הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

נסיעה לחו"ל? עשו עצירה בדרך להוצאת דרכון פורטוגלי

במידה וטסים לחו"ל, שהות בפורטוגל יכולה לעזור לכם במספר שלבים משמעותיים בהוצאת הדרכון הפורטוגלי – אסיפה של מידע, הוכחת זיקה וקבלת הדרכון. במה השהייה בפורטוגל עוזרת?

 

 

מחקר על המשפחה

השהות בפורטוגל יכולה לעזור לכם לזרז מספר תהליכים; בין אם את השלבים הראשוני מאוד של מחקר על המשפחה, במידה ונמצאים בפורטוגל, הקשר עם אנשי מקצוע בפורטוגל יכול להיעשות באופן מהיר יותר מאשר התכתבות דיגיטלית, למשל עורכי הדין הפורטוגלים שעימם עובדים המשרדים הישראלים, חוקרי אילנות היוחסין וכולי.

כמובן שזה תלוי משפחה וישנם מקרים מסוימים שבהם השהייה בפורטוגל לא באמת תעזור לזרז את התהליכים משום שהם מתקדמים מאוד בארץ. לכן, שהות בפורטוגל תוכל לעזור לכם לזרז את השלב הזה במידה ולאחר התייעצות עם עורך דין שמתמחה בהוצאת אזרחות פורטוגלית הוא אישר את המחשבה הזו.

 

 

הוכחת זיקה

במידה ובן או בת הזוג שלכם הם אזרחי פורטוגל, הביקורים השונים בפורטוגל יכולים לעזור מאוד בתהליך שלכם בקבלת האזרחות הפורטוגלית. אחת הדרישות המשמעותיות לקבלת אזרחות לבן או בת זוג הוא הוכחת זיקה לפורטוגל.

דרך אחת להוכיח את הזיקה לפורטוגל היא ביקורים שונים בפורטוגל, למידת השפה, קנייה של נכס מסוים, קיום של יחסי עבודה או לימודים מסוימים בפורטוגל או כל דבר שיכול להעיד על זיקה לפורטוגל. ככל שמדובר בילדים שאין להם אזרחות פורטוגלית, ביקורים שונים בפורטוגל עונים על הוכחת הזיקה הדרושה לילדים.

לכן – אם אתם בתהליך לאזרחות פורטוגלית, ולבן או בת הזוג שלכם כבר יש אזרחות, ביקורים בפורטוגל יכולים לעזור לכם לבסס את הזיקה לפורטוגל, הדבר משמעותי במיוחד ככל שמדובר בילדים. הדבר משפיע על הזמן הדרוש להוצאת דרכון פורטוגלי מחיר הדרכון והתהליכים שמלווים אותו ועוד.

השלב האחרון בתהליך האזרחות הפורטוגלית הוא קבלה פיזית של האזרחות. במידה וכל התהליכים עברו כפי שהם אמורים לעבור ואושרה הבקשה, כעת נותר השלב האחרון – קבלת האזרחות הפורטוגלית ואיתה את הדרכון הנכסף.

על מנת לעשות כן יש להמתין ולקבל באופן פיזי את הדרכון. אפשרות אחת היא לעשות זאת על ידי קביעת פגישה ייעודית בשגרירות הפורטוגלית בישראל. בשל האזרחויות הרבות שנוספות קשה יחסית לקבוע תור וההמתנה לקבלת הדרכון ארוכה. לכן, אפשרות נוספת היא נסיעה לפורטוגל בה ניתן להשיג במהרה את הדרכון.

למידע נוסף שקשור להוצאת דרכון פורטוגלי ובעניין זה, האם ביקור ושהות בפורטוגל יכולים לעזור לכם בתהליך הוצאת הדרכון, בין אם בחיסכון של זמן או של כסף, כדאי מאוד להתייעץ בעורך דין מומחה לאזרחות פורטוגלית.

עורך הדין בקיא בכל המידע הדרוש באשר להוצאת אזרחות, התהליכים השונים, חוק האזרחות הפורטוגלי (על כל דקויותיו), היכרות עם מקרים חריגים וקשר עם עורכי דין מקומיים בפורטוגל שיכולים לסייע עם כל מה שדרוש בפורטוגל ועוד, יכול להעניק תשובות מדויקות לכל שאלה בנושא.

דרכון פורטוגלי

מה היה לנו עד עכשיו?