הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

7 יתרונות בלקחת הסעה מאורגנת לשדה התעופה

כל טיול טוב מתחיל בתכנון לפרטים הקטנים, ואיזה תכנון מבאס יותר מהשאלה הגדולה "איך להגיע לשדה תעופה?" בטח אם הטיסה שלכם היא בלילה. בטח אם יש לכם הרבה תיקים. בטח אם מעורבים בזה ילדים קטנים. במאמר הבא נדבר על כל היתרונות של לקיחת הסעה מאורגנת לשדה התעופה.

 

הסוד בטיול מושלם הוא תכנון מוקדם:

אחת הדרכים להבטיח שקט נפשי, הגעה בזמן לטיסה ומניעת לחץ רב היא תכנון מוקדם של האופציה האידיאלית ביותר לשדה התעופה. הסעות לשדה הן דבר שכיח מאוד ורוב המשפחות מעדיפות לקחת אותן מאשר לנסוע נסיעה צפופה במונית או לקחת רכבת עם ילדים והרבה תיקים. בייחוד אם הם לא גרים במרכז והנסיעה לשדה ארוכה ומייגעת גם עבור הילדים וגם עבור ההורים. ישנה גם אפשרות לשירות של הסעה בשדה התעופה.

 

למה כדאי לכם לקבוע הסעה מוקדם ככל הניתן?

את הצורך בהסעה לשדה אתם צריכים להעלות בשלב מוקדם יותר על אף שלפעמים יותר קל לנו לתכנן את הפעילויות ביעד עצמו ובפחות בלוגיסטיקה ובחלקים הפחות כיפית של הטיול אבל אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזו טעות. הסיבה הראשונה היא שלפעמים התעריפים יקרים יותר כשזו "נסיעה ברגע האחרון" כי הם יודעים שאין לכם הרבה ברירות ומבחינתם זו נסיעה דחופה שיש להכניס לל"וז. הסיבה השנייה היא שהסיכויים שלכם למצוא הסעה מהרגע להרגע הם נמוכים. חברות נסיעות צריכות היערכות מראש ותכנון זמן ולו"ז של כל הנהגים והרכבים שלרשותם.

 

יתרונות בלקיחת שירותי הסעות לשדה התעופה:

  • חוסך ממכם את הנהיגה.
  • חוסך לכם עלויות של חנייה בשדה התעופה (נורא יקרה) ודלק.
  • נוחות, נוחות ושוב נוחות. אתם לא טסים לחו"ל כל יום. אם כבר מתפנקים אז עד הסוף!
  • מרווח ברכב, אין צורך להצטופף כולם עם התיקים.
  • קל, יעיל ונוח. רוב חברות ההסעות עושות עבודה מעולה: אפשר לתאם איתן בקלות ולסמוך עליהן שיגיעו בזמן ואפילו יקדימו.
  • יש לכם פניות להתעסק עם הילדים\ לנמנם\ לקרוא ספר.
  • רוב רכבי ההסעות כוללים: מערכת מיזוג, טלוויזיות לילדים\ לכם, מושבים מרופדים ונוחים, תא מטען גדול לכל התיקים והמזוודות שלכם.

 

איך בוחרים חברת הסעות אמינה ומקצועית?

הסיוטים הכי גדולים ששמענו עליהם מאנשים שהזמינו חברת הסעות היא שהתברר להם ברגע האמת שהחברה לא מקצועית ודיי שרלטנית. אנחנו מדברים על מצבים בהם הרכב הגיע מלוכלך, הנהג איחר ולא היה מקום לכל הדברים.
בחרו חברת הסעות לפי כמה קריטריונים: המלצות, רושם טלפוני ומחיר. אם יש ברשותם אתר תוכלו לבצע חיפש והמלצות וחוות דעת שהם פירסמו.

לסיכום

הסעה לשדה חוסכת לכם הרבה, לא רק בפאן הכלכלי גם בפאן הרגשי והנפשי. למעשה היא מכניסה אתכם לאווירה של חופשה מבלי חיכוכים מיותרים שקורים לרוב מצפיפות ברכב או במונית. שמחים שקראתם ונהנתם!

מאחלים לכם טיסה נעימה!

נוסעים

 

מה היה לנו עד עכשיו?