הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

האם הסעות עובדים עוזרות לצמיחת העסק?

אחת התהיות המוכרות ביותר עבור בעלי עסק מתחומים שונים נוגעת לתחום ההסעות. שכן, יש לא מעט סיבות שמביאות לתהייה זו. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את התהיות שמובילות את בעלי העסקים השונים לבחור בשירותי הסעות ונבדוק באופן מעמיק האם הדבר עוזר לצמיחת העסק או שמא, מדובר בעניין מיותר שמבזבז את כספי החברה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב באופן מעמיק לאחר שהמעסיק שלנו ביקש שנברר עבורו האם זה ישתלם לו לדאוג לנו, העובדים שלו להסעות למקום העבודה. לדבריו, הוא שמע שלא מעט בעלי עסקים שכנים בחרו לעשות את השינוי הזה והוא לא רוצה להיות זה שבודק מולם את הפרטים המעמיקים בנושא. כך שיצא שאנחנו נבחרנו להיות מובילי העניין ויצאנו לשאול את העובדים השכנים מה דעתם בנושא והאם הם רואים שינוי מבחינת צמיחת העסק לאחר השינוי.

 

מהן הסיבות לבחירת הסעות עובדים?

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנה שלנו בנושא, חשוב לציין מהן הסיבות שגרמו למעסיקים האחרים לבחור בהסעות עובדים. ובכן, התברר לנו שחלק מהמעסיקים מצאו את עצמם לא פעם מבלים באתר Hoop דרושים בזמן שהם מחפשים עובדים חדשים. שכן, התברר להם שהעובדים בחרו לעזוב את מקום העבודה והם חיפשו במקומו מקום עבודה בתל אביב שמספק לעובדים שלו שירותי הסעות. שכן, העובדים התקשו להגיע למקום העבודה באופן עצמאי בגלל הסיבות הבאות:

  • קושי במציאת חניה
  • עמידה ממושכת בכבישים הפקוקים
  • קושי להגיע למשמרות ערב ולילה עם תחבורה ציבורית ועוד

 

האם הסעות של עובדים עוזרות לצמיחת העסק?

כעת אנחנו יודעים שהסעות לעובדים הן עניין שחשוב מאוד לעובדים עצמם. שכן, מדובר בנושא שגורם להם לעזוב מקום עבודה יציב ולהסתכן בחיפוש עבודה מחדש. לאחר שהבנו את העניין הזה, יצאנו לבדוק האם קיום ההסעות הללו יכול לסייע בצמיחה של העסק. ובכן, אנחנו יכולים לספר לכם שהעובדים השכנים לנו ציינו שהעסק עובד הרבה יותר טוב מאז השינוי המדובר.

 

מהי ההשפעה של הסעות לעובדים על העסק?

ההשפעה מתחילה קודם כל בעובדה שהעובדים מגיעים למקום העבודה כשהם רעננים. הם לא צריכים לחפש חנייה או להגיע בתחבורה ציבורית בימים חמים. כך שהם לא מותשים ומוכנים לעבוד. בנוסף לכך, העובדים ציינו שהם מגיעים בזמן (בניגוד למצב שבו הם היו צריכים להגיע באופן עצמאי כמובן). כך שהעסק תקתק מכל כך הרבה בחינות. אם לא די בכך, הלקוחות הרגישו גם כן בהבדל. מסתבר שהלקוחות ראו שהעובדים מגיעים עם אנרגיות טובות, עם חיוניות. כך שניתן לראות שישנה השפעה משמעותית על ההסעות של העובדים על העסק ועל צמיחתו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהראה לנו באופן מובהק כי ישנו קשר חיובי בין הסעות לעובדים לבין צמיחת העסק. כעת, כשידועים לכם הפרטים הללו, נותר לכם רק להחליט אם מדובר בעניין שמתאים לכם.

להצמיח עסק

מה היה לנו עד עכשיו?