הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אילו דברים צריך להוביל ממקום למקום גנן ביום יום

בתור גננים, העבודה שלנו אף פעם לא מתרחשת באותו מקום. המעבר בין לקוחות דורש מאיתנו להוביל לא מעט פריטים, מה גם שהצרכים של הלקוחות משתנים לפי הדרישה להם. כדי שלא תגיעו למצב שבו חסרים לכם דברים חיוניים לצורך העבודה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל הדברים שאותם אתם צריכים להוביל ממקום, וכמובן נעזור לכם להבין איך לשמור עליהם.

 

עבודה בגננות

העבודה שלנו בתור גננים, נעשית בדרך כלל בבתים של הלקוחות שלנו. לכל גינה יש את הצרכים שלה שמשתנים בהתאם לתנאי השטח וכמובן לרצון של בעל הגינה. בתור גנן ברעננה, יש לא מעט דברים שאותם צריך להחזיק בצורה קבוע על מנת שנוכל לתת לכל לקוח את השירות לו הוא זקוק. אותם דברים קשורים בקשר הדוק לעבודה שלנו, ובלעדיהם אנחנו פשוט לא יכולים להצליח.

אז כמובן שאת העבודה שלכם אתם מכירים יותר טוב מכל אחד אחר, אולם אם אתם גננים יש כנראה דברים שאתם צריכים באופן קבוע. אנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם, וגם כדי להדגיש את החשיבות הרבה שיש בארגון שלהם.

גַנָנוּת

ציוד עבודה

הפריט הראשון ואולי החשוב ביותר שאותו הגנן צריך הוביל הוא את ציוד העבודה שלו. בתור גננים, הדבר החשוב ביותר הוא להצליח לעבוד ביעילות, וכמובן תוך כדי מתן תוצאות טובות לקוחות שלכם. את זה תוכלו לעשות רק בעזרת ציוד איכותי שתחזיקו אצלכם באופן קבוע. בתור אנשי מקצוע, עבודה טובה יכולה להיעשות רק עם הציוד הפרטי שלנו, וזו הסיבה שלכל מקום עליכם להגיע איתו.

 

עציצים ושתילים

הלקוחות שלכם ישמחו לקבל מכם שירות כמה שיותר עוטף, וזו בדיוק הסיבה שכדאי שתחזיקו אצלכם גם עציצים ושתילים עבור אותם לקוחות שלא רק רוצים תחזוקה של הגינה אלא גם לשמור עליה. כמובן שלא ניתן להחזיק מגוון גדול מאותם פריטים, אולם תמיד כדאי שתהיה לכם כמות מסוימת שלהם לכל מקרה שיבוא.

שתילים

סדר וארגון

כפי ששמתם לב, בתור גננים יש לעט ציוד שאותו אתם צריכים להוביל. כדי לשמור על קצב עבודה יעיל, חשוב שבכל רגע יהיה לכם ברור היכן כל דבר נמצא. לא משנה מהי הדרך שבה אתם מובילים את הציוד שלכם, עליכם לסדר אותו היטב. הסדר חשוב לא רק בגלל היעילות של העבודה אלא גם כדי לא להגיע למצב שהפריטים השונים נפגעים אחד מהשני במהלך ההובלה.

 

לסיכום

בתור גננים, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג שנוכל להגיע ממקום למקום עם הציוד שלנו. בנוסף, עבור לקוחות שמעוניינים בביצוע עבודות של שתילה ונטיעה כדי שנוכל להוביל גם צמחים ושתילים, על מנת שאותם לקוחות יוכלו לקבל מענה מלא. אל תשכחו לדאוג שבמהלך ההובלה הציוד והפריטים הרגישים שלכם לא ייפגעו, ושלכל דבר יהיה מקום קבוע שבו אתם מניחים אותו.

גנן לשאת

מה היה לנו עד עכשיו?