הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

חשבון המים גבוהה במיוחד? אולי יש לכם נזילה

חשבון מים גבוה הוא לא תמיד סימן לכך שאתם משתמשים בכמות גדולה של מים אלא יכול להיות גם סימן לנזילה שמתרחשת אצלכם בבית. הנזילה יכולה להיות בחלקים שונים של הצנרת, אולם ברגע שהבנתם שהתרחיש הזה סביר, עליכם לאתר את הנזילה כמה שיותר מהר. אנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק איך לעשות את זה.

איתור נזילות

איתור נזילות מים הוא משהו שאנחנו צריכים בכל מקום שבו מתגלה נזילה. נזילה יכולה להסב נזק רב, לא משנה היכן גיליתם אותה. בין אם מדובר על נזק לתשתיות, נזק לקירות ותקרות או לציוד, הטיפול בנזילה צריך להיעשות כמה שיותר מהר כדי למנוע את ההתפשטות הנזק. האיתור נעשה בעזרת כלים שונים, כאשר כל כלי מתאים כמובן למקום אחר.

 

כלים לאיתור נזילות

הכלים שיש היום לאיתור נזילות יכולים להבטיח לכם שגם את המקור של הנזילה שלכם  STOPLEAK תוכל למצוא. מאתרי נזילות מקצועיים מחזיקים בכלים מתקדמים שמבצעים סריקות מבעד לקירות או לצינורות ויכולים למצוא את המקור של כל נזילה. בין הכלים שבהם נעשה שימוש אפשר למנות מצלמות מיוחדות, גלאי קול וכיו"ב, ויחד איתם אנחנו נעלה על המקור של הנזילה.

החשיבות הגדולה של אותם אמצעים נובעת מכך שהם מאפשרים לנו להגיע ישר אל מקור הנזילה וטפל בה בצורה כירורגית, בלי לגרום נזק גדול מידי לתשתיות או לקירות הבית. במקרה של נזילות בצנרת, בלי האמצעים הללו היינו עלולים להישאר באפלה.

כלי איתור נזילות

נזילות בצנרת

אם איתור נזילות בבית הוא משימה מורכבת, אז איתור נזילות בצנרת הרבה יותר מסובך. העובדה שהצנרת היא מערכת סבוכה, שלא כולה נמצאת מתחת לעיניים שלנו, יכולה להפוך את איתור הנזילות בה להרבה יותר קשה. כדי להתמודד עם הבעיה הזו, ניתן לעשות שימוש במצלמה מיוחדת שנכנסת את תוך מערכת הצינורות ולמעשה עושה את הדרך שהמים שלכם עושים. המצלמה משדרת לאחור, וכך ניתן לעלות על המיקום המדויק של הנזילה.

 

מציאת בעל מקצוע מתאים

לאור העובדה שבאיתור נזילות אנחנו עושים שימוש בכלים מתקדמים, חשוב שיהיה מי שיודע להפעיל אותם וכיצד למצוא בעזרתם את מקור הנזילה שלנו. עליכם לחפש בעל מקצוע שמחזיק בכמה שיותר כלים, על מנת להבטיח שהוא ימצא את הנזילה שלכם במהירות. חפשו המלצות על מומחה לאיתור נזילות, ולכו רק על מי שמבטיח לכם שהוא יוכל למצוא את הנזילה שלכם.

 

לסיכום

איתור נזילות הוא שלב הכרחי כדי לטפל בהן. לפני שאנחנו יודעים מה המקור של הנזילה, אנחנו לא יכולים לטפל בה, וגם אם נעשה את זה, סביר להניח שהטיפול פשוט לא יהיה יעיל. כדי שתעלו במהירות על מקור הנזילה, כדאי לקבל שירות מבעל מקצוע שעובד בתחום. לבעלי המקצוע יש כלים מתקדמים שיוכלו לאתר את הנזילה שלכם, לא משנה מה המקור שלה.

דְלִיפָה

מה היה לנו עד עכשיו?