הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

5 פריטים שכדאי להחזיק בכל נסיעה

בין אם אתם חובבי רכב שינצלו כל הזדמנות כדי להתייצב מאחורי ההגה ולצאת לדרך או שאתם טיפוסים ביתיים שיעדיפו לוותר על התענוג המפוקפק, לדידם, של חציית מפתן הדלת, חשוב מאוד שתציידו את הרכב שלכם במספר פריטים חיוניים שיהפכו את הנסיעה הבאה שלכם לרגועה יותר, בטוחה יותר ואף מהנה יותר.

 

אלפון

על אף שמדובר לכאורה בפריט ארכאי למדי שנדמה לרבים שהפך למיותר ביותר בעידן המודרני שמשופע במחשבים וטלפונים, לעיתים אלפון עם מספר כתובות ומספרי טלפון של אנשים חשובים עשוי לסייע לכם לצאת ממצבים לא נעימים. כך למשל במידה והטלפון שלכם הושבת מסיבה כל שהיא ואתם צריכים ליצור קשר בדחיפות עם גורם מסוים, אם המספר שלו יהיה זמין לכם באלפון עמיד ואיכותי, רמות הלחץ שתחושו יצטמצמו באופן ניכר.

 

מטענים ניידים ומתאמים

גם אם יש לכם אלפון, מוטב שתימנעו מסיטואציה מאתגרת בה סוללת הטלפון הסלולרי שלכם התרוקנה לחלוטין. כדי להימנע ממצב כזה עומדות בפניכם שלל אפשריות. כך לדוגמא תוכלו להשתמש בסוגים שונים של מטענים ניידים, להשתמש במתאם שימיר את שקע המצת של הרכב שלכם לכניסת USB או במתאמים שימירו כל סוג כבל אפשרי כך שיתאים לטעינת הטלפון הסלולרי שלכם.

 

כבל התנעה חכם

אם אי פעם נתקעתם במקום מרוחק כיוון  שהרכב שלכם לא התניע, וודאי אין צורך להסביר לכם שמדובר בסיטואציה לא נעימה בעליל. כדי להימנע ממצב לא נעים שכזה מומלץ להיערך מבעוד מועד להתמודדות עם הסיבה הנפוצה ביותר בגינה רכבים פרטיים לא מתניעים – מצבר שהתרוקן.

מילוי מצבר שהתרוקן אינה משימה מורכבת כלל וכלל וניתן לעשות אותה בתנאי שטח, בהנחה שיש בידיכם את שני האמצעים הדרושים, רכב נוסף עם סוללה מלאה וכבלים להתנעה. כיום קיימים גם כבלים חכמים אשר יכולים להטעין את המצבר שלכם ללא צורך בחיבור למנוע של רכב אחר, כך שאם נתקעתם בדרך מרוחקת ושוממה, מדובר במוצר מציל חיים.

 

מעמד לטלפון

הטלפון החכם של ימינו הוא ללא ספק המצאת המאה, וגם בעת נהיגה ברכב נהגים רבים מעוניינים להשאיר את הטלפון בהישג יד על מנת שיכלו לדבר בדיבורית או להשתמש במכשיר לצרכי ניווט וקבלת התראות לגבי תנאי הדרך. מסיבה זאת מעמדים לטלפון הם מוצר מבוקש למדי המאפשר להצמיד את הטלפון הנייד לשמשה באמצעות מגנטים תופסנים ועוד..

 

תיק רחצה

כל מכור ניקיון ודאי ידע לספר לכם על היתרונות הרבים שיש בשמירה על היגיינה ועל התחושה הנעימה המגיעה לאחר שטיפת הפנים או רחיצת הידיים. גם ברכב מומלץ להחזיק תיק רחצה עם מספר מוצרים חיוניים על מנת להיערך לכל תרחיש אפשרי. בתיק הרחצה מומלץ לשים סבון לפנים, סבון לידיים תכשיר לחיטוי הידיים ללא מים ותכשירי לחות שונים.

אם אתם חושבים שמוצרים שכאלו יוכלו לסייע לכם בעת נסיעה ואתם רוצים לשמוע רעיונות נוספים שיגרמו לחיים שלכם להיות קלים יותר היכנסו לאתר מה בא לי ותגלו עולם של מוצרים פרקטיים.

 

נסיעה

מה היה לנו עד עכשיו?