הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך להוביל כלי עבודה למרחקים ארוכים

לעיתים עולה צורך להוביל כלי עבודה גדולים, כאלו שנכנסים לרכב פרטי וכאלו שאינם נכנסים לרכב שכזה אל מרחקים ארוכים.

כדי למנוע מכם חיפושים מתישים אחרי אפשרויות להובלה של כלים כאלו למרחקים, יצאנו לבדוק מהן האפשרויות שיעמדו בפניכם וריכזנו בשורות הבאות את 4 האפשרויות שנראו לנו הנוחות ביותר.

רוצים לדעת מה הן? קראו ותגלו.

 

אפשרות מספר אחת – באמצעות משאית

יש חברות להשכרת רכב שמאפשרות גם השכרה של משאיות. אם תבחרו באפשרות זו, כדאי שתדעו שאתם או מי מהעובדים שלכם יצטרכו לנהוג במשאית השכורה. במידה וזו הבחירה שלכם, עליכם לבדוק את שני הדברים החשובים הבאים:

  1. לנהג הנבחר יש רישיון נהיגה שמתאים לנהיגה על משאית
  2. הרישיון של הנהג בר תוקף

שימו לב. חובה ששני הדברים הללו יבואו לידי ביטוי כדי שתוכלו לשכור משאית עבור הובלת הכלים.

 

אפשרות מספר שתיים – באמצעות טרקטורונים

רבים מאתנו שומעים את המילה טרקטורונים וחושבים מיד על טיולים בשטח. זו אסוציאציה נכונה אבל חשוב שתדעו שזו לא המטרה היחידה של הטרקטורונים. ניתן לעשות שימוש בטרקטורונים כדי להוביל כלי עבודה שונים למרחקים באמצעות הוספת עגלת גרירה. ראוי לציין כי יש מספר יתרונות חשובים בבחירת אפשרות זו :

  1. הטרקטורונים יכולים לנסוע בשטח ללא כל בעיה
  2. ניתן להוביל את כלי העבודה למרחקים גם בתוך השטח עצמו (כלומר, לא צריך לבצע תובלה נוספת מהכביש אל השטח)

 

אפשרות מספר שלוש – באמצעות חברת הובלה

אם אתם מעוניינים להוביל את הציוד שלכם למרחקים באמצעות משאית, אבל אין לכם נהג שיוכל לנהוג במשאית עם רישיון מתאים, אתם יכולים פשוט לבחור בחברת הובלה שתבצע עבורכם את ההובלה. רגע לפני שאתם מתאמים הגעה עם נציג מטעם החברה, חשוב מאוד שתבדקו שהנציג מודע לכך שאתם זקוקים להובלה של כלי עבודה שעשויים להיות כבדים ומלכלכים וכי אתם זקוקים להובלה למרחק רב. כך תוכלו להיות בטוחים שהמובילים יודעים בדיוק מה מצפה להם (כלומר, שלא מצפה להם הובלה "רגילה" של ריהוט משרדי או ביתי).

 

אפשרות מספר ארבע – באמצעות עגלת גרר לרכב

יש לכם ג'יפ או רכב גדול עם וו גרירה? אתם יכולים לשכור או לקנות עגלת גרר לרכב. על העגלה תוכלו להמיס את כלי העבודה שלכם ולנסוע למרחקים הדרושים. חשוב מאוד שתשימו לב מראש שהעגלה הנבחרת מתאימה בגודלה לכלי העבודה, כדי שלא תמצאו את עצמכם חלילה, מעמיסים את כלי העבודה ומגלים ברגע האחרון שאין מקום לכל הכלים. אפשרות זו נחשבת לפחות עדיפה מבין השאר, מכיוון שהיא דורשת מכם להיות מרוכזים בעת הנסיעה על הכביש שעשויה להיות מורכבת אם אין לכם ניסיון.

 

לסיום

אלו היו 4 האפשרויות להובלת כלי עבודה למרחקים ארוכים. כעת, כשהאפשרויות ידועות לכם, נותר לכם רק לבחור את זו המתאימה לכם ביותר.

רכב כבד

 

מה היה לנו עד עכשיו?