הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

לכל סיר יש מכסה – ולכל חלק יש חלק חלופי

כשאנחנו רוכשים גריל ביתי, אנחנו מוודאים תמיד כי הרכישה משתלמת וכי ניתן להשתמש בגריל לאורך תקופת זמן ארוכה. זאת מאחר שרכישת גריל היא השקעה לטווח ארוך בחיים הקולינריים שלנו, ועלותה הכספית באה לידי ביטוי בעיקר בעת הרכישה.

עם זאת, לעיתים יכולים להיווצר מקרים בהם חלקי הגריל מתקלקלים או חלילה נאבדים. אפשר להירגע בהקשר זה, לכל חלק קיים חלק חלופי. במאמר זה נציג לכם את האפשרויות שניתן להיעזר בהן בעת אובדן או שחיקה של אחד החלקים.

 

מה עושים כשהגריל מתקלקל

בעבר כשאחד מחלקי הגריל היה מתקלקל לא היה למי לפנות. השירות לא היה כה רחב ולא היו הרבה אמצעים או אנשים בעלי גריל כדי להתייעץ איתם כיצד לפעול. כיום, שוק הגריל ותעשיית העישון בשרים במדינת ישראל גדלה, וקיים מענה ופתרון כמעט לכל בעיה בכל גריל.

חלקים לגריל שבעבר היו נדירים וכמעט ולא קיימים בחנויות הבשרים השונות, מגיעות לחיינו ומעניקות את כל התחליפים והאמצעים הנוחים ביותר. מי שזקוק כיום לחלקי חילוף לגריל או למעשנה יכול בקלות לרכוש מאחת החנויות הללו את החלק החסר. אבל איך יש לגשת למשימה הזאת?

 

בדיקת החלק שיש להחליף

לפני ההגעה אל החנות ורכישת חלק חדש, עליכם לוודא מה הוא החלק המקולקל. ביצעו בדיקה כללית וכוללנית בגריל שלכם, בכפתורי ההדלקה, במעברים, במשולשים בגריל, ברשתות הצלייה וכן הלאה. בדקו היכן נמצאת הבעיה ומה מקורה.

לאחר מכן ודאו שאתם יודעים מי היא חברת הייצור של הגריל שלכם, וחפשו באינטרנט את שם החברה והחלק שנראה לכם מקולקל. בדקו באינטרנט האם זה החלק שעליכם להחליף, או שיש לבצע תהליך תיקון אחר.

חשוב מאוד לוודא מה החברה של הגריל שלכם ומה החלק החסר, אחרת אתם עלולים לרכוש חלקי חילוף של חברה אחרת שלא תואמת הגריל ואף עלולה לפגום בחלקים הטובים. כמו כן, ודאו כי אינכם רוכשים חלק חילוף מזויף שאינו הגיע או יוצר על ידי החברה המקורית.

אותם חלקים מזויפים עשויים להזיק לגריל יותר מהחלק המקולקל. אין סיבה לרכוש חלק מזויף לגריל מקורי שעלה לכם כל כך שעשוי להסב נזק ובעיות גדולות.

 

איזה חלקים עוד ניתן להחליף?

בעת רכישת או החלפת חלקי הגוף של הגריל, אתם יכולים לרכוש עוד פיצ'רים ואמצעים שיעזרו לכם בגריל ובהכנת הבשרים. חלקים נוספים שיקלו עליכם הם מערכות מניפה להנפת העשן, ידיות נשיאה לגריל, ערכות הצתה לגרילי גז, מערכות לאיסוף אפר על מנת להקל בזמן הבישול ועוד.

כל אותם החלקים ניתנים באחריות ומיוצרים על ידי החברות הגדולות באופן מקורי. שימו לב שאינכם רוכשים חלקים מזויפים שעלולים להזיק לגוף הגריל שלכם. חלקי החילוף הנדרשים קיימים ברשתות שיווק והפצה של חברות הגריל הגדולות, שדואגות שלכם תמיד יהיה טעים ונוח.

חלקים לגריל

מה היה לנו עד עכשיו?