הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

כמה בטוחה הנסיעה בריינג'ר?

טיול ובילוי ברכבי שטח הפכו לאחד התחביבים הכי נפוצים בקרב חובבי האקסטרים בישראל. מדובר על שילוב מדהים של אקשן, שטח, טיול בטבע, והתמודדות עם אתגרי עבירות שונים. אם בעבר היינו רואים טרקטורונים ורכבי שטח כאלה ואחרים בעיקר בחוות חקלאיות או אצל אנשים שעובדים בתחומים דומים, היום לא מעט אנשים מחזיקים טרקטורון או רכב שטח נטו בשביל הכיף וההנאה.

הם יוצאים לרכב בשטח כדי להירגע ולצבור כוחות. אבל לצערנו אנו שומעים גם על תאונות שמסתיימות בפציעות ולעתים אף בצורה חמורה יותר. אם הדבר הזה מרתיע אתכם, הגעתם בדיוק למקום הנכון. יצאנו לבדוק עבורכם מהי רמת הבטיחות של נסיעה בריינג'ר, והאם היא דבר מסוכן.

 

מיהי חברת פולריס?

פולריס היא חברה אמריקאית שקמה בשנת 1954 ומתמחה בייצור רכבי שטח ברמה גבוהה מאוד. החברה נחשבת לאחת מיצרניות רכבי השטח המובילות והנחשבות בעולם, ובין הכלים שהיא מייצרת ניתן למצוא את הריינג'ר, הרייזר, ועוד. החברה טורחת להשתפר ולהתקדם כל הזמן, ותמיד יש למה לצפות. גם צבאות שונים ברחבי העולם, כולל צבא ארצות הברית הם לקוחות של פולריס שנהנים מהרכבים המעולים שהיא מייצרת.

רכבים מצוינים

מה זה פולריס ריינג'ר?

פולריס ריינג'ר הוא שם של סדרת דגמים של חברת פולריס. מדובר על טרקטור משא יעיל ביותר שמגיע במגוון רחב של דגמים. הריינג'ר יכול לקחת משקלים מכובדים מאוד בעזרת הארגז האחורי שלו, לגרור דברים, וכמובן שיש לו יכולות עבירות שטח גבוהות מאוד.

הדגמים השונים מגיעים עם מנועים בעוצמה שונה, יש גם ריינג'ר עם מנוע חשמלי, ועם מספר מקומות משתנה, בין 2 ל- 6. זהו אחד הכלים הכי פופולריים בקטגוריה שלו, והשם ריינג'ר כבר מזמן הפך לשם נרדף לטרקטור משא.

 

האם הנסיעה בריינג'ר בטוחה?

לצערנו אנו שומעים לעתים על תאונות והתהפכויות של רכבי שטח, מה שיכול להרתיע מאוד את רוב האנשים. עם זאת, חשוב לזכור כמה דברים. הדבר הראשון הוא שככל שיש יותר רכבי שטח שנוסעים בשטח יהיו יותר תאונות, זו סטטיסטיקה פשוטה.

ריינג'ר בטוח

הדבר השני והחשוב יותר הוא שרכב שטח לא מתהפך מעצמו, מי שהופך אותו הוא הנהג. החברות השונות, בדגש על חברת פולריס, מייצרות רכבי שטח ברמה גבוהה ביותר עם אבזור בטיחות מתקדם, וכל כלי עובר סדרה שלמה של מבחני בטיחות לפני שהוא יוצא לייצור סדרתי.

ברוב המוחלט של המקרים, מי שאחראי על התאונה הוא הגורם האנושי. לצערנו, לא מעט אנשים נוהגים בצורה חסרת אחריות וחסרת בטיחות ומנסים להשוויץ ביכולות שלהם ושל הכלי שלהם. התוצאות בהרבה מקרים הן תאונות והתהפכויות שנגמרות בפציעה או חלילה במוות.

 

סיכום

כמו שלא נאשים מכונית בתאונת דרכים, אי אפשר להאשים ריינג'ר בענייני בטיחות. אין ספק שמי שנוהג בצורה אחראית ובטוחה ולא עושה שטויות, נהנה מרכב שטח מעולה ומנסיעה בטוחה, וחוזר הביתה בשלום.

לרכוב בריינג'ר

מה היה לנו עד עכשיו?