הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מנעולנים שמגיעים לכל הארץ במהירות האפשרית

תפקיד המנעולנים הוא תפקיד חשוב ואחראי, אותו הם מבצעים בקפדנות בין אם יש מקרה חירום ובין אם באופן שוטף.

המאמר יעסוק במנעולנים שמגיעים לכל הארץ במהירות האפשרית.

 

אחריות וזמינות

מנעולן מקצועי ואיכותי מעניק שירות לכל הארץ בין אם הוא פורץ מנעולים תל אביב ובין אם באר שבע. יתרה מכך, המנעולן צריך להיות זמין 24/7 בכל ימות השבוע כולל לילות, שבתות וחגים. אינכם יודעים מתי תתקעו מחוץ לדירתכם או מחוץ למכונית שלכם. המנעולן צריך להיות שם בשבילכם זמין בכל עת. זכרו שהמחיר בשעות ובימים לא קונבנציונליים יהיה בתעריף גבוה יותר בדומה לנותני שירות אחרים. כמו במקצועות רבים אחרים, ענף המנעולנות הוא ענף פרוץ בו מפרסמים מנעולנים מתחזים מתן שירותים. אך לא כל אחד יכול לעסוק בתחום בשל הרגישות שלו. המנעולן צריך להיות אדם מוסמך, ללא עבר פלילי, בעל תעודת יושר מהמשטרה ואמין. ייתכן והמנעולן המתחזה הוא פורץ. לכן ישנה חשיבות לזיהוי המנעולן באמצעות תעודת זהות ובקשה להציג את אישור המשטרה לפני שהוא מתחיל בעבודתו. זהו תפקיד אחראי שצריך להתנהל בתשומת לב רבה, באופן מדויק וללא נזקים לדלת ולמנעול שלכם.

 

בחירת מנעולן מהיר

כאשר מזעיקים את המנעולן במיוחד בשעת חירום צריך לבחור במנעולן זריז שיגיע לכל מקום בו אתם נמצאים. ברגעי לחץ אין לכם זמן לחפש מנעולן כזה ובוודאי שאינכם יודעים אם הוא מהיר. תוכלו רק להתרשם ממנו בשיחה טלפונית קצרה. לכן מומלץ להחזיק במגנט או בכרטיס ביקור של מנעולן מהיר המעניק את שירותיו לכל מקום בארץ שיהיה לכם בתיק למקרה חירום. כאשר אינכם בלחץ תוכלו לסקור את אתרי האינטרנט השונים ולמצוא חוות דעת והמלצות על מנעולנים מקצועיים בעיקר בפורטלים של אנשי המקצוע השונים.

 

מה עושה המנעולן בפועל?

אם נתקעתם מחוץ לבית ואתם מזעיקים מנעולן הוא יבקש לראות תעודת זהות כדי לדעת אם אכן אתם בעלי הדירה. תעודת הזהות נותרה בתוך הבית? אל דאגה, אחד השכנים יוכל לזהות אתכם במהרה. המנעולן יבדוק את התקלה ויפרוץ את המנעול על פי הסוג שלו בכלי פריצה שונים. מנעולן מקצועי צריך להכיר את כל סוגי המנעולים ולהתאים לכל אחד את דרך הפריצה שלו. המנעולן יוציא את הצילינדר והמנעול מבלי לגרום לדלת נזק ויחליף למנעול חדש. במקרים בהם נתקעתם מחוץ למכונית, המנעולן יעשה שימוש בכרית ניפוח שמתחברת למשאבה ובמוט משיכה. את הכרית הוא מנפח בין הדלת לגג הרכב או בין שתי דלתות כך שנוצר רווח קטן שלתוכו הוא משחיל את מוט המשיכה ומרים את הכפתור של הדלת. פריצת מנעולים אינה תהליך מסובך לאדם מקצועי ובעל ניסיון. הפריצה נעשית באופן מהיר ועוד לפני שתגידו ג'ק רובינזון דלת הדירה או דלת הרכב יפתחו בפניכם.

 

פריצת דלת

מה היה לנו עד עכשיו?