביע על כך שתינוקות ברחם אמן מודעים לצלילי הדופק של האם, מה שאומר שקיימת לעובר מודעות לצלילים באופן מסוים. הסדנאות מתאימות לכל גיל, כאשר הסדנה עוברת התאמה למשתתפים בה, כך שהם יוכלו להפיק ממנה את המירב.

 

לסיכום

סדנת תיפוף על הגוף מאפשרת לכם לפגוש את עצמכם בצורה קצת שונה מהמקובל. במהלך הסדנה נפיק צלילים בעזרת הגוף שלנו בלבד, וננצל את המגוון הרב שיש בו כדי ללמוד על צלילים, קצבים ותקשורת בינאישית. הסדנה מתאימה למנעד רחב של גילאים, כאשר המנחה של הסדנה מבצעת התאמה כדי שהמשתתפים יוכלו להפיק ממנה את המירב.

סדנה שמשגעת את כולם

מה היה לנו עד עכשיו?