הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

טיול ומסיבת גירושין 2020: שלושה רעיונות יצירתיים במיוחד

אם פעם "שיא חיינו" היה החתונה, הרי שכיום רבים מחשיבים את הגירושין לחלק בלתי נפרד מתלאות החיים ולכן חוגגים אותו, ככל אבן דרך אחרת. בוודאי יצא לכם לפגוש לא מעט גרושים וגרושות שהרימו לעצמם מסיבה ענקית עם כל החברים. אולי אפילו שמעתם על גרושים טריים שחגגו יחד את המהלך ולמעשה הביעו דרכו פרידה באופן הדדי. לפניכם שלושה רעיונות יצירתיים במיוחד לחגוג את הגירושין בשנת 2020:

 

יוצאים לאור, אל חיים חדשים

אם בעבר שוחחו על גירושין בסתר, בחדרי חדרים, כיום אין כל סיבה להתבייש. בישראל עומד אחוז הגירושין על כמעט ממחצית הנישאים, מה שאומר שכמעט כל זוג שני יגלה מתישהו, שהוא לא נועד לחיות עד עצם היום הזה. היציאה מהקשר הזוגי נחשבת בעיני רבים כיציאה לחיים חדשים ממש. אחרי שנים שבהן בוודאי סבלו המון קושי וכאב, הגרושים זוכים לפרטיותם ועצמאותם, ליכולת לקבל החלטות באופן עצמאי ולא מתוך התחשבות באף אחד אחר. מי יודע, אולי אפילו יתאפשר להם לחוות התאהבות מחדש בעתיד.

 

הצעה 1: מסיבת קרובים

אם אתם מתגרשים ומרגישים שזו סיבה למסיבה, תוכלו כמובן לערוך אחת כפי שאתם רואים לנכון. בשל מגבלות הקורונה, דעו שחגיגתכם תוגבל עד להודעה חדשה ל-20 אנשים בלבד. למרות ההגבלה, ייתכן שהדבר דווקא ירחיב את אפשרויות המסיבה כך שתוכלו לשכור גם וילה עם בריכה לסופ"ש שלם, או לסגור לכולם מקום אטרקטיבי במחיר די מוזל. רוב הגרושים מעדיפים לחגוג את סיום הנישואין שלהם במסיבה, בעיקר כדי להקל על גורמים בסביבה המשותפת או כדי למצוא דרכה את הנחמה והמורל המתבקשים. אם תקיימו בשל המגבלות את המסיבה יחד עם הגרושים הטריים שלכם, הימנעו ככל האפשר ממצב של עוינות, או דרישה מהחברים לבחור צד.

 

הצעה 2: קדימה לצילומים

אפשרות נוספת שעומדת בפניכם לחגיגות הגירושין, היא הדרך שמאותת לכולם: "תראו אותי, אני משנה עכשיו את הסטטוס שלי!" זוהי הצהרה פומבית שממתיקה את הטון הצורם שבהם נסתיימו חיי הנישואין ורבים ובעיקר רבות, מגלמים אותה דרך צילומי יחיד – הקונטרה לצילומי זוגיות ומשפחה. צילומי יחיד הן מעין טרנד שנשים בעיקר בוחרות בו, כדי לסמן לאחרים ובעיקר לעצמן, את החופש והחירות החדשים שבחרו בהם. צילומים אלו מתבצעים בשמלת כלה שמסמל את החתונה "פעם שנייה עם עצמי" או בלבוש רגיל ויומיומי, כאקט או מחווה אישיים. מעין מזכרת שלא תהיה שונה מכל אירוע מצולם אחר.

 

הצעה 3: טסים

אם אתם חושבים שהתאווררות קיצונית יותר לא תזיק לכם, תוכלו גם לטוס לחו"ל עם חברים או בני משפחה, אם תרצו אפילו עם הילדים. המטרה היא בעיקר ניקוי ראש, שינוי תודעתי ומחשבתי וחזרה למציאות החדשה עם כוחות טובים. בשלב זה, ניתן לטוס למדינות "ירוקות" שאין מהן חובת בידוד בנחיתה ארצה ולשמחתכם, הן גם מציעות דילים זולים כדי להתגבר על חודשי הסגר הקשים.

החלטתם להתגרש? לחצו כאן לביצוע פתיחת תיק גירושין והתייעצות עם עו"ד מומחה בתחום.

 

נחיתה

מה היה לנו עד עכשיו?