הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איזה סטורי מומלץ להעלות על מנת לפרסם חברת הסעות

כבר לא מעט שנים שאחד המוקדים החשובים ברשתות החברתיות הוא הסטורי של אינסטגרם.

אם בעבר עיקר הפעילות באפליקציה זו היה בפיד הכללי, כיום משתמשים רבים בעיקר פעילים בסטורי לא ממש מעלים תמונות לגריד או אפילו עוברים עליו.

מסיבה זו חשוב להשקיע בסטורי שלכם ולדאוג שיהיו לכם כמה שיותר צפיות, בעיקר אם אתם מנהלים עמוד עסקי.

 

מדוע חשוב להקפיד על סטורי עדכני ואיכותי?

הסטורי הפך להיות מוקד הפעילות באינסטגרם, והשקעה בסטורי היא אחת הדרכים המרכזיות והאפקטיביות ביותר להגדיל את מספר העוקבים והפעילות בעמוד שלכם, וכשמדובר בעמוד עסקי יותר פעילות שווה יותר כסף.

לסטורי של העמוד שלכם נחשפים גם אנשים שלאו דווקא עוקבים אחריכם או מכירים אתכם או את העסק שלכם ואלו בדיוק האנשים שיגדילו את הרווחיות שלכם. אינסטגרם מאפשרת להוסיף לסטורי תיוגים ולדקור מיקום, מה שמעלה את החשיפה של הסטורי ומקל עליכם להרחיב את קהל היעד.

 

על חשיבות כמות הצפיות בסטורי

בניגוד ללייקים ולכמות עוקבים, המשתמשים שלכם לא יכולים לדעת כמה צפיות יש לכל סטורי שאתם מעלים. לכאורה זה אומר שכמות הצפיות בסטורי לא חשובה – אך זו טעות. מומלץ מאוד שיהיו לכם כמה שיותר צפיות בסטורי מהסיבות הבאות:

מיקום וחשיפה:

שימו את עצמכם לרגע בנעליים של המשתמש המצוי שפותח את האינסטגרם ומעלעל בסטורי. בדרך כלל הסטוריז שהוא יפתח יהיו הסטוריז שיופיעו לו ראשונים, והוא כנראה לא יעבור על כל הסטוריז שלו. האלגוריתם של אינסטגרם סבוך ומשקלל כל מיני פרמטרים במיקום שהסטורי שלכם מקבל לעומת סטוריז של אחרים, ואחד מהפרמטרים האלו זה מספר הצפיות. ככל שיש לסטורי שלכם יותר צפיות כך הוא יעלה מוקדם יותר וכך תקבלו עוד צפיות.

 

יחס בין צפיות ללייקים:

זה רלוונטי בעיקר למי שרוכשים לייקים ועוקבים. באופן כללי אינסטגרם לא מתלהבים מרכישת לייקים ועוקבים בלשון המעטה, והדרך שלא יעלו עליכם היא לשמור על איזון בין מספר הלייקים, העוקבים והצפיות בסטורי שלכם.

 

איך משיגים עוד צפיות בסטורי?

הסוד של פלטפורמת הסטורי הוא האותנטיות שבה. אם תמונות שעולות לאינסטגרם בדרך כלל מייצגות מצג לא ממש מציאותי של חיים מושלמים, בסטורי רואים דווקא את הרגעים האמיתיים בחיים. כדי להצליח בסטורי יש לשמור על האותנטיות הזו וכמובן להרבות בקישורים, גיפים מצחיקים ועוד. כך למשל אם אתם מנהלים עמוד עסקי של חברת הסעות תוכלו להעלות סטורי משגרת העבודה ולתבל בהומור.

מלבד שמירה על איכות גבוהה, אנחנו ממליצים על קניית צפיות לסטורי. כיום ניתן לרכוש צפיות אמתיות ואיכותיות בקלות ובזול וכך להזניק את הפרופיל שלכם קדימה.

 

היכן רוכשים צפיות לסטורי?

חברת PWR משווקת צפיות איכותיות לסטורי באופן מאובטח ואמין. הקנייה באתר בטוחה לחלוטין ואין צורך למסור את הסיסמא לחשבון. PWR מקפידים לשמור על 100 אחוז דיסקרטיות במכירה ולספק את הצפיות באופן מיידי.

 

רשת חברתית

מה היה לנו עד עכשיו?